מוכנים לצאת להרפתקה – ונוס נכנסת לקשת – נובמבר 2022

היום 16.11.22 בשעה 08.09 ונוס נכנסת לקשת ואחרי שלושה שבועות בהם שהתה בעקרב ולחצה על כפתורים עמוקים מאד, כעת האנרגיה משתנה כשוונוס עוברת לקשת ומעוררת אותנו להאמין מחדש, לצאת להרפתקה ולבחור במעוף ומבט על ..

ונוס בעקרב, אמנם בלתה רק שלושה שבועות אך זמן זה היה אינטנסיבי מאד. הנה כמה מילים על ונוס בעקרב.. כן , מה שעברנו בעקרב משפיע על הדרך בה נפגוש את היכולת לצור מעוף ואמונה, אופטימיות ושמחה

ונוס בעקרב מדברת על עוצמות לא רגילות, קתרזיס, עומק, צורך עצום להיחשף, להשיל קליפות ולגעת במקומות העמוקים ביותר ואנרגיית העקרב מייצרת שינוי, מצבי משבר, מאבק, שליטה, אבדן, מבוכים ודרקונים, חורים שחורים ועוצמות אנרגיית החיים-קונדליני.

ונוס בעקרב יכולה להתבטא דרך אפקט הנחש, העקרב או הנשר, אלה שלושה מצבי תודעה שונים של העקרב והם מהווים מגנט ליחסים… לכן אם עברנו את הזמן הזה מבלי לשנות את פאזת הנחש או את פאזת העקרב או התמרת הנשר.. נמצא עצמנו במקום של ספקות ולבטים בנוגע לעולם האמונות שלנו..

ונוס בעקרב, היא דמות פנימית שחיה ונושמת ומפעילה את האדם מהמקומות הכי עמוקים שבתוכו, היא ממגנטת בעוצמות לא רגילות, יש לה שפע של דרכים והופעות למגנט, החל ממיניות כובשת וכלה בניגון על מתרי הנפש שממול. ונוס בעקרב יודעת להשתמש ביחסים אינטימיים כדי לקדם מטרות ולקבל את מה שהאדם רוצה, בין אם הגדלת המשאבים האישים ובין אם התפתחות וצמיחה. ונוס בעקרב חשה איפה יכולה להיות מופרת ולשדרג את הגנטיקה שלה, בכל הרבדים, החל מהריון של ילד וכלה בהפריה של הנשמה. אבל, אותו מקום בדיוק יכול להיות עקרות וחוסר פריון הנובעים מפלישה וגזל ולא מחיבור והעצמה..ולכן אם עברנו את הזמן של ונוס בעקרב עם כאב או הדחקה, או התעלמות או מניפולציה ובגדול מגנוט של אנשים וסיטואציות שיוצרו מאבקי כוחות..זה הזמן לעצור לנשום ולהערך מחדש כדי לבנות את היכולת לצאת למסע שונה ..

וכעת שוונוס נכנסת לקשת אנו יכולים לנשום אחרת, עצור ולבדוק דרך פילטר אחר לחלוטין מה באמת עובר עלינו.. ולמה? משום שוונוס מייצגת את עולם הערכים שלנו, לכל אחד ואחד מאתנו יש ערכים או דברים/אנשים בעלי ערך בחיים בכלל ובמדויק לפי מיקום ומקום ונוס במפה נוכל לזהות מה באמת בעל ערך ומה מעניק את הביטחון ותחושת השפע והידיעה שהכול בסדר…

בדרך שאני עובדת עם מפה אני מתרגמת את ונוס לנסיכה הפנימית, הנסיכה בעל ערך יודעת מי היא ומה מגיע לה כדי שתוכל לממש את שלל הכישרונות שלה, למגנט את מה שצרכיה כדי לחוות שמחה והנאה בחייה וכשדמות הנסיכה נמצאת במיקום לא נוח אנו יכולים לחוות תחושה של חוסר ערך או סוגיות של קושי ומתח בכל הנוגע לערך עצמי לצד מערכות יחסים מורכבות ולא פשוטות

הזירה אליה ונוס נכנסת היא קשת: זירת הקשת מדברת על עולם האמונות שלנו, לכן הזמן בו ונוס שוהה בקשת מציע לנו לחקור את עולם האמונות שלנו בנוגע למה בעל ערך בחיינו, מהי אהבה או מי היא הנסיכה הפנימית והאם היא במסלול התפתחות למלכה..

זמן מיוחד שמאפשר לאוורר את הצורך להיאחז בערכים משתנים שלא באמת בעלי ערך בחיינו כמו היאחזות בכסף או מערכת יחסים רעילה, במקביל זה הזמן לבדוק את המרחב הבטוח שיוצר תנאים מוכרים לאהבה. ולמה? הקשת מאפשר לנו לחוש את הצורך שלנו לידע, למרחבים, כדי להתחבר לתשוקה שמעבר למה שחווינו עד כה ולכן זמן זה מייצר הזדמנויות לשחרר את ההיאחזות במוכר והבטוח לכאורה..

ואיך? דרך פתיחת ובדיקת סט האמונות שיש לנו בנוגע לכל מה שבעל ערך בחיינו, בכל הנוגע לאהבה, ובכל הנוגע למערכות יחסים. מה האפשרויות שיש לנו מעבר לגבולות שתחמו אותנו עד כה. זמן לפתוח את הדלתות ולתת ללב לקחת למסע חדש.. זמן נפלא לעצור, לנשום , להביט למעלה ולדעת שהכל בסדר… וגם אם עולה ספק, הספק הוא המתנה הגדולה ביותר של האמונה..

לכן אם הגענו מאנרגית העקרב מותשים, עייפים, או מאד מרוגשים מאד..זה הזמן לשחרר ולצאת להרפתקה חדשה ומיוחדת.. מוכנים?:) .

 

2 מחשבות על “מוכנים לצאת להרפתקה – ונוס נכנסת לקשת – נובמבר 2022”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן