מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של יולי 2019


2.7.19 מארס נכנס לאריה
מארס הוא לא רק אותו כוכב בשמים המדבר על גברים ממאדים: ) מארס הוא חלק בתוכנו, מארס הוא התת-אישיות הפנימית של השורד, לוחם, אסטרטג, מנהיג וכלי עבודה מרתק להבין מה אני רוצה .מארס לא הולך על האזורים האפורים של החיים, אלא על הקצוות : חיים ומוות (כשליט: טלה/עקרב) חיבור נכון לאותה תת-אישיות פנימית מאפשר לנו לעבור ממצב של הישרדות למנהיגות

אריה הוא האזור של המלכות שלנו וכניסת מארס לאריה מדברת על מאבק הלוחם שלנו על מלכותו.
אנרגטית זאת אש (מארס) שפוגשת אש (אריה) ! לכן החום עולה, המהירות והדינמיות וכאן תלוי באיזה פאזה אנו נמצאים, האם במקום של הצייד שאמור לכבוש טריטוריה חדשה וממקום זה מתגלם המקומות של הפחד, לוחמה, קפיאה, בריחה, נסיגה או אומץ להתמודד עם האתגרים לעבור לפאזת הלוחם.

באריה פאזת הלוחם אמורה להביא אור.. היכולת היחידה שלנו להלחם היא דרך הקרנת אור למקום חשוך וכאן הלוחם מתחבר למקור האור: מודעות. ובכך מביא את מהות הלוחם המתקשר לשורש לחם ומלח, חלום וחמלה .. אבני הבסיס של אש החיים ועבודה נכונה עם אנרגיה זאת יכולה להוביל ממפגש עם מנהיגות פנימית שמנועת למקורם של ביטוי ושותפות לבריאה..

מה שנדרש הוא אומץ ויכולת לרדת מהגדר ולשחק את המשחק שהחיים מציעים, להתבטא, להעיז, להיות, ובכך להמר בתוך מגרש משחקים ולהפתיע את עצמינו ביכולת לצור ולהיות שותפים ביצירה של עולם נכון וטוב יותר. נקודה חשובה להתייחסות, אם האנרגיה לא מביאה עצמה לידי ביטוי היא נדחסת פנימה ומקום זה הוא הבסיס לכעס, זעם, עצב, מתח, דכדוך ייאוש .. אז אם נגלה את הסמנים הראשונים של כעס, זעם, עצב או ייאוש ו.. זה הזמן להתחיל בדוק את הרצון ולהניע את עצמנו לפעולה ויצירה גם אם לא ברור מה המטרה..

2.7.19 מולד הירח מלווה בליקוי
פרטים במאמר מיוחד לקראת הליקוי

3.7.19 ונוס נכנסת לסרטן
רגע אחרי הליקוי ונוס נכנסת לזירת הסרטן, מביאה עימה תבלין חדש לתמהיל הרגשות שמלווים אותנו מהליקוי. ולמה? ונוס מייצגת את עולם הערכים שלנו ואת מערכות היחסים שאנו מתוך ערכים אלה., אנרגיית הסרטן מייצגת את המשפחה והשבט שלנו. לכן כניסתה לסרטן תאפשר לנו לשים את המיקוד בתוך המשפחה, השבט ומעגלי התמיכה והשייכות הראשונים ביותר..

זמן זה מאפשר להושיט יד לאהובים משכבר הימים או לפגוש אנשים שבאנרגיות העמוקות ביותר מחוברים לאותו מקור אנרגטי כמונו. זמן שהייתה של ונוס בסרטן מאפשר לגעת בשורשים עמוקים ביותר ולהפיק את הערך המוסף במיוחד תוך מפגש עם אנשים שחולקים ערכים דומים לנו ואולי להגיע לסוגיה מרכזית של מהות החיבורים שלנו עם אחרים: לכולנו יש את אותם צרכים…צרכים שיושבים בתחילת המסע, במעגל הראשוני של השבט, משפחה וגנטיקה קארמטית, אנרגית הסרטן מחברת אותנו לערך של אהבה ללא תנאי, הזנה, טיפול וליטוף ללא תנאי ובמקום זה כולנו מחוברים לאותם צרכים ולכן זמן זה מגלה וחושף את המקומות החבולים בתחילת הדרך או בזיכרון עתיק שמעבר לזמן ומקום.. לכן יש כאן גם הזמנות דרך מעגלי שייכות לצור אנרגיית ריפוי והתמרה לאהבה ללא תנאי..

ברכות לשבוע מואר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן