מה קורה שהרצון מתנגש עם החובה וההכרח לציית – מארס עושה תשעים לסטורן

אסטרולוגית כל גרם שמימי מיצג קול פנימי שמחובר לצורך ורצון ..כל הקולות יוצרים את התזמורת הפנימית שיכולה להשמיע מוזיקה שמימית מופלאה או לצור רעשים שחורקים באוזניים, או גם וגם, הכול תלוי ביכולת הניצוח שלנו על התזמורת שלנו וכשאנו מנצחים (תרתי משמע) על התזמורת באופן מדויק ביחס למוזיקה הטבעית של הנפש שלנו , אנ משמעים את הקול שלנו באופן הרמוני וממגנטים לחיינו עוד מאותה אנרגיה

כשאנו לא מנצחים, כל כלי עושה את מה שמרגיש לו לעשות בזמן נתון כתוצאה מחוסר ניהול נכון של התבניות הפנימיות והקולות הפנמים ולכן נחווה בלגן, בליל של רגשות שלא מוביל לשום מקום, במקום הזה נחוש תחושה של קושי, תבוסה, כאב, מתח וחוסר שקט, מצב זה מתיש וגורם להיכנס לפינות ולשכוח את מה שבאמת חשוב

מצבים אלה מובילים אותנו להישרדות ודי בקלות לוותר, והרעש רק הולך וגודל .. דווקא בזמן שהשפעות חיצוניות נוגעות במהות הקונפליקטים שיוצרים את הבלגן ..דווקא בזמן זה ניתן לראות, לאבחן, לעבוד ולקבל תוצאות שונות שתצורנה קרבה לאותה הרמוניה מתבקשת..

היום 27.10.19 רגע לפני מולד הירח בעקרב, על הפרק עומדות שתי דמויות:) מארס הלוחם וסטורן הצנזור : מארס וסטורן מייצגים שני קולות פנמיים שמנוגדים במהותם. מארס מייצג את הקול של הרצון הכי אישי וסטורן מייצג את הקול של החובה וההכרח.. הרצון נובע ממקום אישי וההכרח נובע מקוד חברתי שדורש מאיתנו לעמוד ברף מסוים.. בעקרון קולות אלה עונים על צרכים שונים ששונים ומנוגדים בהווייתם ולכן בזמן זה נחווה תחושה של התנגשות בין מה אנו רוצים לבין מה אנו מצייתים..

למעשה, אנרגיות מנוגדות שיוצרות לחץ חזק, מצד אחד מתיחת האלסטיות עד קצה גבול היכולת למאבק דינמי, ומצד שני השלמה של שני כוחות מנוגדים שיוצרים קשר בין רצון למטרה. מארס מיצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות..

דרך אחרת להבנה היא דרך הבנת הארכיטיפים, הדמויות שכל גרם שמימי מייצג: מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים. לכן זמן זה מאפשר לנו לפגוש את הקצוות כדי לצור אלסטיות ובכך לגייס את עוצמות למסע למימוש רצון, מטרה, הצלחה ויותר מכל סלילת דרך אמתית וכנה עם הסכמה להצלחה ומימוש חלומות.

נקודה חשובה, באסטרולוגיה קלסית זווית של תשעים מדברת על קושי , כעס גדול, תסכול עצום וקשיים, זה נכון, אך מה שחשוב לבין שבזמנים עכשוויים ניתן לבדוק ולאבחן את הכעס, תסכול וקושי ולדרכם להגיע למקור שיצר אותם ולשנות את המקור, כמו טיפול שורש לתופעות שעוצרות בחיים..

לכן זמן זה הוא כמו מראה עמוקה מאוד לכל מה שעוצר ומכאיב, מכעיס ומתסכל כדי לאפשר ריפוי!! כדי לאפשר שינוי ומרחב חדש של הוויה. מילות מפתח –השקעה ובזבוז, להעביר את החיים בצורה הכי פשטנית דרך פילטר של האם אני משקיעה או מבזבזת ..ולחכות לתשובה כנה:) דוגמה: האם אני משקיעה אנרגיה ביחסים או מבזבזת את האנרגיה ביחסים? אם נוצרת תחושה של שלווה, התרחבות הלב וטוב, יש סיכוי מצוין שיש תמורה בעבור השקעה או אם נוצרת תחושה של התכווצות, כעס ומתח, יש סיכוי מצוין שיש כאן בזבוז אנרגיות! כן, באופן מוזר התשובות מגיעות ומאפשרות להתמיר את הקונפליקט להתמיר את המצב למרחב הוויה חדש.

ברכות לימים יפים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן