מולד הירח בטלה – אפריל 2021

היום 12.4.21 בשעה 05.31 הירח מתחיל מחזור חדש במזל טלה, זהו המולד הראשון בשנה אסטרולוגית ולכן נושא עמו קריאת התעוררות ללידה מחדש, פעולה ויצירה של מציאות התואמת את החלומות האישים שנגוזו זה מכבר לצד הקריאה קולקטיבית להתעוררות ומעורבות בשינוים הגדולים שקורים בזמנים אלה.

מולד הירח בטלה מתחיל מחזור חיים חדש שרובו ככולו עוסק בהתחלה. מה נדרש להתחלה? אומץ גדול מאוד, רצון עז, אמביציה, מיקוד במטרה, תשוקה ופריצת גבולות הקיים כדי להגיע למרחבים חדשים
כל התחלה נוגעת במקום מאד ראשוני של שינוי דרך פריצת גבולות הקיים וכך גם כעת, פורצים את גבולות השנה שהייתה ומגיחים לשנה חדשה, או יותר נכון נולדים למרחב חדש שמאפשר להגשים את עצמינו בדרך חדשה.
מולד זה שם מיקוד חזק מאד על אנרגיית הטלה, שמש ירח, מרקורי, ונוס וכירון בטלה עם אופק בטלה מדברת על ריכוזיות חזקה מאד ומרק בראשיתי שמכיל את ההבנות, את הסקרנות, את הכוח והאומץ, את הערך המדויק שלנו ואת רגש הנדרש להניע אותנו במסע חיינו..

המולד בטלה מדבר על אנרגיה של אש קרדינלית אנרגית פעולה הנוצרת ממספיק לחץ שמשנה את החסמים והסוגרים ומכאן בקיעה של כוחות חיים חדשים.. לכן מולד זה הוא כמו עמוד האש שיכול להוביל לדרך חדשה.. לכל אחד ברמה הפרטית ביותר וכולנו ברמה הקולקטיבית.. חשוב, שנה זאת שאין נוכחות כבדה במזלות האש, יש חוסר באש אך מולד זה רווי באש לכל השנה😊 רצוי ומומלץ לעבוד עם האש כדי להתחיל דרך חדשה..

במקביל מפת המולד שרובה ככולה מפה מזרחית מספרת על הפוטנציאל לפעול, מתוך הבנה שמציאות חיינו היא התוצאה של פועלות שעשינו ולכן זה הזמן למקד את עצמינו לפעולות בעלות משמעות שתצורנה מציאות תואמת חלומות

חשוב לזהות שמרכוז אנרגטי כל כך חזק בטלה הוא לא פשוט כיוון שמוציא החוצה את העירוב של אותם כוחות בראשית לצד קונפליקטים של בראשית.. בעיקר משום שמארס שליט טלה נמצא בתאומים ומרקורי שליט תאומים נמצא בטלה, מצב של אירוח הדדי שלוחץ חזק מתמיד על קונפליקטים , מצד אחד אנו יכולים לפול למקום של הקונפליקט הפנימי ולמצוא עצמינו בעיקר בפחד ומצד שני דווקא זמן זה מאפשר להתחבר לפחד, להבין את מקורו ולבנות אומץ כדי לצאת מהכלא והעבדות לאותו פחד לחירות ועצמאות (כדי להבין את השיח בין מרקורי ומארס, הנה קישור למאמר שעוסק גם השיח זה)

במקביל השיח בין מארס ונפטון מדבר על הפער בין חלומות למציאות כשכעת המנוע מתחיל לעבוד בעוצמה חזקה מאד כדי להניע אותנו למטרה.. כדי להבין את הפער בין החלומות למציאות, הנה קישור למאמר על היחסים בין מארס ונפטון  כמו כן, השיח בין ונוס ופלוטו מתלווה למולד זה, הנה קישור למאמר על שיח זה

מה עושים במצב זה? מתחברים לרצון ולאומץ! כדי להתחיל ליצר את החיבור לאומץ ולעובדה האישית בנקודת זמן זאת, יש לחבור לפחד ולא לפחד ממנו:) עבודה נכונה עם חזון ורצון, דרך הבנת הכעס, פחד, ייאוש, חוסר אונים, כאב, מתח ו.. אלה תוצאות של חוסר מימוש רצון וכעת אלה יכולים להיות המורים הטובים ביותר שלנו במיוחד נוכח האיוש של בית ראשון של מולד זה.

נקודה חשובה שמספר לנו מולד זה היא החוויה של הלבד, כמו כל התחלה של מחזור ירח ראשון בשנה, זה כמו להתחיל מבראשית, זה לבד.. זה מקום המזכיר את הלידה לעולם , שמצד אחד פוטנציאל יוצא דופן ומצד שני חוסר אונים מרתק, כירון שמצא ממש על האופק ומשפיע על כל דיירי מזל טלה, לוחץ על הלבד ועל שני הצדדים של הלבד, לבד של בדידות או לבד של לבדות עם ידיעה של מסע חיים ממקם של חוסר אונים והישרדות למקום של עצמאות ומנהיגות,. במקביל, נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון , הלידה למרחב חדש לוחצת כל הקונפליקט העמוק בין חזון לחיכוך חזק עם העולם גשמי וגס.. המאבק בין עולם אוטופי המבוסס על חלום וידיעה עמוקה שאנו במקום מופלא למול ההכרח לצאת החוצה, משמע להיוולד דרך מפגש מלא כאב המלווה בצעקה בראשיתית המהווה דלת כניסה למציאות הישרדותית

וכאן מגיעים שוב לנקודת ההישרדות, האם אנו מונעים מפחד וכאב ושורדים מרגע לרגע בתוך חוסר וודאות, פחד וכאב או יש בנו יכולת להתחבר לאומץ ורצון מדויק לפורץ את גבולות הכלא של הפחד והכאב.. מקום זה יכול לצור לא מעט סבל ותחושת אובדן שלמעשה מכריחה להתבונן באומץ במקור ומוקד הפחד ולפעול, לפורץ את הגבול ולצור מציאות תואמת חלומות..

כיוון שתהליך זה מוביל להכרח לשחרר את עוגני האחיזה ולצאת למסע, כל כפתורי הפחד, חרדה ואימה מופעלים עד הקצה ואנו יכולים למצוא עצמינו במקומות לא מוכרים וכאן למעשה נכנס הגורם החשוב מכל, תודעת הבחירה! הבחירה מתחילה בעירות, התבוננות, מודעות ויכולת לקחת את אחריות על חיינו וזמן זה מאפשר לעשות זאת ולצאת למסע בו נגלה דברים מדהימים וקסומים שנחבאו עד כמה מאחורי מסכים של מוכר וידוע.. זהו מסע הלב והנשמה להתעוררות חדשה ומנגינה אחרת.. בדרך ניתן לרפא את אותם חלקים נטושים, עזובים, כואבים ומפחדים שעצרו אותנו עד כה..

יציאה מהיאחזות בבטוח ובמוכר המשעבד אותנו במעגלי עבדות וחושך כדי להגיע לאור וחירות של הלב והנפש.. מסע מופלא למרחבים חדשים ומכאן ניתן לחזור שוב למהות ארכיטיפ טלה: ושלוש פאזות ההוויה שלו: השורד, הלוחם והמנהיג. הפאזה הראשונית של ההישרדות מנוהלת דרך השורד/צייד הפנימי מופעלת עם כפתורי הלא מודע ומהדהדת על עוגנים עתיקים מאד שקשורים לאוטומציה, הפריצה של קוד זה ומעבר בדלת הבחירה מאפשר לנו לפגוש את הלוחם הפנימי ולהגדיר מטרות חדשות בחיינו שתעזורנה לצאת ממקומות של הישרדות למקומות של בטחון ועצמאות ואם נשכיל לעבוד בדלת זאת יש סיכוי מצוין להתחבר למנהיגות הפנימית, גם אם לשבריר שנייה, ברגע שנוצר ההבזק של המפגש אנו מתחילים במסע מחודש באמת למנהיגות פנימית ולארץ המובטחת. יש לנו הבטחה נוספת דרך נפטון, נפטון בדגים בבית 12 במולה.. ארכיטיפ שלם ומלא של דמות החולם וכיוון שנפטון הפלנטה הראשונה שזורחת מעל האופק יש כאן את ההבטחה והבשורה לתהליכי ריפוי עמוקים ושחרור הקורבנות.. וכיש לנו את האומץ לעשות עם דלק של חזון וחלום .. יש פועלה ותוצאה חדשה עם אפקט חזק מאד של ריפוי..

ברכות לחודש מלאור

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן