מבחן האמונה בעיתות מצוקה – יופיטר נכנס לרטרו

היום 14.5.20 יופיטר נכנס לרטרו, יופיטר מייצג את עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כשמשנה תנועה משהו בעולם האמונות שלנו מקבל שינוי כאילו משום מקום.. לכן היום שיופיטר נעצר ומתחיל ללכת לאחור, משהו בכל מה שנבנה עד מאז כניסת יופטר לגדי מתחיל להרגיש לא בטוח ואם היתה לנו תקווה שהנה דברם מסתדרים.. היום לא בטוח

כשמשהו לא בבטוח ועולם האמונות מתערער, אנו מאבדים את הדלק לתנועה של החיים, אנו מאבדים את השמחה ואת האופטימיות ולכן כעת נרגיש עננה מוזרה של לא בטוח.. לא ידוע ולאיפה בכלל הולכים עכשיו

יופיטר מייצג את האמונות שלנו, תפיסת עולם, פילוסופית חיים ולכן מעניק לנו את הרוח הגבית בכל מה שאנו עושים בחיים, וממקום זה נוצר בטחון וידיעה שהכל בסדר, זה מקום שמעורר את רצון עז לקחת את האמונות שלנו ועל בסיסן להגשים ולממש את המטרות שלנו

כשיופיטר נכנס לרטרו, אנו חוזרים בחזרה לאחור כדי לבדוק מה באמת עשינו ולמה באמת הגענו.. שהר אם האמנו שהכל בסדר, האם? ואם נתייחס לתקופה הנוכחית שנוגעת באי וודאות בכל מישור ובכל רובד של החיים, אין ספק שמקום מכריח אותנו לבסס את האמונות שלנו על סמך הצלחות ועל סמך מידע עובדתי ולא על בסיס חלומות בהקיץ..

עם הכניסה של יופיטר לרטרו נוצרת הזדמנות לבדיקה מעמיקה של הדעות והאמונות שלנו לעומק. נקודת הזמן בה יופיטר נכנס לרטרו, היא נקודת העצירה ונוצר לחץ אנרגטי חזק שקשור לדעות ואמונות, לפתע לא ברור אם באמת או אשליה, אם נכון או רק סיפורים שסיפרנו לעצמנו..

הרטרו של יופיטר שיתרחש במשך ארבעת חודשים הקרובים מאפשר לצור סינכרוניות בין ההיסטוריה שלנו, חומרי בראשית מהם ינקנו את האמונות הראשונות ביותר, לצד התניות ראשונות ביותר שעל בסיסן נבנה עולם האמונות שלנו..

על אמונות אלה אנו בונים את רשת הביטחון של העולם הרגשי וממנו אנו בונים הנחות, דעות ותפיסות . במהלך החיים אותן תפיסות ואמונות מהווים חומר דלק וזה הזמן לקבל מבט פנימה לעומק חומרי הבסיס של האמת ואיפה האמת נמתחה, כווצה או עוותה נוכח הנוחות האישית, חברתית וגלובלית.. כדי להגיע לאמת שלא נשענת על שיפוטיות, דעתנות, פרשנות אלא על חוקיות הקוסמוס כפי שבאה לידי ביטוי במציאות חיינו הקרובה. זמן נפלא לעבודת עומק לחיבור בין רגשות ואמונות

יופיטר מייצג את דמות הפילוסוף ודמות זאת נולדת מדמות הדעתן, זה הזמן לבדוק את הדיעות ואת הדעתנות שלנו, האם יש הלימה בין הדיעות והדעתנות שלנו לבין מה שקורה בחיינו באמת, זמן זה יראה לנו עד כמה ולמה.. וממקום זה אחרי ארבעת חודשי רטרו נוכל להבין איפה העובדות מדברות ומהוות בסיס לאמונה ואיפה הדעות לא קשורות לאמת ולמציאות חיינו ..ואז נוכל לצור שינוי אמיתי שנקודת המבחן הבאה תהיה במעבר יופיטר לדלי ובמפגש שלו עם סטורן..

ובינתיים מה שחשוב לזהות שמבחן האמונה בעיתות מצוקה יכול להיות מבחן לא פשוט ואולי אף אכזרי במידת מה משום שמיצר את הפסימיזם והעגמומיות שלא רק שלא מניעים אותנו קדימה להגשים חלומות אלא מורידים אותנו לאחור למקום בו אין לנו שליטה ואין לנו אמירה בחיינו..

כיוון שיופיטר נמצא בגדי ומבחן האמונה כעת בנוגע לאוטוריטות בעיקר הון, שלטון ודת, (שילוש הכוח והמניפולציה, פחד וכאב, עונש והגליה) כל אחד מאיתנו יחווה מסע של גילוים וכולנו כגוף אנושי נוכל לעבור סוג של הבנה מה הכרחי כדי לצור שינוי וסדר חדש..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן