מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של אוקטובר 2020

2.10.20 ירח מלא על ציר מאזנים טלה
ירח מלא ירח המלא תמיד מדבר על קצוות וקיצוניות במיוחד שחל על ציר מאזנים טלה הירח בטלה הוא הירח הראשון לשנה העברית ומכניס אותנו לאזור לא מוכר שמחוץ לזמן .. במיוחד ירח זה שצמוד לכירון ונוגע בכל הקצוות החשופים ומציף את הכאב שדורש להיות אמיצים וחזקים!

ציר זה של טלה/מאזנים מדבר על אנרגיה ראשונית וגולמית של הטלה דרכו הירח מראה את בשלותו עוצמתו, הכל מגיע לשיאים רגשיים ומציף את האנרגיה גולמית והראשונית שלוחצת על מהות הרצון הבראשיתי ביותר בעוד המאזנים מניחים את החיים על כפות המאזנים ושוקלים, מה נכון, מה מתאים, מה מאזן , מה ההכתבות של החברה, תרבות וכללים … ציר זה לוחץ על המקום בו המסע של החיים מעלים את החלקים הבראשיתיים .. את האני מחד ואחר מאידך והקונפליקט בין הרצון והצורך כשכל הנדנדה האנרגטית הזאת יושבת מושפעת מכירון שלוחץ חזק יותר, עמוק יותר וכאוב יותר במטרה לחדד את הסוגיות הללו..

אנרגית הטלה מייצגת את כוח החיים, עוצמת הלידה למצבים חדשים ואומץ ומנהיגות לצאת ללא מוכר וללא ידוע.. התרוממות הנפש ופריצת דרך, בעולם בו הכללים מוכתבים והנפש נשכחת והרצון נמוג בתוך ציפיות ונתיבים סלולים מראש.. זמן זה מזכיר לנו איפה הצללים הפנמיים שבנו שהדחיקו ולא הביאו לידי ביטוי את אותה ראשוניות לידי ביטוי במסע החיים… במיוחד פחד וחרדה שכעת אנו נקראים להיות אמיצים לצאת לדרך חדשה, לפרוץ את הגבולות של הפחד ולצאת למקום בו ניתן לפעול

זמן זה מאפשר להתחבר לאותו רצון ראשוני שנותן דרור לקשת רחבה של רגשות כמו כעס, צחוק, פחד, שמחה, כאב, אהבה ..מה שעולה זה מה שנמצא במחסן ממש ליד הדלת ומחכה להזדמנות להיחשף ולבוא ידי ביטוי ושוב במיוחד נוכח מה שעברנו מאז הירח המלא על אותו ציר: טלה מאזנים- משמע פסח! כאן גם ניתן לזהות את המסע ואז פסח ועד היום..

אנרגית הטלה מאפשרת להתחבר לדרך האישית ביותר החל מהמפגש עם הטלה הקטן והתמים ועד למפגש עם האייל העוצמתי שמנהיג את העדר. ובזמן זה נוצרת לנו הזדמנות לראות איפה אנו נמצאים בציר הגדילה בין המקום התמיד של הילד למקום הבוגר של המנהיג.. זה המקום לצאת מתודעה של טלה קטן ונחמד למקום של אייל : אומץ ועוצמה!

הדיאלוג בין שמש וירח על ציר מאזנים /טלה מדבר על הקשר בין המקום של האני שתואר לעיל לבין כל מערכות יחסים, אינטראקציות, קשרים, שיקופים, השלכות ואפשרויות שנמצאות שם בחוץ…. כיוון שעולה קשת גדולה של רגשות, עלפי הרגשות נוכל ללמוד מי ומה אנו ממגנטים לחיינו. זמן בו אנו יוצאים החוצה לסוכה, להיות תחת השמים ולזהות את היחסיות בעולם ולכן במקום זה נוצרת הזדמנות לצפות באנשים שנמצאים בחיינו ואיך כל אחד משפיע עלינו ומה כל אחד מוציא מאיתנו ..איזה כפתורים נלחצים , מה קורה בזמן הלחץ ולמה.. זמן נפלא לעבודה על אזורים ראשונים מאד ובאסטרולוגיתJ על ציר האופקים, על המנחים האופקים של חיינו והשפעתם דרך כוח המשיכה תרתי משמע

חשוב לציין שקשת הרגשות והתחושות של פחד, מתח, לחץ , וקשי, תסכול .. קשת זאת מאפשרת לנו לזהות איפה יש צורך באור ובעבודת מודעות חדשה כחלק מחוזה התפתחות למקום של מנהיגות לצד יחסים פוריים ומעצימים. .. אז אם בדרך כלל מצאנו עצמנו יוצאים לסוכה למרחב אחר, כעת אנו כבר במרחב אחר ואולי היציאה לסוכה במובן המטפורי לצאת מתוך כלא תודעתי של עבדות ולקיחת המעמסה של לא מגיע לנו..

2.10.20 ונוס נכנסת לבתולה
ונוס מייצגת את כל מה שבעל ערך בעיננו ולכן יש את הנטיה לספר שונוס מתעסקת בכסף, אהבה, מערכות יחסים ו… למעשה אלה דברים בעלי ערף ומהווים מקור לביטחון. מזל בתולה מייצג את הזירה בה אנו פועלים, מתפקדים ומשתפרים כדי להביא את האיכויות שבנו למקום המיטבי ולכן כניסת ונוס לבתולה מדברת על זמן בו ניתן להבין ברמה הפרקטית את עולם הערכים שלנו, לטהר, לזכך ולדייק את ההתנהלות שלנו.

המרחב של הבתולה חושף את הפרטים הקטנים בתמונת החיים הגדולה ולכן קל מאד לזהות ברמה של פרטים מה לא הרמוני ולא מתיישב בצורה מדויקת בכל תחום ומימד של החיים. וזאת הסיבה שמרחב זה מעורר את הקול הפנימי שיוצר אנליזה מדויקת לערכים, מצבים, אנשים ו… וממקום זה ניתן לזהות מה זקוק לשיפור להשקיע בצורה נכונה ויעילה בשיפור ותיעול.

ונוס בבתולה מסייעת לחזור ולהשקיע בריאות של הגוף והנפש ולא ממקום של אשמה וקרבנות, לא ממקום של התבכיינות וכאב, אלא מבחירה נקייה של מה שזקוק לטיפול וריפוי.ונוס בבתולה מזכירה שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ותשומת לב לפרטים הקטנים יכולה הכרחית בחיים הישגיים שעובדים על מהירות מסחררת במיוחד בימים אלה. זמן זה מאפשר לצאת מפרפקציוניזם ולקבל את ההבנה שהכול בסדר מדויק ובשלמות מפתחת, אם יש תחושה של לכידות וכאב, זה רק תמרור שמעורר לתחזוק שונה וטיפול בפרט קטן נוסף…ונוס בבתולה יכולה להזכיר לנו בכל אחד ואחד מאיתנו יש את הילד הקטן המאוים מהכוח הגדול של העולם, ובאותה נשימה לזהות את החיבור המופלא לאותו משהו גדול שמזין אותנו, זמן נפלא לעצור בתוך הפעולות היומיומית השגרתיות ולנשום, לזהות ולתת את הדעת לאלוהים שנמצא בפרטים הקטנים ואולי גם לעשות משהו קטן למישהו אחר..

4.10.20 פלוטו מסיים את הרטרו
פלוטו נכנס לגדי בינואר 2008 ומאז נוצר תהליך עמוק של שינוי העולם שהכרנו והתרגלנו.. עולם ששלט ביד רמה ובזרוע נטויה עם קבלה והסכמה של הכלל.. מאז 2008 כל מה שלא משרת את הכלל מתחיל לזוז, וכל פעם כשפלוטו עובר על מעלה מסוימת נוצר לחץ חזק מאוד שמשנה את אותה נקודה ומשמעותה בגלגל (הגלגל הוא סמל החיים ולכן כל מעבר של פלוטו מזיז את הלוחות הטקטוניים וכשהאדמה זזה משתנים סדרי עולם

היום פלוטו סיים את הרטרו במעלה 22.29 ותחושת הלחץ גוברת כיוון שפלוטו מגיע לנקודת העצירה וממנה מתחיל לנוע קדימה, השינויים שאנו רואים בתחומי חברה, כלכלה, שלטון, פוליטיקה ו.. כל מה שאמור לספק לנו ביטחון כחברה משתנה מגיע לשיא חדש! ברקע שפע של דברים שעדין נסתרים מאיתנו אך יתגלו במהלך הצל פוסט רטרו

בדרך כלל נוצר שינוי עצום עם יציאת פלוטו מרטרו, אך כעת אחרי שנה אינטנסיבית במיוחד שנקודת המפתח יושבת על מעלה 22 ..זאת הפעם האחרונה שפלוטו נוגע במעלה זאת ולכן יש דלת יציאה למרחב חדש, איך המרחב ינוצל? תלוי בבחירות קולקטיביות בעיקר של ההמון מול השלטון

רמה אישית למי שיש איוש כוכבים במעלה 22.29 בכלל ובפרט במזלות טלה, סרטן, גדי ומאזנים … בזמן זה האנרגיה הפלוטונית חזקה במיוחד, אפשר לחוות אותה דרך תחושה של עוצמות עמוקות, משחקי מאבק וכוח, מניפולציות רגשיות ושאר מפלצות בולעניות.ץ. זמן שיל שינוי עמוק בחיים והשינוי בא לידי ביטוי דרך המיקום של פלוטו על מפת הלידה..

זמן זה מכריח אותנו להתבוננות בזמן זה, מודעות עמוקה והבנה שמה שאנו נתקלים הם חלקים בתוכנו שזקוקים להיכרות מחדש, עבודה אישית, ריפוי ושינוי תדר!

מטפורית זמן זה הוא הזמן בו ניתן לצאת מהגולם למעוף פרפר בכל הנוגע לתבניות, טאבו, היבטים רגשיים שטרם העזנו לגעת בהם, לכן המפגשים עם החיים יכולים להחוות כהיתקלות, מאבק וקושי, אלא אימונים לשחרור ומעוף:) חמשת החודשים בהם פלוטו היה ברטרו, הייתה לנו הזדמנות להיכנס לעומק הסוגיות הפלוטוניות ולהתבונן בבורות הפעורים בכל הרבדים והממדים, לקבל ולהכיל את רעידות האדמה הפרטיות והגלובליות ולאזן את הלחצים שיצרו אותם או לצור מינון עוצמות באופן נכון ובריא… ומנקודה זאת פלוטו מתחיל לנוע בהילוך ישיר ומאפשר להיות עם שכבה אחת פחות.. חשוב לזהות שמה שהתרחש במהלך החמישה חודשים האחרונים הוא תוצאה וכעת זה הזמן לשנות את המציאות האישית דרך אחריות אישית.. לא עוד דאגה, ופחד אלא נקיטת פעולות שתהפכנה את האדמה כדי לצור תלמים חדשים לזריעה ויצירת מציאות חדשה

7.10.20 מרקורי עושה תשעים לאוראנוס
השיח בין מרקורי ואוראנוס מדבר על שתי אנרגיות שונות שביחד מייצרות התנהלות חדשה. מרקורי מייצג את מערכת החשיבה והתקשורת שלנו , אוראנוס הוא הפאזה הגבוהה של מרקורי.. ברמה האנרגטית מרקורי מדבר על החיים היומיומיים בעוד אוראנוס מדבר על מה קורה שמצליחים לצאת מהיומיום ולפרוץ את תקרת הזכוכית.

לכן היום נוצרים הבזקים של תובנות יכולים להביא לבהירות חדשה, חשוב לציין שתובנות חדשות לא בהכרח נחוות ממקום חיובי, לעתים מקום מאיים כיוון שתובנות אלה מנערות תפיסה הגיונית רגילה של מה שאנו מכירים ויוצרות לחץ לשינוי גישה. שינוי גישה מוציא אותנו מהמרחב הבטוח ומקום זה יכול ללחוץ על לא מעט כפתורים ובכך לשלוף דפוסים רגילים.

מה שמעניין שהאנרגיה שמגיעה עם היבט זה מכריחה לראות גם אם לא נוח וגם אם לא נעים ולנקוט פעולה.. השאלה מתי נזהה את התובנות החדשות, בהקשבה הראשונית של טרום מפגש עם החיים או במפגש עצמו או בחוויה של אחרי המפגש.. וכאן הטיפ 🙂 ההטענה האנרגטית מהירה מאוד ולוחצת חזק מאוד ולכן השלוף, מגיע במיידי… לכן זמן זה מאפשר לנשום לעומק הבטן, להיפתח להקשבה האינטואיטיבית הראשונית ולהסכים להכילה גם אם לוחצת על מקומות לא נוחים, להמשיך לנשום ושוב לנשום לתת לעצמינו לנוע דרך טבעת האש…חשוב, גם אם טבעת האש לפתה, גם העצבים הרקיעו שחקים.. עדין נשימה עמוקה יכולה להביא לרוגע ועדיף תמיד לתרגל ..רצוי ומומלץ בטבע ..ולזכור שגם אם האמת כואבת, הכאב הוא חלק מתהליך של הכלתה, עיבודה והסכמה לעשות עם זה משהו

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן