היבטים בין הירח ומארס – השיח בין דמות האם ודמות הלוחם

 

נכתב בהשראת הירח בטלה ומארס בסרטן: 25.6.19 בשעה 05.38 ועד 27.6.19 בשעה 16.32
האירוח ההדדי בין ירח ומארס מעלה מחדש את העוצמה של השיח בין דמות האם לדמות הלוחם

היבטים מספרים לנו על מערכת יחסים בין שני גרמי שמים או יותר, היחסים מספרים על מהות הקשר בין תת דמויות פנימיות המרכיבות את האני השלם ירח ומארס מיצגים את הדמויות הראשוניות ביותר שעסקות בהישרדות, ולכן כדי להבין לעומק מה אומרת האינטראקציה בין ירח למארס כדאי לראות שגם ירח וגם מארס עוסקים ברבדים הראשונים ביותר של ההישרדות.

סוגיות של הישרדות עוסקות בדפוסים העמוקים ביותר שנוצרו טרום זיכרון , דפוסים אלה מניעים אותנו בתוך העולם, לעתים על אוטומט ולעתים כשאנו מגיעים לדלת מסתובבת נוצר חריר צר דרכו אנו יכולים להציץ לכל מה שמסתתר שם ולבחור אחרת.

הזמן מעניק לנו חרירי הצצה, אבני דרך, דלתות מסתובבות, צומת ולפעמים מחלף ענק ..או במילים אחרות ציר הזמן מספר לנו על נקודות בהן ניתן להגיע לשיח עם הדמויות הפנימיות ומאפיינים שלהן כדי שנוכל לבחור אחרת, כדי שנוכל לצאת ממעגלים אין סופים של פעולה/תגובה ללא תוצאה רצויה

מפת הלידה מעניקה לנו את המידע מי הדמויות הפנימיות , מה הצרכים והרצונות שלהן, ממה מנועות ולמה ויותר מכל איך לצור שיח אמתי המתבסס על מהות הדמויות והיחסים בניהן ובכך להגיע למקומות שבדרך כלל נסתרים מאיתנו בכלל ובפרט אם יש שיח דינמי בין הדמויות

מה מספרות הדמויות שמיוצגות על ידי הירח ועל ידי מארס

הירח מספר על המרחב הראשוני ביותר בו גדלנו, על שורשי עץ החיים שלנו, על עולם הרגשות שלנו ומחסני התת מודע, הירח מספר לנו על סוגיות של שייכות ובטחון, על המקום בו אנו מדברים באנחנו מתוך ידיעה עמוקה שאנו חלק משבט ושושלת. הירח מספר על אמא ומשפחה ויותר מכל הידיעה הרגשית העמוקה שהעולם טוב ובטוח (או שלא..)

מארס מספר לנו על המרחב הראשוני של רצון ופעולה וכל מה שמניע אותנו, מאיפה מגיעה האסרטיביות שלנו, או כוח ההנעה האישי, למה ואיך נוצר כוח הפריצה האישי, המיניות, השאיפות ותשוקות, יוזמות וכעסים

כיוון ששתי אנרגיות אלה מאוד ראשוניות, פרימיטיביות, ניזונות ממקום מאד ראשוני, גם אם אנו מודעים מאד ובודקים וחוקרים את הדומות הללו עדיין קיימת בעייתיות בהתייחסות לרגשות פרימיטיביים, יש קושי לראות את הצד השני , כמו ילד קטן שיודע מה רוצה וצריך ואין לו מושג מה הצד השני/הצד האחר רוצה ומרגיש בעיקר אם קיים שיח דינמי בין הדמויות שצוינו לעיל

ואיך מתבטאת הבעייתיות ? בהרגשה ובחוויה שהאדם פוגש מול המציאות, קשה לראות מעבר למה שמתרחש בממלכה האישית ומכאן למעשה האנרגיה עוברת למקום של פחד, כעס, מגננה ותסכול. ולכן אם יש לנו דפוס שמלווה את חיינו ואנו חווים את התוצאה של פחד, תסכול, כאב, דכדוך, עצב, חוסר שייכות, חוסר בטחון ותחושת לבדות חזקה.. רצוי ומומלץ להציץ בדמויות הללו ולגלות את השיח בניהן ואת הפתרונות שנמצאים שם.

למעשה השיח בין ירח ומארס מדבר על האופן בו אדם מופעל, פועל, וחווה את החיים . השיח מראה לנו את התכנה ממנה ניזון כדי לפרוץ לעולם, כשיש היבטים דינמיים המתח יכול לפגוע באדם עצמו וליצור קשיים עם הסביבה, חוסר סבלנות, מידיות, אגרסיביות חזקה מאוד עם קושי להמיר לאסרטיביות וראית הצד השני בתמונה (דם חם)

נקודה מעניינת נוספת שכדאי להתייחס אליה, נוגעת באנרגיות מארסיאליות מדברות על ספונטניות מידית, פולס החוצה בעוד אנרגיות ירחיות מדברות על הגנה, אינסטינקט שסוחב למקום מוכר ומכאן נוצרת שיחה בין לבין, הרעיון לצור סנכרון נכון, עבודה נכונה בין שתי אנרגיות כדי שאדם יוכל לממש עצמו, לבנות ביטחון עצמי, אומץ, דינמיות ויכולת להביא מהכוח אל הפועל ללא פגיעה בעצמו: כאן יש משמעות לזוויות פותחות וסוגרות, בעיקר ברמה קארמטית: מה האדם הרוויח מזמנים אחרים ומה על האדם לעשות כדי לצור את הרווח בזמן זה

חשוב לציין באג נוסף שמופיע עם דמויות ראשוניות ופרימיטיביות : העבר, הילדות המקודמת מאד, משום שכל שיח של ירח מוזן מהילדות וממערכת היחסים של לאדם עם דמות האם, משפחה וסביבה קרובה, כיוון שירח מדבר גם אינטימיות, נוכל לזהות את המקור לקושי לצור יחסים אינטימיים. ברמה האנרגטית נוצר ערבוב חזק בין חום והגנה לבין תחושה של תסכול, חוסר סיפוק וכמו ידיעה פנימית שהעולם נלחם בי, מבקר וכועס ממקום זה הסרט יכול להוביל לעיוורון לרגשות של אחרים, לקנאה, כעסים, אגרסיביות, תלונות וטענות, ואפילו גוונים של אשמה, אלימות וקורבנות.

הדרך לשלווה ארוכה ודורשץ המון עבודה אישית, עבודה אישית זאת מתחילה בגילוי המהות האמתית של הדמויות האישיות והיחסים בניהן , זאת לצד כנות והסכמה לקבל מידע ממקור אובייקטיבי למול חוויה סובייקטיבית שכואבת ומקשת על המסע שלנו בעולם, הכנות וההסכמה לזהות, לאבחן ולקבל כלים לעבודה עם דמויות אלה מעיקה תחלה של מסע ליצירת נתיב של שלווה ואושר..

טווח הזמנים שבהשראתם נכתבו מילים אלה  מאפשר כניסה למקום הכי נוקשה וכואב ולמי שמוכן להסכים לזהות ולעבוד עם הדמויות הללו, מובטח ריפוי והתחלת מסע לשלווה ואושר:)

2 מחשבות על “היבטים בין הירח ומארס – השיח בין דמות האם ודמות הלוחם”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן