מוכנים לתת אימון בחלום, חזון ואהבה – צמידות מארס סטורן בדגים – אפריל 2024

מפגש זה בין מארס וסטורן חל ב 10.4.24 בשעה 23.35 שעון ישראל על מעלה 14.40 , מפגש זה מחבר בין שתי אנרגיות שונות מאד ועם זאת דומות אולי בגלל זה אנו נתקלים בכל הקונפליקטים הפנימים שלנו כשנוצר מפגש זה.. בין מה הרצון הראשוני משדר לבין קול פנימי אחר שיושב על מה אנו אמורים לעשות.. וכאן מגיעים לקונפליקט עמוק מאד שיושב על הפער בין מה רוצים למה שאנו צריכים…

לכן היום יש לנו מפגש עם הקונפליקט הזה וכל מפגש מסוג זה מאפשר פריצת דרך חדשה ממנה מגיעות:  תכנית , אחריות, רצון , פעולה תוך התייחסות למערכת האוטומציה המפעילה אותנו כדי לאפשר פריצה ויצירת מרחב חיים חדש.

פעם אחרונה שהיה מפגש בין מארס וסטורן בדלי היה ב 5.4.22 .. כיוון שאז התחיל מחזור חדש בין השניים על מעלה ראשונית של מזל דלי , פגשנו את האירועים באופן שיצר כאוס מוחלט בתוכנו עם אבדן עוגני הבטחון אליו הורגלנו.. וכשנוצרת רעידת אדמה קולקטיבית (אנרגית דלי, נוצר שבר גדול מאד המבדל ומפצל במטרה לצור את החיבורים על בסיס ערכים גבוהים יותר ממה שהכרנו עד כה..

המפגש האחרון בין מארס וסטורן ב 5.4.22 בין מארס וסטורן בדלי בשלישון האחרון של דלי העניק הבנות שונות לחלוטין ממה שחווינו במפגש שלפני שהיה בגדר שוק כאוטי.. האם נפגשנו עם הפאזה הגבוהה של השניים?

אנרגיה הזאת חיברה כל אחד מאיתנו למקום מפגש עם אותה אצבע המצביעה על מה קורה שם בחוץ ביחס למה קורה כאן בפנים.. אין ספק שמקום זה מעיר ומכריח להיות בכנות אמיתית, מכאן החוויה האישית כמה נבהלים שמתעוררים ומכאן כמה קל להצביע מה אחרים לא בסדר, מה המערכת לא בסדר, מה החברה לא בסדר.. שבעצם מה שנדרש זה סדר חדש שנבנה בהרבה סדרים אישים חדשים..

השאלה האם האצבע האישית מצביעה החוצה מה לא בסדר שם או האצבע מצביעה פנימה מה לא בסדר שם.. כך או כך .. נדרש סדר אחר שתואם מסע התפתחות קולקטיבי של כולנו כחברה אנושית .

כן ..כעת אנו פוגשים את התוצאות ואת אפשרות לאתחל תחת אנרגיה אחרת!  האם נשחזר את אותם מקומות שעוצרים אותנו וגורמים לנו לחוות תחושה של הישרדות או מלחמה מבלי להבין לאן באמת הולכים.. ונכנס לחוויה של  ביקורת, האשמה, ההלקאה, או חוויה גורלית של משהו גדול יותר ששמט את הקרקע מתחת לרגלים ומכאן חוסר אימון ומלחמה ו… מוזמנים להתבונן באירועים של השנתיים האחרונות..

המפגש העכשווי מגיע במזל דגים, אותו מקום שנמצא לפני ההתחלה של ההתחלות, אותו מקום בראשיתי ממנו אפשר להיוולד לחוויית חיים עשירה ומעשירה.. האם? או שמא נפול למקום של קורבנות של נסיבות? ..

דרך נוספת להבנת המפגש בין מארס וסטורן, במפגש זה אנו מקבלים שתי אנרגיות או שתי תת דמויות פנימיות שלוחצות על כפתורי הישרדות במקום שלא פשוט להבנה כיוון שמקום זה מבקש לצאת מהקופסה ולכן הלחץ נעשה גדול יותר עם חשש ומתח גדול יותר.. במקביל האנרגיות של מארס וסטורן סותרות מיסודן , מדובר בשתי אנרגיות מנוגדות במקום ייחודי לפריצת מעגל חדש: תכנית , אחריות, רצון , פעולה תוך התייחסות למערכת האוטומציה המפעילה אותנו כדי לאפשר פריצה ויצירת מרחב חיים חדש.

במה האנרגיות הללו שונות? מארס מייצג חום ומהירות וסטורן מייצג קור ואיטיות, מארס מדבר על אביב וסטורן מדבר על חורף , מארס מייצג את הנעורים ועוצמות של הגיל הצעיר בעוד סטורן מייצג את הזקנה והחכמה של הזקנה ולכן שתי פלנטות אלה מייצגות שתי דינמיקות שונות במהותן נפגשים נוצרת אנרגיה חזקה מאוד של קצוות שנפגשת למבחן המציאות, מארס מיצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות למעשה מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמיתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתוכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים.

האם המפגש הנוכחי מציע פתרון ? כן..  מיקוד במהות של הפוטנציאל החיובי, לרתום את האנרגיות של סטורן לתכנון תכנית חדשה, ואת האנרגיות של מארס לעשייה, לעבור את הגשר של פחד והחרדה ולהבין שמאחורי הכל נמצא מרחב חדש שמאפשר לאנושיות שבנו לבוא לידי ביטוי ולצור עוגנים חזקים לחלומות של מחר…

מוזמנים להוריד את הכפפות אגרוף ואת הצעקות הרמות של מי לא בסדר ואיפה לא בסדר ולמה לא בסדר… זאת רק פאזה של שינוי שמאפשרת לנוע למרחב בריא יותר

כאן כדי להיכנס למה מספר לנו מארס לדגים? כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו: מארס מייצג את הלוחם הפנימי. הלוחם הפנימי אחראי על פעולה, יוזמה ועשייה. למעשה דמות זאת “שולטת ” ביכולת שלנו לשרוד ולהלחם כדי להרחיב ולהטיב את מרחב החיים שלנו, החל מטריטוריה וכלה במרחב הנשמה.

דמות הלוחם מספרת לנו איך אנו שורדים, מה הכלים שלנו לשרוד, איך אנו עושים זאת ולמה. במקביל דמות זאת מספרת לנו מה נתיב ההתפתחות שלנו משורדים למנהיגים ואיך להתמקד, ליזום ולפעול כדי לגדול ולהגשים את החלומות שלנו.

ההישרדות הראשונית שעוזרת לנו להבין את מהות הלוחם הפנימי היא הלידה : המעבר מעולם מוגן ושלם של הרחם לעולם בו נדרשים לשרוד ולפעול כדי להפוך לישות עצמאית שמסוגלת לנהל מרחב אוטונומי. לאורך החיים דמות זאת נדרש לשרוד בשלל סיטואציות, לעבור ממצב למצב, להלחם ולפעול כדי לצור תנאים לעצמאות.

על פי המפה האישית אנו יכולים לזהות את מהות הלידה והזיכרונות הראשונים ביותר שדמות הלוחם נושאת בתוכה כיוון שאלה מהווים “ציוד” לפעולה, פריצה, יוזמה ועשייה לכן ממשיכים להיות אפקטיביים גם בחיים הבוגרים שלנו. אם ננסה להבין לעומק מה מהות הלידה: הלידה היא פעולה מלווה בתחושה של כאב ונטישה של עולם מוכר ומגונן אך בו זמנית מציעה חיים עצמאים עם יכולת בחירה אישית .

מסע חייו של הלוחם מוביל אותו להתנסויות חוזרות ונשנות עם דפוסים ראשונים דרך מפגשים עם מצבים ואנשים לצד מאבקים ומלחמות בחיצים, חרבות, מוקשים, פחים וכו….. במהלך החיים המטענים שאוסף הלוחם מתרבים, הצלקות ופצעים נאספים כחלק מהמסע של הלוחם, אך הלוחם אוסף גם ניסיון איך לפעול אחרת, איך לצאת ממצב של טקטיקה נקודתית לאסטרטגיה ארוכת טווח כדי להטיב את חייו ובכך לאפשר עמידות, איתנות ועצמאות.

כיוון שדמות הלוחם נטענת ממפה אישית ניתן לראות את נתיב הצמיחה שלה לצד אבני דרך חשובות הבונות את הדרך, ואיך זה קורה? דרך מערכות שמפעילות את הדמות מבחוץ ומבפנים כדי לצור אפקט עוצמתי שיגרום לתנועה, פריצת גבולות ויצירה של מרחבים חדשים שתואמים את החלומות. מערכות הלחץ הן אישיות מאד וניתן לזהות אותן דרך המפה האישית, אך לצד מערכות אישיות יש לנו מערכות קולקטיביות, ממש כמו במזג האוויר שמשפיע על כולם, אם יורד גשם כולנו עשויים/עלולים להירטב..כך גם הלוחם מופעל דרך מערכות קולקטיביות ואותן ניתן לזהות דרך מיקום מארס בשמים

מארס בדגים: דגים היא זירת החלומות והאידאלים שמחזירה לצורך העמוק ביותר לחלום, להאמין ולתת אימון במשהו גדול מאיתנו שבעדנו:) כיוון שהשבוע כניסת מארס לדגים הוא ההיבט המדויק היחיד שחל השבוע ולכן השפעתו חזקה במיוחד, למעשה כל תנועה ותנודה של מארס היא בעלת משמעות כיוון שמארס מייצג את הרצון, יכולת המיקוד, פעולה והתמודדות עם התוצאות ולכן מארס גם מדבר על סיפוק או כעס, תסכול או שביעות רצון שאנו חשים בחיינו… כל תנודה של מארס למזל שונה מדברת על שינוי מיקוד, רצון ומטרה או דלת חדשה לחיים בכן הנוגע למיקוד, מטרה ועשייה. מעבר מארס לדגים מדבר על הזירה חדשה בה נדרשים שינוים ..

זירת הדגים היא זירה של מים /רחם קוסמית .. הלוחם נפגש בזירה זאת בחלומות ואידאלים שנוגעים לרגש הגבוה ביותר, בזירה זאת הלוחם נקרא להתחבר למטרות רגשיות גבוהות מאד, להתחבר לפעולות שתקדמנה את החלקים הרגשיים הגבוהים ביותר …להיזכר מאיפה מגיעים ולמה ולכן אם יש לנו הצלחות בחיינו ויש סיפוק ושמחה, זמן זה יהיה מקפצת מדרגה ואם אנו לא מסופקים או שמחים בחיינו נגלה את התסכול בכל עוצמתו, את תחושת הקרבן בכל עוצמתה כשהמטרה לעורר ולאפשר חיבור מחדש לחלום והחזון והדרכים לממש ויישם.

כך או כך התנועה במים עמוקים לא פשוטה, ההתנגדות חזקה מאוד שדורשת חתירה ומאמץ מול כוחות גדולים מאיתנו… ותוך סיטואציה זאת לא אחת נחוש שאנו נעים בתוך עננה סמיכה מאוד או מעורפלת להפליא והדרך אובדת תוך כדי .. מה שקורה במצבים אלה, הפחד מתחיל לצוף ולכן זמן זה הפחד והחשש יכולים לעלות כחלק ממערכת התזכורות הפנימית של הנשמה להתעוררות, עירות ואפשרות אחרת.

חשוב לזהות איפה זירה זאת נמצאת במפה האישית ומה היחסים שמארס עושה כרגע למארס במפת הלידה האישית ומכאן להבין את המפה של החיים ומה מבנה- GPS הקוסמי :מערכת הניווט הפנימית לצד חזון וחלום בכל הרבדים והמימדים של החיים.. ממקום זה המלצה חמה לצלילה לעומק המפה כדי לגלות איך להיעזר בלוחם הפנימי שלנו לדלות פנינים ממעמקים:) למי שרוצה, אני זמינה לקריאה אישית של שעה לגלות, לזהות, להתחבר ויותר מכל ללמוד לאפשר להגיח לעולם נכון וטוב יותר..

כל מזל חווה את כניסת הלוחם לזירה זאת באופן שונה, אמנם החוויה המשותפת היא המלחמה למען חלום ואידיאל כשהמטרה להגשים ולהטיב את החיים, כל אחד חווה את המפגש בין מארס לסטורן באופן שונה.. איזה מפגש חל כאן בין הכוח המתכנן לכוח המבצע.. כעת זה הזמן לתת לחלומות להגיח החוצה.. אמנם כולנו נחווה כעס ועצב של המחזור האחרון של היחסים בין מארס לסטורן , כולנו נגלה חלומות עזובים בזירה זאת, שברים של אידיאלים או חזון אך גם לכולנו יש כעת הזדמנות נפלאה לאסוף חלומות אבודים ולהיזכר בעוצמתם לשנות את המציאות של חיינו תחת החכמה האינטואיטיבית של סטורן..

המפתח הבנת תודעת הקורבן המצוייה בכל אחד ואחד מאיתנו ובכולנו כקולקטיב.. וממקום זה להסכים להאמין ותת אימון שחלומות מתגשמים, שפצעים נרפאים, שכאב מתמיר להודיה ושכולנו יכולים לצאת מעבדות לחירות ומביצה דביקה לאור גדול… מוכנים לצלול לעומק התהומות ותחתית האוקיאנוסים ולגלות את מה שאפשרי?

זה הזמן.. אותם גרגרי חול שפצעו את הצדפות הפנימיות הופכים כעת לפנינים יקרות שנוכל לענוד באור יקרות..

 

מחשבה 1 על “מוכנים לתת אימון בחלום, חזון ואהבה – צמידות מארס סטורן בדגים – אפריל 2024”

  1. מפגש מרס סטורן בדגים יכול להניע את מרס הפזיז לפעול בשיקול דעת המגביל של סטורן . עם זאת סטורן יכול להשפיע על מרס החרדות הססנות מלפעול .המעניין יחסי ההיבטים עם מרקורי שבנסיגה והשמש.

    הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן