אהבה או תשוקה – ונוס עושה תשעים לפלוטו – אפריל 2021

היום 12.4.21 אנו יכולים לזהות את הפער בין אהבה לתשוקה, אהבה טבעית וראשונית שנשענת על חושים אינסטינקטיביים שמאפשרים לנו לשרוד (ונוס בטלה) לעומת התשוקה שכרגע לכודה בתוך מסגרות חברתיות, מסוריות,, טאבו, חוקים וסוגיות של שכר ועונש, אשמה והלקאה (פלוטו בגדי)

ונוס מייצגת את המערכת החושית, המערכת החושית מופעלת מצורך בסיסי לביטחון וידיעה עמוקה שאנו חזקים ועצמאים ויכולים תמיד לחוות טוב יותר.. (ונוס בטלה) המערכת החושית ממגנטת חוויות והתנסויות כדי לצבור תהליכי לימוד לביסוס עוגנים של בטחון ועוצמה ומסע של קול פנימי בתוכנו. למעשה ונוס מדברת על ארכיטיפ, קול פנימי שמונע מצרכים ורצונות שמטרתם לייצר תבניות, רשתות ומבנים של מנהיגות .. אם נדמה זאת לקול פנימי או דמות פנימית, ונוס היא הנסיכה הפנימית שיכולה למצוא עצמה כמו באגדות ישנה לאורך עשרות שנים עד שמגיע ההתעוררות.. כשוונוס בטלה היא מתעוררת, באגדות מגיע נסיך, אך גם כאן יש סימבוליקה מדהימה שמדובר באפקט גבוה יותר של הצד הזכרי המעיר מקפיאה/שינה במיוחד בטלה.

כמו בכל האגדות הנסיך מגיע, נשיקת הקסם שמעירה, למעשה מדובר בסימבוליקה של הצד הזכרי הגבוה שמנחה לאוקטבה הגבוהה של הקימות, כשהנסיכה מתעוררת הוא לא מבינה מה קרה, איפה נעלמו שנים של שינה עמוקה, איפה קפאה דרך מגע עם תפוח מורעל או עם מחט של נול עתיק.. באגדות קוראים לזה קללה.. במציאות זה מפגש עם הצל ועד שיש הסכמה להתעורר חיים ליד החיים ולמעשה אין כמעט חוויות שמלמדות .. וכאן ההתעוררות , התעוררת יכולה להגיע עם אותה נשיקה שבאה לידי ביטוי בחוויה מדהימה שמשנה את התחושה של החיים או במשבר עצום שמשנה את התחושה של החיים.. כך או כך מדובר בהתעוררות, כשנסיכה מתעוררת היא לא מבינה לאן נעלמו שנים של חוסר חיבור או שינה עמוקה, לפעמים זאת קפיאה.. (במיוחד כשוונוס בטלה) מיד היא נעמדת על הרגלים האחוריות ופועלת מתוך אינסטינקט של הישרדות, על בסיס מתקפה, מלחמה ותחושת לבד גדולה מאד .. קצת מזכיר את הנסיכה זינה😊 תמיד עם שריון, מגן וחרב ותמיד לבד עם ידיעה שפעם משהו יקרה.. השלב הבא אחרי ההתעוררות והמלחמה הוא ההתפתחות למלכה, מלכה ששולטת וחולשת מתוך ידיעה עמוקה של בטחון ושלווה ובעיקר ידיעה של הערך העצמי וכמה שווה..

פלוטו מייצג את העוצמות שמעבר למערכת החושית, את כל מה שלא ניתן למדוד ולערוך ולכן כלח מה שגדול מאתנו אין לנו כלים להכיל/לדעת מעוררים הפחד, החרדה והאימה, ממש כמו אותו אל על שמו נקרא, אל השאול! הוא מייצג את הכוחות הפעילים מתחת לפני השטח.. אלה כוחות שנמצאים במקום שלא נראה, עמוק מאד ומנהלים אותנו מתוך המקומות המוצלים והאפלים בחיינו.. כעת פלוטו בגדי (מאז ינואר 2008) ומוביל למסע של התבוננות עמוקה באותן מסגרות המייצגות לנו אוטוריטה, שלטון, מוסר, חוק, טאבו, ומערכות חברתיות שאמורות להביא לציבור הרחב תחושה וידיעה של בטחון . כשפלוטו עובר, זה זעזוע עמוק של הלוחות הטקטוניים ורעידות אדמה בכל מה שנשענו ומה שהווה בשבילנו קרקע יציב לביטחון.. אותו מקום שלפתע , לכאורה , אנו מזהים את כל הזאבים שהתחבאו ביער.. זה המקום של גילוי ומודעות אחרת למה המערכת הערכית שהמנחה אותנו ולעומת עד כה משטרה אותנו, זה המקום לפגוש את כלובי הזהב וצדקנות המזויפת, שקרים וצביעות שמגיעים במטרה לשלוט.. ומה אם לא תשוקה מסתתרת שם גם כן, אותו פחד ממקום של אין שליטה, גדול מאתנו, מטיל אימה שאם זה מוביל לאבדן או ולמוות של החופש או למפגש עם השדים שלנו..

אסטרולוגית ונוס שליטת שור ופלוטו שליט עקרב, בגלגל באופן טבעי הם יושבים על ציר העונג והכאב, כמה פחד יש לנו מעונג ומכאב.. כמה פעמים אנו מחליפים את העונג בכאב או כאב בעונג.. זה ציר שמייצג את הערך שלנו בעולם למול הערך שאנו נותנים באחרים ומתי אנו מאפשרים לאחרים לשלוט ולנהל את חיינו בגלל פחד ואימה, חרדה וחוסר יכולת לפגוש את החושך.. פלוטו מייצג את קולה של המפלצת הפנימית שבמקום הכי נמוך הוא מטיל אימה וחרדה ולכן חייבים לייצר הרדמה חזקה מאד.. זה מוכר גם מהנסיכה שלנו.. האימה והפחד וההכרח להתעמת והתאמת עם גורמים אלה מעורר את ההתבוננות, מודעות ולקיחת אחריות על גורלנו (פלוטו בגדי) מתי זה קורה.. באירועים משנה חיים כמו לדוגמה השנה האחרונה והקורונה.. לא סתם הגיעה מלכה ששולטת ביד רמה ובזרוע נטויה בפחדים והאימה, ופעילה את כל המפלצות שלנו.. זה הזמן בו ניתנת לנו האפשרות להתעורר ולהתמיר את המפלצת בדרך אלכימי עמוק מאד למקום של יצירת מציאות הנצחית שמעבר לפחד וחרדה

לכן השיח בין ונוס ופלוטו מדבר למעשה על השיח בין הנסיכה לבין המפלצת.. בין האהבה הילדית ורצון לפגוש את קירות המגבלות ולהיוולד מחדש למול הפחד והאימה שנולדו כתוצאה ממישטור, התניות, אשמה, בושה ו.. מסיבה זאת היום יש לנו הזדמנות יוצאת דופן להתבוננות עמוק במיוחד ששיח זה בסמוך למולד הירח.. שיח זה ילווה את החודש הזה ויאפשר לנו מסע של ריפוי עמוק מאד אם נבחר לקחת את ההתעוררות למסע של הבנות, מודעות ויצירה של מציאות חדשה שתואמת את מה שאנו ראויים באמת.. לגרסה המיטבית שמחברת בין תשוקה לאהבה 😊

לסכום ובקיצור😊 היום 12.4.21 נוצר שיח דינמי בין ונוס ופלוטו, מה זה אומר? ונוס מייצגת את המערכת החושית שלנו ואת המפגש של המערכת עם העולם ולכן החוויה נעים או נורא, טעים או ממש לא, אהבה או שנאה..אלה תיאורים שמגיעים מאותה מערכת חושית שמסננת לנו את עולם למה גורם לנו עונג או מה גורם לנו כאב..

פלוטו מייצג את העוצמות שמעבר ליכולת החושית שלנו ולכן זווית זאת ממגנטת אינטנסיביות, עומק, שינוי ומסיבה זאת השיח בין ונוס ופלוטו מייצר אנרגיה שתחת השפעתה ניתן בקלות רבה להיתקל בשלל מפלצות ושדים, זמן בו נדרשים לצלול לעומק ולא תמיד עם בלון חמצן ולכן הנשימה נעתקת והלחץ גובר וכל מפגש עם המציאות יכול להחוות שאיום או ללחוץ על כפתרי הגנה ומגננה

ומה קורה במצב זה? מאבק שגובה מחיר בגלל הצורך המשתעבד למען מערכת יחסים ממקום של מאבק ומניפולציה .. ולמה? משום שוונוס היא הפלנטה הקטנה וסופגת את השפעת פלוטו וכעת היא נמצאת בנקודת מפנה בשיח עימו, השיח שמעצים את הקונפליקט בין הצורך הטבעי הראשוני לאהבה לבין הצורך לציית למסגרות המכתיבות את ההתניות למערכות אלה ומכאן המלחמה הפנימית הלא פשוטה בזמן זה.. זמן להתעורר ולהבין איפה אנו נמצאים ומודע אנו בוחרים את מה שאנו בוחרים למגנט לחיינו..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן