מגלים את החלומות העמוקים ביותר – נפטון נכנס לרטרו – יוני 2023

היום 30.6.23 בשעה 21.07 נפטון מתחיל את מסעו לאחור ואנו נכנסים למנהרה שמעבר לזמן ומעבר למציאות היומיומית שלנו.. אנו נכנסים למרחב חלימה יוצא דופן.

למעשה מדובר במפגש עם כל מה שנמצא רחוק מעבר להגיון היומיומי, מעבר למה שהמציאות דורשת ברמה הפרקטית.. כל מה שלא נגיש ולכן נוצרת תחושה חזקה של אי בהירות לצידה עולים ספקות האם זה אמתי או האם מותר לי לחלום.. האם יש ערך לחלומות שלנו או שמה נדרש מאתנו זה לרוץ על מסלול מחושב שמוביל למטרות שניתן למדוד ולקמט ולכמת תחת סוגיות של הצלחה..

היום אנו יכולים להסיט את הווילונות ולגלות את החלומות.. זה הזמן לגשת למגירות הנסתרות בהם חבויים החלומות.. זה הזמן לגלות את החלומות ולאפשר לעצמנו להיזכר בהם כדי לקבל דלק חדש לחיים ולמה? משום שנפטון נכנס לרטרו, אז, היום 30.6.23 נפטון נכנס לרטרו, מה זה אומר? נפטון מייצג את החלום והחזון בכל הרבדים החל מהחלום הקטן של לחצות את גבולות הפחד ולכבוש הצלחה וכלה בחלום הנשמה למימוש מלא של היעוד שלנו ולכן כל תנועה של נפטון נוגעת בסוגיות החלום על רבדיו..

נפטון מספר לנו על קולו של החולם הפנימי שלנו, ולמה בעצם אנו זקוקים לדמות זאת בחיינו.. מטרת החולם להזכיר לנו את המשמעות העמוקה ביותר, את החיבור לעולם מעבר לחיים היומיום…חיבור לתמונה הגדולה וחיבור לבריאה ולאלוהות. מטרת החולם הפנימי להזכיר לנו את המקצב השקט והשלו.. את הידיעה העמוקה שאנו חלק ממשהו גדול יותר..

ביומיום אנו נמצאים בפער בין החלומות לבין המציאות ..פער זה ודרישות המציאות לא מאפשרים לנו נגישות קלה למרחב החלימה, למקום שמעבר…לחלומות , כעת שנפטון נכנס לרטרו מתאפשר לנו להיכנס פנימה ולגלות עוד פרט בתוך התמונה הגדולה כדי שנגיע לקצה הרטרו נוכל לממש את הגילוי…זמן זה פותח דלת למימד רוחני, נפשי ומאפשר לבדוק את הרווח שבין הגוף לנפש דרך דיאלוג עם דמות החולם הפנימי במטרה להתחבר לארכיון שמעבר למימדי המקום והזמן.

כל רטרו מאפשר לנו לחזור לאחור ולעבור על איזור מסוים בחיינו כדי לגלות דברים שנעלמו או הסתתרו מאתנו במהלך התנועה הרגילה של החיים, נפטון מייצג את החלומות שלנו ואת הגעגוע העמוק למשהו נשגב וגדול, נפטון מספר לנו על הכמיהה להתאהב עד קצה גבול היכולות ומעבר… אז אנו נעים וחולמים ומספרים לעצמנו המון סיפורים ודבקים בחלומות מבלי לשים לב שאולי משהו קרה … הזמנים המשתנים מבקשים ומאפשרים לנו דברים שונים ממה שאנו מספרים לעצמינו לאורך חיינו.. השאלה אם אנו מסוגלים להגיע לקשב עמוק ולגלות.. התשובה.. כן, בזמן הרטרו של נפטון

במהלך הרטרו מתאפשר לנו לחזור לאחור ולזהות מה החלומות באמת ואולי בזמן זה נתפכח או נזהה שיש לנו אימון מלא בחלומות, כך או כך אנו זקוקים להליכה לאחור כדי לפגוש את החלומות ממקום אחר: ממקום עמוק יותר

כשנפטון שמספר על החלומות הולך לאחור מתאפשר לנו לזהות חלומות: נזהה חלומות שבורים, אשליית חלומות או אולי חלומות אמיתיים שמבקשים את ההתמסרות שלנו ואת ההסכמה לשחרר כדי לאפשר לאותם חלומות לבוא לידי ביטוי.. זה באישי ובקולקטיבי, זה המקום של זיהוי החלום שלנו כאנושות, המקום של היחד, השלם, האכפתי, מלא חלמה והאהבה ויותר מכל ריפוי כל מה שכולנו חווינו לאורך ההיסטוריה האנושית בכלל ובשנתיים האחרונות בפרט

אם ננסה לבדוק את הנושא מכיוון אחר, נפטון מייצג את החלום והחזון בכל הרבדים החל מהחלום הקטן של לשתות קפה ועד חלום של לחצות את גבולות הפחד ולכבוש הצלחה וכלה בחלום הנשמה למימוש מלא של יעודה.. כל חלום החל בקטן ביותר וכלה בחלום של הגשמה ויעוד מתחילים עם היכולת שלנו לעבור מעבר למימד המקום והזמן..  מי שאחראי על אנרגיה זאת הוא נפטון, ואם נגש לקול שנפטון מייצג, נפטון מייצג את קולו של החולם הפנימי או את דמותו של החולם הפנימי .. מטרת החולם להזכיר לנו את המשמעות העמוקה ביותר, את החיבור לעולם מעבר לחיים היומי, חיבור לתמונה הגדולה וחיבור לבריאה ולאלוהות.

כל איזור בו נפטון נע נפתח לסוגיות של חלום וחזון וכשנפטון נכנס לרטרו, הוא נעצר ומתחיל לנוע לאחור ונוצרת האטה של מהירות ולכן יש תחושה של הילוך לאחור וברמה הסימבולית דמות החולם נכנסת למרחב בו כבר הייתה וכעת מתאפשר לה לחזור ולהיזכר בעוד מידע שנוגע לחלום ולחזון שלנו..

כעת נפטון נמצא בשלישון האחרון של דגים המושפע מפלוטו (ופלוטו נמצא כעת ברטרו במעלה קריטית!)  ולכן התנועה לאחור מאפשרת להיכנס לעומקים שמעבר לווילונות, למסכים ולתמונת העולם הרגילה שלנו ומכאן לחוות  אינטואיציה חזקה מאד, חיבור למימדים אחרים וידיעה עמוקה … לכן זמן זה מאפשר לנו לעלות על שביל נסתר בדרך לתבונה, עומק רוחני, השראה, הנחיה גבוהה של הנשמה ועוד… אך בו זמנית הלחץ של המציאות היומיומית יכולה להוביל לתחושה הישרדות, עייפות גבוהה מאוד, חוסר סיפוק, עצב, דכדוך וגעגוע למשהו אחר.. אנו נמצאים בפער בין החזון שלוקח אותנו למימד הוויה שונה ממה שקיים במציאות היומיום..

המטרה להיכנס פנימה ולגלות עוד פרט בתוך התמונה הגדולה כדי שנגיע לקצה הרטרו נוכל לממש את הגילוי…זמן זה פותח דלת למימד רוחני, נפשי ומאפשר לבדוק את הרווח שבין הגוף לנפש דרך דיאלוג עם דמות החולם הפנימי במטרה להתחבר לארכיון שמעבר למימדי המקום והזמן

זה הזמן להעז להתבונן בחלומות שלנו, להסכים לראות את האמת ובכך להתחיל תהליך של ריפוי והסכמה לסליחה , וכשנפטון יסיים את הרטרו נוכל להתחבר לחסד וההודיה, לאמת ואהבה ואלה יהוו חומרי בעירה להגשמת החלומות ותרומה הקטנה והצנועה שלנו למרקם כולו

מחשבה 1 על “מגלים את החלומות העמוקים ביותר – נפטון נכנס לרטרו – יוני 2023”

  1. שבת שלום מלי. מדשדשת כסומא. לאט לאט מתחברת בלי רקע יודע. נהנית מלקרוא את הכתוב. תודה.

    הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן