מולד הירח בדלי 2019


4.2.19 בשעה 23.04 שעון ישראל

מולד הירח מייצג פתח בתוך מחזורי הזמן שדרכו ניתן לעבור לממד חדש..

מולד הירח מדבר על התחלת מחזור אנרגטי, התחלת מחזור ירחי מתחילה עם המיזוג של השמש והירח ומשם הירח מסיע את האנרגיה לארוך הגלגל כולו עד המפגש עם השמש במזל הבא. כל מחזור ירחי חושף אותנו לאנרגיה חדשה שמאפשרת להפעיל זירה מסוימת בחיינו ולהיות בשיח עם דמות פנימית מסוימת כדי לממש את י שאנו באופן מלא ושלם.

תנועת הירח לאורך הגלגל יוצרת הפעלה לכל המפה ולוחצת על כפתורים פנמיים שמעוררים, מניעים ומזיזים אותנו ביחס למי שאנו , נקודת המולד היא נקודת מפתח מרכזית שכן היא האתחול שמוביל למסע הריח לאורך הגלגל כולו.
כל אתחול הוא בעל משמעות גודלה מאד במיוחד אם מתיישב על גרם שמימי במפה או על נקודת מפתח, כך שלמי שיש איוש כוכבי במעלה 15 בדלי (או אריה, עקרב ושור) יש סיכוי שחודש זה יהיה בעל משמעות גבוהה מאד
מולד זה מתחיל במיזוג מרתק של השמש והירח בדלי ומוביל אותנו לדלת כניסה למרחב המיוחד והייחודי שלנו, או במילים אחרות ניתן לומר שמולד זה מכניס אותנו למבדק אמת, אותנטיות וביטוי של החלקים המיוחדים והייחודים שבנו..

מפת המולד נפתחת עם אופק בעקרב על מעלה 00 מה שמספר לנו על שני שליטים למולד זה: מארס ופלוטו וכעת שאנו נמצאים תחת השפעה של זווית דינמית בניהם מה שמעניק צבע מיוחד מאד למולד זה , צבע שמבדר על שינוי עמוק והשלת קליפות המכסות את העוצמות שלנו מתוך דחף להיאחז במוכר והידוע.
כמה מילים על היחסים בין מארס ופלוטו: מארס ופלוטו הם שליטי מזל עקרב מיצגים שתי פאזות שונות של העקרב, פאזת ההישרדות הפיזית היומיומית ופאזת ההישרדות הנשמתית הנצחית שמעבר לזמן ומעבר ליומיום, דרך אחרת להבין את מהות הקונפליקט והמתח היא להבין את התת דמויות פנימיות המייצגות את האנרגיות/כוחות הללו.. מארס מיצג את הלוחם הפנימי ופלוטו מיצג את האלכימאי הפנימי. הלוחם ממוקד מטרה לפרוץ גבולות כדי להגיע לעצמאות בעוד האלכימאי ממוקד בשינוי עמוק של חומרי הליבה הפנמיים כדי להגיע לעוצמות שמעבר לעצמאות נקודתית. כשנוצרת בניהם זווית דינמית בין השניים, נוצר קונפליקט בין דמות הלוחם לדמות האלכימאי . קונפליקט זה נוגע בקומפלקסים הקיומים העמוקים ביותר ולכן מכניס מתח ונפיצות גבוהה מאוד, התגובה הראשונית יושבת על מערכת אוטומטית של הלוחם ולכן הדריכות, המתח והלחץ פורצים בכל העוצמה כחלק ממנגנון החיות שלנו. אם נוכל להבין את מקור המתח ולהיענות לצרכי הלוחם לצד צרכי האלכימאי נוכל להיעזר בלחץ זה לפרוץ אך בו זמנית דווקא את הגבולות המוכרים ולהסכים להרחיב את התודעה מעבר למסגרת הידועה.

קונפליקט זה ילווה אותנו לאורך כל המחזור הירחי הזה, חשוב לזהות את הנפיצות לצד הפוטנציאל הגלום בשיח זה
נקודת מעניינת נוספת היא מבנה מפת המולד, שליש מפה מאוישת, ורק בחלקה התחתון מה שמספר לנו על השפעה נוספת במחזור ירחי זה, כל האנרגיה מרוכזת מתחת לפני השטח ברבדים האישים ביותר שדורשים עבודה אישית ביותר, במקביל, יש סיכוי שנמצא עצמינו חווים זאת כחסר וחסך בגלל ה”ריק” חשוב לזכור שדווקא הריק מהווה הזמנות נפלאה לעבודה אינטנסיבית, ברורה ומדויקת

המולד בדלי מדבר על יחסים, דלי הוא אחד ממזלות האוויר ומזלות האוויר עוסקים ביחסים, מזל תאומים מתעסק ביחסים עם הקרובים לנו שעימם גדלנו, מזל מאזנים עם מתעסק ביחסים עם הרחוקים אותם מגנטנו ומזל דלי הוא המזל האחרון עוסק באפשרויות עתידניות, באינטליגנציה שמעבר ומחוץ לקביות המוכרות .. דלי מייצג את אפשרות לחבור ולהתחבר לחכמה קולקטיבית המתגלה אחרי הגיבוש המלא של המטרה והדרך, ולכן, אנרגיה זאת פותחת לנו דלתות למעגלים ואדוות שמעבר למוכר והידוע.. לעתים כל מה שנמצא מעבר יכול לאיים או ולהבהיל, במיוחד החודש שהפוטנציאל נמצא ועדין יש לעבור את אותו פרוזדור שהוזכר לעיל.. לכן חודש זה מאפשר לנו לעבוד על יחסים מהרחוק אל הקרוב ובכך לשדרג את מערכות היחסים שלנו
ירחים חדשים פותחים את המעגלים הלינאריים ומאפשרים לעבור בסדקים הדקיקים שבין הקבוע והמוכר, תופעה זאת מאפיינת את המולד בכלל ואת המולד בדלי בפרט. מולד זה מציין נקודת זמן בה ניתן להשיל את הישן ולפרוץ למרחבים חדשים (במיוחד שהאופק בעקרב ויש שיח דינמי בין שליטי עקרב: מארס ופלוטו) למעשה ירח חדש הוא כמו אתחול מחדש של המערכות שלנו ובכך נשחרר את המחשבות הטורדניות, קשרים מעיקים, מערכות שסוחפות לתחושות והרגשות מעיקות.. ואם נשכיל לעשות זאת נוכל להשמיע את הקול האמתי שלנו, את המקום האישי ביותר, אותנטי וייחודי.. וכשנוכל למצוא את אותו קול נוכל להצטרף למעגל אנושי, מדויק ומאפשר התפתחות אמתית וכנה גם ברמה אישית וגם ברמה חברתית.

אנרגיית הדלי מאפשרת לנו להתאסף ולהתכנס למרחב חדש של אנשים שדוברים את האמת האחרת המאפשרת עתיד נכון ובריא יותר לכולנו כאנושות.. רק שוב, יש לעבור את הפרוזדור האפל ובנוסף ללמוד להתמודד עם כעס שנאגר בפנים שתוצאה מחוסר ביטוי של אותו קול פנימי, אותו כעס יכול להיות מקור לכאב עצום ומאבק במפלצות לא פשוטות במיוחד שכעת מארס שיוצר זווית דינמית לפלוטו ואלה מטלטלים בעוצמה את ספינת חיינו.. זמנים אלה של תנועה ותנודה אפקטיביים בעיקר על אנשים רגישים במיוחד ואם נמצא עצמינו נשטפים על ידי גלים של צונמי לא ברור.. מקור הרעש שמביא את צונמי נמצא רחוק בעבר ולא רק מזמנים אלה.. וכל אלה יוצרים משקולת כנגד אותה כמיהה וזעקה לפרוס כנפיים ולעוף מעבר ומעל המציאות.. נקודה מעניינת נוספת שמאפשרת ערוץ של פריצת גבולות היא הצמידות בין השמש והירח שנמצאת בבית חמש : מיקום זה מאפשר דלת כניסה לשיח עם דמות הגיבור הפנימי, יציאה למסע של הלב למרחבים חדשים שמאפשרים שחרור ומעוף

ברכות לחודש מלא אור וטוב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן