מה המרחק בין החלומות שלך לבין המציאות – מרקורי עושה מולות לנפטון – אוקטובר 2023

מה המרחק בין החלומות שלך לבין המציאות- – מרקורי עושה מולות לנפטון – אוקטובר 2023

היום 2.10.23 מרקורי מתמקם מול נפטון ומיקום זה מדבר על אפשרות לפגוש יצירתיות חדשה, השראה, גישה למימד של חלומות, ערוץ למרחבים של הלא מודע הקולקטיבי

לפני הכל חשוב לזהות שמרקורי כעת בבית (שליט מזל בתולה) ובמקביל נפטון בבית (שליט מזל דגים) ולכן שיח זה עוצמתי מתמיד.. מה מספר לנו שיח זה? לפני הכל נבדוק מי המשתתפים: מרקורי מדבר על היכולות של המוח שלנו, בין היתר לזהות, לתרגם, לעבד ולהכניס למגירה הנכונה כדי להעביר לרמה של חוויה, נפטון מיצג את כל מה שמעבר לזיהוי הרגיל והרציונלי, כל מה שמעבר למה שנמצא במגירות ומקוטלג ביחס לחיים שלנו..

בכל שיח הפלטנה הקטנה סופגת את מה שהפלנטה הגדולה מביאה עימה .. לכן המולות לנפטון מדברת על יכולת להתחבר למימד גבוה יותר, לשנות את התדר לאינטליגנציה אינטואיטיבית ולמוסס את הלוגיקה ורציונל. לכן יום זה פותח ערוץ נפלא לקסם שמעבר ליומיום, לתדרים מעודנים יותר, לחומרי ריפוי גבוהים יותר, למעבר ישיר מהלא מודע למודע וגילוים של משאבים ונכסים מיוחדים שהתחבאו עמוק עמוק בתוך המגירות של הרציונל….

ועם זאת, כמו תמיד , גם הצל פעיל. תפיסת מציאות יכולה לקבל כיוון משלה שלא קשור לעולם של היומיום, הצפות רגשיות לא ברורות וניהול אחר של מספר הסיפורים : מספר הסיפורים האישי יכול להוליך אותנו שולל אחרי מה שנדמה כל כך אמתי, רצוי ומומלץ לכתוב את המחשבות והגיגים המיוחדים, לשחרר חשמל סטטי ממערכת כדי לאפשר ערוץ נקי ומפגש עם המסרים הגבוהים של הנשמה..

המציאות שלנו תמיד נעה בין החוויה יומיומית לה אנו רגילים ועל פיה מתנהלים בעולם לבין החוויה של הדמיון והחלון או מה שהיינו רוצים שיהיה ולכן השיח בין מרקורי ונפטון מדבר על המרחק בין רצוי ומצוי וכמה ניתן למתוח אותו כשאנו מאד מאד רוצים ומקום זה יכול להתיש או למלא בהשראה ומוטיבציה.. אם נמצא עצמנו היום מותשים מנטלית, עייפים מאד וחווים את הפער בין מציאות לחלומות, זה הזמן לעצור ולהתחיל לתכנן דברים מחדש ואם יש בנו השראה, זה הזמן לקחת אותה צעד אחד קדימה..

דרך אחרת לתרגם את השיח הוא להתייחס לדמויות המיוצגות על ידי מרקורי ונפטון, מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שעוסקת באיזה סיפור אנו מספרים לעצמינו ולמה . נפטון מייצג את דמות החולם הפנימי שפותח לנו דלתות לכל מה שמעבר.. הפער ביניהם גדול מאד ולכן נדרשת התבוננות לצד עבודה אישית למבדק מחודש על ציר הזמן כדי להיות נאמנים לאמת ולא רק לתפיסת האמת הנובעת מגישה אישית, סיפורים אישים וחלומות אישים..

2 מחשבות על “מה המרחק בין החלומות שלך לבין המציאות – מרקורי עושה מולות לנפטון – אוקטובר 2023”

  1. היי מלי האם תוכלי להכניס אותי לרשימת התפוצה של המיליים שאת שולחת?
    האם זה ממשיך,הייתי בעבר והרבה זמן לא קיבלתי במייל.תודה שגיא.כתיבתך מרתקת ואני תמיד לומדת דברים חדשים .

    הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן