מה הקרבות שאנו בוחרים ולמה – מארס עושה תשעים ליופיטר

היום 12.9.19 מארס משוחח עם יופיטר ושיח זה חושף את הקרבות שאנו בוחרים ומדוע אנו בוחרים את הקרבות הללו

דמות הלוחם מיוצגת על ידי מארס ודמות הפילוסוף מיוצגת על ידי יופיטר. נתחיל עם הלוחם שכן דמות זאת היא הדמות הראשונה שמנחה כל מפגש עם החיים, החל מהלידה עצמה וכלה במפגש עם מטרה, יעוד וחזון החיים בכלל. בכל אחד ואחד מאיתנו נמצאת דמות הלוחם, דמות זאת פורצת לנו גבולות, מאיצה, יוזמת, דוחפת, יוצרת אמביציה, מרגשת ומאפשרת לצור פעולות במטרה להגיע לביטחון ושלווה.

דמות הפילוסוף היא דמות שנולדת מאוחר יותר ומושפעת ממסע החיים שלנו. למעשה עולם האמונות שבתחילת החיים מועתק מסביבה קרובה, בית והשפעות של ההתנסויות הראשוניות.. עולם זה משתנה ביחס ישיר למה חווינו בחיינו ואיך הניסיון האישי בנה לנו סט של אמונות. סט האמונות מנוהל על ידי הפילוסוף הפנימי. סט האמונות מהווה מחסן של דלק לפריצת גבולות, הגשמת חלומות ופוטנציאלים.
הלוחם ממוקם כעת בזירת הבתולה שואף להגיע לביטחון ועוצמה דרך ביטוי עשייה מדויקת ומכוילת למטרה. הפילוסוף ממקום כעת בזירת הקשת שואף לפתוח את גבולות התודעה, להרחיב את האמונה ולזרוע אופטימיות

מיקומים אלה יכולים לגרום לקונפליקט אם הלוחם נכנס למגננה הנובעת מהישרדות או חוסר חיבור בין החזון והמימוש בחיים היומיומיים, או אם הפילוסוף מונע ממקום של כיווץ/חוסר אמונה והישתבללות נוכח אמונות חוסמות .. הקונפליקט מאפשר לזהות את החלקים שחוסמים ומתסכלים…לכן המסע תחת השיח בין הלוחם לפילוסוף מדבר על חיבור לאומץ להאמין ולעבור דרך קירות הפחד והספק.
אם מונעים מפחד וחוסר אמונה בקלות ניתן לדרוך את נקשנו ולצאת לקרבות אין סופים תוך הטפה בצדקת הדרך, אם מוכנים לצאת למסע של שיח בין שתי הדמויות הללו : הפילוסוף יכול להטעין את הלוחם בדלק למסע מופלא מעבר למוכר והידוע…

נקודה מעיינת נוספת להתבונן בשיח זה, מארס מייצג את דמות הלוחם הפנימי ויופיטר מייצג את דמות הפילוסוף הפנימי, היבט זה או שיח זה מדבר על האנרגיה המחברת בין הלוחם לפילוסוף. הדיאלוג בין השניים חושף את מה הקרבות שאנו בוחרים ולמה.. כשהמטרה למקד רצונות ולגבות בסט של אמונות שתהוונה דלק למסע , הצלחה וביטוי עצמי בריא ונכון. לשם כך רצוי ומומלץ להבין את דמות הלוחם ואת דמות הפילוסוף ומה הדיאלוג בניהם במטרה לקחת את המושכות לידיים ולהניע את כרכרת החיים למטרה הנכונה במינימום מאמץ ומקסימום אפקט.

זמן נפלא לזהות את הקרבות שאנו בוחרים ולמה

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן