שנה חדשה היא התחלה חדשה – מרקורי מתחיל שנה חדשה – ספטמבר 2023

אמנם השנה החדשה בפתח, אך רגע לפני שהירח ייוולד ויביא עימו את הבשורה לשנה החדשה…. יש לנו שנה מרקוריאנית חדשה.

היום 6.9.23 בשעה 14.08 שעון ישראל במעלה 13.36 מרקורי נצמד לשמש ונוצרת דלת כניסה לאתחול מחדש של החמרה, תכנה ומערכת ההפעלה של האינטליגנציה הרגשית והתפקודית שלנו..

נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשורת בין החלקים הפנימיים שלנו, לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

איפה? בכל תחום שנוגע במהות אנרגית הבתולה במיוחד שהיום תחילת השנה בבתולה (מרקורי שליט בתולה) ובנוסף היום גם הירח בתאומים (מרקורי שליט תאומים) כך שיום זה מלא באנרגיה מרקוריאנית!

מרקורי הוא כוכב הלכת המהיר ביותר במערכת השמש שלנו ושינוי המהירות בתוך מעגל הרטרו בכלל ותחילת שנה מרקוראנית בפרט הם ההזדמנויות לצור שינוי של ממש במחשבות, ומכאן בפעולות ועד התוצאות שבאות לידי ביטוי ביומיום שלנו

הנושאים שדורשים שינוי כעת הם ההרגלים, התפיסות שלנו בחיי היומיום.. כיון שאזורים אלה פועלים על אוטומט, כעת כשאנו נכנסים למרחבים אלה, נוצר מצב של אי ודואות, חוסר שקט, עייפות, מתח, עצבנות ו… אלה נובעים ממגש ממה שנמצא מתחת לפני השטח וכעת ניתן להתחיל לעשות משהו בנידון

כעת שמרקורי נצמד לשמש נוצר צהר למשהו חדש, כמו צלילה למידע ישן שאצור ואגור במחסנים ובארכיונים האישים ביותר וכעת יכול לצאת, לא תמיד היציאה קלה משום שמדובר באנרגיה של אדמה דחוסה מאד ומפגש עם האדמה יוצר טלטלה של יסודות עליהם אנו מבססים את הגישה שלנו לחיים. כעת מתאפשר לנו להציץ לרגע ובכוח המחשבה לצור משהו חדש

נקודה מעניינת מאד בנוגע למעגל התנועה של מרקורי, מרקורי מתחיל את השנה החדשה שלו כשפניו מול השמש ואחוריו לכדור, זמן זה הוא התחלה וכמו כל התחלה, לא ברור אם סגרנו את הקצוות הפרומים של המעגל הקודם ואם פתחנו נכון את המסלול החדש.. לא בכדי דווקא נקודת ההתחלה מצויה בתוך אי וודאות, חושך והסתר ועם זאת לוחצת על הכפתורים הראשונים ביותר של הסקרנות וצורך להבין מה קורה. לכן בנקודה זאת יש את הגישה למה קורה..

ומנקודה זאת אנו נעים למקום בו מרקורי יהיה במרחק הגדול ביותר מהשמש .. שם נגיע לעוד הבנות ומנקודה זאת ההמתנה לסיום הרטרו קצרה מאד ..כשמרקורי יגיע לנקודה זאת נוכל להמשיך לבדוק את מהות המעגל הנוכחי ..

כעת, זהו שיאו של תהליך הרטרו מכניס אותנו לעומק הלא מודע, במטרה לפגוש את כל מה שמסתתר מתחת לפני השטח כדי להציף ולהגיע לתובנות חדשות שיתנו כלים חדשים להתנהלות עם ההרגלים , המציאות היומיומית , הגישה והתפיסה שלנו..

כיוון שתהליך זה מכניס למקום לא מוכר בו אין לנו את הכלים הרגילים של הרציונל, אין לנו את השכל הרגיל לנתח מה קורה ומכאן נתקשה לסמוך הרגלים של התנהלות יומימית. למעשה, לפתע יש שינוי שאין לנו היכרות עימו לכן מקום זה יכול להכניס לערפל, חוסר חיבור, בהלה, פחד, אימה, מתח ו.. משום שאנו לא מבינים מה קורה שם..

דווקא במקום זה נוצר סוג של אומץ להציץ מאחורי הפרגוד ולאפשר לפקוח את העינים ולהגיע להבנות חדשות , הבנות אלה פותחות דלת למרחבי תודעה חדשים מכאן קל מאד לעשות פעולות שתצורנה אפקט של שינוי עמוק במערכות יחסים… מוכנים? כעת ניתן להתחיל לכוון את האנרגיה החוצה.. וכאן תעלה שאלת המפתח: האם אנו יודעים מה אנו באמת חושבים או מה אנו באמת רוצים כדי לצור חיים שלווים ונינוחים..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן