מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של מאי 2019

1.5.19 מרקורי עושה תשעים לסטורן
מרקורי מייצג את החשיבה והתקשורת של האדם ולכן מרקורי מייצג את היחסים הראשונים שיש לנו לסביבת החיים שלנו הנובעים מאותה חשיבה ותקשורת. סטורן מייצג את הצנזור שמעמיד את חיינו תחת עדשה של “צריך” הנובעת מהצורך בהכרה חברתית והצלחה. ולכן שנוצרת בניהם זווית דינמית כל צד מושך לכיוון שלו ואנו חשים וחווים לחץ ומתח גבוה מאד.. מקום זה מכריח לבנות (סטורן) חשיבה (מרקורי) רציונלית, דיסקרטית, מובנת ונוקשה כדי לצור נתיב בהיר למטרות ולהצלחה ולא בהכרח בדרך קלה ונוחה.

ולמה? סטורן לוחץ לנו על כפתורים העוסקים בסוגיית “המושלם” בחיינו וסוגיה זאת דוחפת לחץ לעבוד קשה יותר, להתאמץ יותר ולהתמודד עם מה שנמצא בדרך להגשמה והצלחה ולכן זמן זה חושף את השיח הפנימי שלנו עם פרפקציוניזם לצד תחושת חוסר האונים שמהמערכת יוצרת בחיינו.. בפועל מה שקורה, קל יתר להתחבר לחצי כוס הריקה ולהיסחף עם תחושות והרגשות של חוסר אונים ועייפות של הדרך ומכאן קצרה הדרך למלנכוליה וייאוש .. אם זמן זה מציף את התחושות הללו, מודבר בנורות אזהרה שמספרות לנו שאנו כבדים מידי, לוקחים את עצמינו ברצינות גדולה מידי, מכבידים על עצמינו במשקל יתר של השפעות שמחוץ לנו ויותר מכל, זמן נפלא לפירוק הפחדים והלחצים לתכנית בהירה וקלה ליישם מטרות והצלחה בחיים.. אם זמן זה מביא עמו דחף לעשות, זה הזמן לצאת החוצה..
אם נמשיך לחקור את היחסים בין מרקורי וסטורן, מה מספר לנו דיאלוג זה? ברמה הראשונית הסבר פשוט שזמן זה מאפשר למחשבות ורעיונות לצור תבניות ברורות, רציונליות ומכווננות למטרות… אמנם לא בקלות, אך עם גישה ברורה, אובייקטיבית ופרקטית שיכולה להניב תוצאות בכל תחום.

זה הזמן להתבונן באומץ בהחלטות שהתבססו על קונספט של הצלחה או כישלון. לכן אם יש לאדם משהו במבנה הטבעי שנוטה למלנכוליה, היבט זה יכול ללחוץ על “חצי הכוס הריקה” ולהציף את הראש במחשבות מסוג זה וכעת גם הבנת הסיבות ומכאן ערוץ פשוט יותר לכוון למטרה..

חשוב, זווית זאת מדברת על סוגיות שלוחצות על תבניות הכישלון וההצלחה בחיים ולכן נפגוש כעת את ההזדמנות לבדוק את ההיסוס, החשש והפחד בנוגע לקבלת החלטות. זמן זה מאפשר לנו לגעת באזורי השחיקה של החיים וקשה לראות מעבר ולמרחוק, רצוי להוציא מארגז הכלים את הסבלנות ואת היכולת לבדוק בשקט את העובדות ולא להקשיב לקולו של הצנזור שלוחש באוזן “לא תצליח” או “אין סיכוי” אז …כעת , מומלץ להתבונן, לתת לעצמינו ללא המשקפים של שפיטה ואשמה

דרך אחרת להבין את הדיאלוג, היא לזהות את התת דמויות פנימיות המשתתפות בשיח זה, מספר הסיפורים שמעניק את הסיבה/תירוץ הטובים ביותר למה אני רוצה בעוד הצנזור לוחץ על אשמה ובושה הנובעים מאי יכולת לעמוד ברף של מה אני צריך, זמן בו השיח צף באופן חזק מאד ומאפשר להבין את הקולות הפנימים הנועלים בתוך קונפליקט במטרה לציור שיח של ממש.. ומה על הפרק? סטנדרטים מול סיפורים, רצון מול צורך, חלק ילדי ראשוני שמונע מאינסטינקט למול החלק של הזקן הפנימי שמונע מראיה פרקטית המונעת על סט סטנדרטים חברתיים .

2.5.19 מרקורי עושה תשעים לפלוטו
כשמרקורי משוחח עם פלוטו, במיוחד בשיח דינמי נוצרים אתגרים שנוגעים לתפיסת מציאות האתגרים שנוגעים לתפיסת המציאות מתבטאים בכלל המישורים בחיינו ובפרט בכל הנוגע לאיך מתמודדים עם רצון אישי ולמול לחץ חברתי, מצב זה יוצר לחץ כדי לאפשר כנות וחיבור עמוק יותר לעצמינו.

למעשה, אנו מתמודדים כעת עם אתגרים שמטרתם להעצים את התפיסה והתקשורת.. הלחץ יושב על המסע העמוק פנימה ולכן אין משהו שיכול להגיע על מגש של כסף.. או אולי נוצרת הבנה שגם למגש של כסף יש מחיר! זמן זה מאפשר לנו להתמודד עם כמה אמיתות לא פשוטות שהדחקנו והחבאנו מעצמינו.. לכן יכול להיווצר מתח, עצבנות, לחץ ותחושה של משהו מטריד ברקע, כל אלה סימנים שמטרתם לאפשר עצירה ולהיכנס קצת יותר עמוק , לא פשוט, אך התוצאה של התהליך יכולה להוביל להבנות עמוקות יותר, קבלה עצמית גדולה יותר וחיבור למקום כן ואמתי ..

נקודת נוספת שיכולה לככב בזמן זה: אובססיות, אמנם הן נמצאות כבר ברקע מאז ינואר (כן.. התניות ועוגני אחיזה חזקים) אך כעת זה מנקר חזק יותר, משום שזמן זה לוחץ על מחשבות אובססיביות עם גוון של חרדה , כמו תמיד ניתן לשקוע עמוק בחרדה ולא לראות פתרון ומכאן קצרה הדרך להלקאה ואשמה או לקחת את קפיצת האומץ להשתמש בנקודת זמן זאת ככלי להגיע לאמת גדולה יותר ולפתרון פרקטי ופשוט
טיפ: יש מלכודות בדרך .. משחקי שליטה והתניות, חשוב לעצור ולנשום כדי לזהות איפה האמת ואיפה הצורך הראשוני לשחק ולהתנות , המטרה להיעזר באותן צללים לשינוי וריפוי , התמרת הסיפורים והשקרים הקטנים לכנות ואמת.. למי שרוצה להתבונן בהיבט זה ביחס למפה האישית, אני זמינה לייעוץ טלפוני קצר וממוקד

5.5.19 מולד הירח בשור
פרטים במאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

6.5.19 מארס עושה מולות ליופיטר
מארס מייצג את דמות הלוחם הפנימי ויופיטר מייצג את דמות הפילוסוף הפנימי, היבט זה או שיח זה מדבר על הלוחם מול הפילוסוף. הדיאלוג בין השניים חושף את מה הקרבות שאנו בוחרים ולמה.. כשהמטרה למקד רצונות ולגבות בסט של אמונות שתהוונה דלק למסע , הצלחה וביטוי עצמי בריא ונכון. לשם כך רצוי ומומלץ להבין את דמות הלוחם ואת דמות הפילוסוף ומה הדיאלוג בניהם במטרה לקחת את המושכות לידיים ולהניע את כרכרת החיים למטרה הנכונה במינימום מאמץ ומקסימום אפקט.

דמות הלוחם מיוצגת על ידי מארס ודמות הפילוסוף מיוצגת על ידי יופיטר. נתחיל עם הלוחם שכן דמות זאת היא הדמות הראשונה שמנחה כל מפגש עם החיים, החל מהלידה עצמה וכלה במפגש עם מטרה, יעוד וחזון החיים בכלל. בכל אחד ואחד מאיתנו נמצאת דמות הלוחם, דמות זאת פורצת לנו גבולות, מאיצה, יוזמת, דוחפת, יוצרת אמביציה, מרגשת ומאפשרת לצור פעולות במטרה להגיע לביטחון ושלווה.
דמות הפילוסוף היא דמות שנולדת מאוחר יותר ומושפעת ממסע החיים שלנו. למעשה עולם האמונות שבתחילת החיים מועתק מסביבה קרובה, בית והשפעות של ההתנסויות הראשוניות.. עולם זה משתנה ביחס ישיר למה חווינו בחיינו ואיך הניסיון האישי בנה לנו סט של אמונות.

סט האמונות מנוהל על ידי הפילוסוף הפנימי. סט האמונות מהווה מחסן של דלק לפריצת גבולות, הגשמת חלומות ופוטנציאלים.
הלוחם ממוקם כעת בזירת תאומים שואף להגיע לביטחון ועוצמה דרך הבנות של המציאות. הפילוסוף ממקום כעת בזירת הקשת, בבית.. שואף להרחיב את האמונה ולהטעין את עצמו בדלק למימוש והגשמה. מיקומים אלה יכולים לגרום לקונפליקט אם הלוחם נכנס למגננה הנובעת מהישרדות או חוסר חיבור לאמונה תוך גיבוי עצמי דרך סיפורים, תירוצים ואולי גם סיבות , או אם הפילוסוף מונע ממקום של כיווץ האמונה והישתבבלות נוכח אמונות חוסמות ..המסע תחת השיח בין הלוחם לפילוסוף מדבר על חיבור לאומץ להבין ולגדל אמונה כדי לעבור דרך קירות הפחד והספק.

אם מונעים מפחד וחוסר אמונה בקלות ניתן לדרוך את נקשנו ולצאת לקרבות אין סופים תוך הטפה בצדקת הדרך, אם מוכנים לצאת למסע של שיח בין שתי הדמויות הללו : הפילוסוף יכול להטעין את הלוחם בדלק למסע מופלא מעבר למוכר והידוע….

חשוב לזהות שציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס דעתנות או אמונות חוסמות ולכן זמן זה מאפשר לזהות ולשנות, לשדרג ולצור פעולות חדשות ומכאן גם תוצאות חדשות. זמן נפלא להסכים להיות אמיצים כדי לשנות את הפחד לדחף וצור סט אמונות שתדלקנה את יכולת העשייה, העשייה תוביל לתוצאות מעצימות..למי שרוצה לחקור את ההפעלה הזאת ביחס למפה אישית, אני זמינה לקריאה אישית עמוקה

6.5.19 מרקורי נכנס לשור
מרקורי נכנס לשור ומתחיל לקרקע את המחשבות שלנו למקום פרקטי.. בכלל ובפרט כעת שמרקורי עומד להגיע לשיא בזירת השור (צמידות מרקורי שמש)

מרקורי עבר את מזל טלה במהירות שיא:) במיוחד אחרי יותר מחודשים ששהה בדגים וכעת הוא מאט את המקצב בטריטוריה של השור, המחשבות מקבלות גוון פרקטי יותר, התקשורת זהירה יותר והתבלין המאפיין את התפיסה והגישה בזמנים אלה השהייה והקשבה למערכת החושית שיודעת לסנכרן נכון בין הגוף לבין המציאות החיצונית

בזמן מעברו של מרקורי התודעה נרגעת, הקצב מתמתן ולעתים נמצא עצמינו מחפשים את המילים המדויקות, החיפוש אחרי ההגדרה לוקח זמן רב יותר נוכח הצורך החבר בין מילה לחוויה. זמן זה מאפשר להשקיט את השכל ולהירגע, לחבר בין תחושות לבין מחשבות. למעשה זמן זה מאפשר בניה של אינטליגנציה חושית, תכנון שקט ומקצב איטי דרכם זורעים את המחשבות לקראת העתיד..

חשוב לזהות מה לא עובד כעת ברמה של חוסר שקט, החוסר שקט יכול להבהיל אותנו כיון שמסיט מהדרך (לכאורה..) זה הזמן להאט את המהירות שמוכתבת דרך השכל ולהסכים לצור שיח עם הגוף כדי להיות בחווה אמתית ושלמה עם המציאות

7.5.19 ונוס עושה תשעים לסטורן
שיח עמוק בין ונוס וסטורן יכול להוביל למפגש קיצוני עם כ מה שאנו נותנים לו משקל וערך בחיינו (ונוס) מערכות יחסים (אהבה ) לצד קוד תרבותי ולחץ מוסרי (סטורן) שנועל מערכות יחסים. שיח זה מתאר את המאבק בין צורך רגשי עמוק ביותר לבין צורך חברתי חזק ביותר, למעשה מדובר בשיח של צורך פנימי מול צורך חברתי, רעב אישי מול קרדיט לאוטוריטה חברתית.. מקום שיוצר המון מתח ותחושת אשמה, בושה והלקאה.

דרך אחרת לזהות את ההיבטים בין ונוס לסטורן היא דרך מרתקת, לפי השיטה שפיתחתי, שיטה זאת מאפשרת נגישות , פשטות והבנה מידית שנובעת מהסיפורים, אגדות ומיתוסים עליהם גדלנו..תרגום האנרגיות לארכיטיפים ולדמויות ברורות מאוד שניתן ליצור עמן דיאלוג , מקום זה מאפשר להבין שזה לא רק כוכב בשמים אלא חלק מסוים במרקם האישי שלנו. ואיך זה עובד? כל דמות מתחלקת לשלושה חלקים, חלק ראשוני של התבנית הוא החלק שמדבר על העבר המונחה ומופעל מהלא מודע, חלק שני מדבר על ההווה המונחה ומופעל מחוויות רגשיות עכשוויות וחלק שלישי המופעל ממודעות ומייצג את העתיד ומהווה פוטנציאל גבוה של אותה תבנית.. המסע הוא שינוי תודעה מהלא מודע, קארמה, תבנית יצוקה ומוחתמת לפתיחות, מודעות והתפתחות מעבר לפורמט התבניות..

ואיך זה עובד? בפאזה הראשונה שמופעלת על בסיס העבר שלנו, ונוס היא הנסיכה וסטורן הוא הצנזור: הנסיכה כמו באגדות יודעת בתוכה שנועדה למשהו אך הצנזור לא מניח לה ולכן היא בוחרת להכחיש רגשות ותחושות ולהיכנס למצב של תרדמה, היא מאביסה את עצמה בתחליפים ומספרת לעצמה שהכול בסדר, כך היא יכולה לחיות חיים שלמים עד שייווצר מפגש עם מצב או אדם שיעיר אותה משנתה, ההתעוררות יכולה להיות מאיימת כיון שנסיכה מוצאת עצמה ללא הגנה וללא תמיכה ולכן הנסיכה תחפש את השליטה ותנסה לנהל את עולמה דרך שליטה, לשליטה יש ביטויים רבים (נוסחה פשוטה יכולה לסייע לנול לגלות את הצרכים של הנסיכה, החומרה ומערכת ההפעלה שלה והכללים לשינוי מצב תודעה) סטורן במקום זה הוא המורה, הוא מורה לה מה לעשות כדי שתזכה בהכרה, כדי שתתקדם לתפקיד לו יועדה, כדי שתגלה את המטרות שלה ותעמוד במבחנים בדרך למטרות וליעדים שלה, אך כמו הנסיכה הנמה כך גם הנסיכה השולטת, היא גם נשלטת ומקום חושף את סט הכפתורים של מורים מלקים ומאשימים שעובדים על שיטת המקל והגזר ומיותר לספר שמקום זה לא מטיב עם הנסיכה ומהר מאוד היא יכולה למצוא עצמה מחפשת את החומרים שירדימו אותה שוב..

זהו הדפוס שחוזר ומשחזר עצמו שוב ושוב אלא אם תהיה פריצה של המעגל האין סופי ותיווצר תנועה אחרת : ספירלה וזאת תיקח את הנסיכה למימד תודעה חדש, מקום זה יאפשר לה שליטה עצמית ואמץ לזיהוי הפוטנציאל שלה ומכאן קצרה הדרך למימוש המטרות והיעדים האמתיים שלה, זה המקום בו הנסיכה השולטת הופכת למלכה המודעת לערך העצמי שלה, כישרונותיה ועוצמתה ונעזרת בחכמה ראשונית וקדומה שמובילה אותה צעד אחר צעד למימוש חלומותיה והעשרה של עצמה וסביבתה..

ברכות לשבוע שלוו מלא אור וטוב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן