מוכנים לשטיח האדום? ונוס יוצאת מהרטרו ונכנסת לצל פוסט רטרו – ספטמבר 2023

אחרי ימים רבים בהם ונוס נסוגה ונכנסה לכל סדק בלב שלנו, לכל מערכת בה הערך העצמי נמדד, לכל תבנית ודפוס במהותנו כדי לזהות ולאפשר טיפול עמוק ללב … כעת ונוס מסיימת את הרטרו ומתחילה לנוע על אותה זירה בפעם השלישית

זה הזמן בו מתרחשים דברים מעניינים באמת, אנו יוצאים מהעומקים, נעים למרחב אנרגטי חדש ומקבלים הזדמנות לעשות פעולות יוצאות דופן בכל הנוגע לסוגיות של ונוס.. לדוגמה אם במהלך הרטרו של ונוס חזר אלינו משהו מהעבר שהיינו צריכים סגירה, הבנה ושחרור זה הזמן בו נוכל לשחרר באמת, או אם היינו צריכים להיכנס לדינמיקה מיוחדת כדי לפרום את כל הקשרים ולפתוח ערוץ חדש, זה הזמן בו הערוץ יכול להיפתח, או אם מישהו שחוזר אלינו מעבר רחוק, עד גלגולים לאחור ומעיר /מאיר בנו את התחושה של היכרות מגלגול אחר, זה הזמן בו נוכל לבחון לעומק, האם? ואיך ניתן לסגור חובות רגשים והבטחות מזמנים אחרים..

אם לרגע נצא ממערכות יחסים, נגיע לסוגיות של כספים, כן, כסף הוא בעל ערך בחיינו.. לכן אם ברטרו של ונוס הגיעו חובות ששכחנו או התעלמנו או הזנחנו ..זה הזמן לפרוע חובות ..למעשה זה מאד דומה למה שמתרחש במערכות יחסים, זמן לשינוי ולשחרר או להשקיע לזמן הבא..

כעת שונוס בצל פוסט רטרו הצללים מתמוססים וניתן לעשות פעולות יוצאות דופן  ..למעשה מהיום כשונוס נכנסת לצל פוסט רטרו ועד 7.10.23 יש מקום ליצירת מציאות חדשה ועוצמתית מאד ..כשהתוצאה הראשונית היא שחרור, ריפוי והעצמת הטוב המצוי עמוק עמוק בכל אחד ואחד מאיתנו..

חשוב לציין ששינוי תנועה זה כמו סבוב חזק לאחור ולכן האנרגיה נעשית עוצמתית מאד, הצפות גדולות ואם עשינו נכון במהלך הרטרו ועבדנו את כל מה שיש לעבד לזמן הנוכחי… נחוש הקלה וכוח לעשות ואם לא עשינו, זה הזמן בו נחווה תחושה של המצה, כאב, גוש ואולי אפילו חנק מסוים בכל הנוגע למערכות יחסים עם מה שחשוב לנו.. כך או כך, זה הזמן לקחת החלטות ולצאת למסע חדש

כל רטרו של ונוס משקף את מה שהיה החל מזמנים קרובים של שנה וחצי , שמונה שנים, 16 שנים, 24 שנים ו… ועד מעגלים של מאה ועשרים😊 אלה זמני המחזורים של ונוס.. כעת שונוס יוצאת מהרטרו ומנה כיון ומאיצה את מהירותה, זה זמן לשנות כיוון ולהאיץ את המהירות הפנמית שלנו.. זמן שאנו ממש נדחפים לעשות את מה שיש לעשות כדי לנוע בעקבות הלב ולהתחבר לדמות הגבור הפנימי במסע האינדיבידואציה שלנו..

תזכורת לזמנים בעלי משמעות במחזור הרטרו הנוכחי של ונוס: ונוס נכנסה לאריה ב- 5.6.23 ונוס נכנסה לצל טרום רטרו ב 19.6.23  ונוס נכנס לרטרו ב 23.7.23 ונוס התחילה שנה חדשה ב 13.8.23  ונוס מסיימת את הרטרו ונכנסת לצל פוסט רטרו כעת ב 4.9.23 ונוס מסיימת את הצל פוסט רטרו ב 7.10.23 ומסיימת את מהלכה באריה ב 9.10.23

ברוכים הבאים לשטיח האדום שוונוס מכינה לנו כדי לצעוד עם כל הגאווה של הלב אחרי מסע הניקוי והריפוי שחווינו ברטרו.. והשטיח האדום פרוס לעתיד טוב ומרגש😊)

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן