שמש נכנס לעקרב

היום 23.10.19 בשעה 20.20 שעון ישראל, שמש נכנס למזל עקרב.
כניסת שמש לעקרב מאפשר לנו להיכנס לזירת התנסויות חדשה, מעשה אנו מקבלים הזדמנות לחקור את אנרגיית העקרב על שלושת מצבי התודעה שלה: נחש, עקרב ונשר

זמן זה מאפשר לחדור לעומק הסודות, בין הסודות שלנו בפני עצמינו, הסודות מאחרים או הסודות שמעבר למעגלים האישים: סודות היקום.. זמן זה מאפשר לפצח את המעטה שסוגר על הסודות, וכאן המקום להעלות את השאלות מה זה סוד ומאין הסודות באים ומה המניע /הצורך שמייצר אותם? זמן נפלא לגעת לחשוף, לגלות, להגיע לליבה ממנה הכל מתחיל. לאמת! לכן, זמן זה יכול להיות אינטנסיבי מאוד, להעלות ולהציץ סוגיות מורכבות וטעונות

מטרת הזרקור הענק להאיר את המקומות החשוכים, המפלצות והצל, ולהביאם לאור. לאור: מודעות ולטפל בנזקים שאותם מקומות חשוכים, מפלצות וצללים יצרו, חשוב לזהות שקל מאוד להשליך את הנזקים לאותם מריעין בישין, אך אלה חלק מחומרי הבניה של מי שאנו שנובעים מעבר רחוק, מסוגיות של שליטה, טאבו, מוסר, חרדה, אימה ומוות… לכן המסע השמש בעקרב מביא לאפשרות פתרון של אותן סוגיות שיכולות לסחוב אותנו לעומק מערות פנימיות וכלא שלא מאפשר לזרוח ולזהור..

הפאזה הראשונית שהשמש חושף היא הפאזה של הנחש, פאזת הנחש נוגעת בסוגיות פרימליות, פרימיטיביות עתיקות מאוד ומתחברות לחטא הראשון הנובע מהפיתוי הראשון. לכן זמן זה יאפשר לגעת במקום של הפיתוי, מה מפתה אותנו להיכנס לאותם מקומות מה הערך שנקבל מחיבור לנחש הפנימי? מה הפחדים הקמאיים שמנחים אותנו למפגש עם אותו נחש שמחפש להשיל שכבה ולגעת לעומק במניעים של הלא מודע כדי להביאם לאור ולהגיע לפאזת העקרב.

פאזת העקרב מייצגת את המקום של גודש אינטנסיבי של רגשות שנובעים ממקום של מותר/אסור, חיים/מוות ותפיסות שנמצאות בחומרים שמרכיבים את הגנטיקה שלנו, אלה הטענות שנמצאות מדורי דורות ולכן נוצרת התחושה שהם גדולים מאיתנו, ממקום זה מתחיל מאבק ומלחמה על החיים ועל המוות …שינוי מינון הוא המפתח, זה המקום של אנרגיית הריפוי של העקרב, המתבססת על מינון מדויק שיכול להיות טריגר לריפוי ומינון גבוה מבטיח מוות וכליון..במילים אחרות, זה הזמן לבחור את הקרבות ואולי את הדרכים למזג ולהגיע לפירות חדשים.. כך או כך, זמן זה מאפשר לנו לזהות את חומרי התבלין בחיינו האם מביאים להפריה או לאלימות וזליגת אנרגיה כשהמטרה להוביל לפאזה הבאה של העקרב.

הפאזה השלישית של העקרב היא פאזת הנשר, היכולת להיות במודעות על ולראות מלמעלה את כל התמונה הרחבה ביותר, תוך יכולת לזהות את הפרטים הקטנים ביותר וממקום זה הנשר, מלך העופות מייצג את המעוף אחרי האינקובציה, המשבר ופריצת החומות של המאבק והמלחמה.. השחרור והמינון המדויק של תבליני ריפוי מביא למודעות על ויכולת לדאות עם הרוח ולהיות בחיבור מלא להוויה עצמה תוך כדי יצירת טריגר לקסמים ומציאויות חדשות.

מוזמנים ללחוץ כאן לקבלת מידע נוסף על נפלאות זירת העקרב שנפגוש במהלך החודש הקרוב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן