מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של מאי 2020

20.5.20 שמש נכנס לתאומים
מזל טוב לכל התאומים:) כניסת שמש לתאומים שם זרקור ענק על אנרגית הדואליות בחיינו. דואליזם מציג את שני צידי המטבע ולכן יכול לקחת לקצוות וממקום זה קצרה הדרך למאבקים, הפרדה וחוסר גמישות.

לכן כדאי להיות מודעים יותר למהירות בה ניתן להיכנס למאבקים וקונפליקטים, החל מקונפליקטים בין הקולות הפנמיים בתוכנו, כלה במאבקים עם הסביבה הקרובה על בסיס דעות ותרגומים שונים למציאות. ולמה? כל אדם מתרגם את המציאות באופן אישי מאוד, עלפי תחושותיו, דעותיו, סביבתו ורגשותיו ולכן זמן זה יכול להיות טריגר לויכוחים ומאבקים.

שימו לב, כניסת השמש לתאומים מדברת על מחזור אנרגטי חדש בו אנו יכולים לצור תרגום מעודכן יותר למציאות. לכן קונפליקט יכול להיות מקור לדליפת אנרגיה או לחילופין לשדרוג תרגום המציאות שלנו. וכיוון ששליט מזל תאומים: מרקורי נמצא בבית , קל יותר מתמיד לחקור את הנבדלות ואת היכולת לצור קשר ותקשורת בינינו לבין עצמינו , בינינו לבין אחרים ובינינו ליקום .. הקטצ הקטן הוא המצאות ונוס בתאומים ברטרו מה שמכניס אלמנט חזק מאד של מבחן מול המציאות לא רק במרה של מחשבה אלא ממש ברמה של חוויה מה שגורם להתבוננות מחודשת בקשר בין המערכת החושית למערכת המנטלית.

21.5.20 ונוס ברטרו עושה תשעים לנפטו|
זאת הפעם השניה בה ונוס משוחחת עם נפטון, הפעם הראשונה היתה ב 4.5.20 וכעת אנו חווים בפעם השניה את השיח הזה.. למעשה כל זווית בין שני גרמי שמים או יותר מייצגת שיח פנימי והשפעות חיצוניות על אותו שיח. כל שיח בין ונוס ונפטון מעורר בתוכנו שני קולות רבי עוצמה שנוגעים בקשר בין כישרונות וחלומות, בין שלווה וציפיות, בין פנטזיה למציאות

ולמה? משום ששני גרמי שמים אלה מיצגים את שני החלקים הללו בתוכינו, ונוס מייצגת את החוויה החושית, את היכולת לחוות, למגנט שפע ואהבה, שמחה ובטחון . נפטון מייצג את החזון שמתדלק את החוויה, ולכן זוויות בין ונוס לנפטון נוגעות בעולם דרך חוויות ראשוניות של חושים על פניו נשמע נפלא מה עוד צריך מעבר לדלק אלוהי ומוזות בחיים?

כעת שאנו חווים שיח זה בפעם השניה, יש לנו אפשרות להכנס לעומק החוויה ועומק החלום ולהבין מה הפער בין לבין ואיך ניתן לגשר את הפערים כדי לנהל חיים בריאים יותר, למעשה הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו נוכח החוויות שאנו חווים או נוכח התסכול שנוצר בגלל הקושי להגשים את החלומות .. מקום זה לוחץ על תחושת הבטחון שלנו וכשאין לנו בטחון הסיפור של התסכול גדל ואותו סיפור מוביל שוב לחוסר בטחון נוסף ומכאן הלופ האנרגטי יכול להוביל ליאוש ..

זה המקום בו כדאי להיזכר שנפטון מייצג את המהות וגם את הקליפה, את החלום הגדול ביותר לצד הצל של האשליה..לכן זמן זה יכול לגעת במקומות בהם החלום קורס, גלים של אכזבה, כאב וחוויה חושית של חוסר שליטה.. אך כמו תמיד מקום זה מהווה חומר לעבודה אישית כדי למפות מחדש את החלומות דרך משקפים ריאליות שמחברות את החלום למקום וזמן.. במיוחד כעת שנוצר חריר מרתק בזמן ובאפשרות לצור סיפור חדש שמביא את ההבנה והתפיסה למקום אחר, מקום בו ניתן למצוא את הפתרון המדויק למגדלי בבל הפנימים שלנו..

וברוח הזמן, יש לנו המון חלומות שאנו מספרים לעצמנו ועל בסיס הבטחון שלנו אנו בונים את החלומות כדי לצור לעצמנו עולם שלם וטוב.. אך כעת כל תחושת הבטחון קורסת משום שאין בסיס איתן ולא רק בסוגיות כלכליות בהן ונוס עוסקת ,אלא בכלל ומכאן כל הסיפורים שלנו קורסים, אנו נאצלים להתבונן בשקרים שספרו לנו או בשקרים שסיפרנו לעצמנו

אגב, נקודת מענינית היא החוסר בהנאה מהחיים, הסגר והמניעה יצרו התרחקות מהחלום וכעת שמתחלים לפתוח לנו את הדלתות יש געגוע עמוק לאותה הנאה .. השאלה האם הנאה זאת תתן את הפתרון לסוגיות העמוקות של הבטחון בחיים או נחמה וטיוח על מה שאמת אנו זקוקים כדי להרגיש טוב..

מחקר פנימי עמוק בקש בין חלומות ותקוות לבין הסיפוק והבטחון.. זמן נפלא לדעת בקפסולה זאת.. כדי שנגיע לפעם השלישית בה נוכל למצוא פתרון של ממש שיוביל למציאות אחרת

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן