מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של ספטמבר 2019

2.9.19 שמש נצמד למארס
שמש מייצג חום ומארס מייצג חום וביחד חום כפול ומכופל בכל תחומי החיים. חיבור של שתי אנרגיות אלה יוצר מקדם החיכוך עצום, חומרי נפץ גדולים מכונסים תחת פתיל קצר מאוד עם יכולת התלקחות חזקה ביותר ולמעשה כל מילה יכולה להתחיל מלחמה ! (המיקום תחת שליטת מרקורי מעצים את כוחה של מחשבה וכוחה של מילה)

זמן בו כוח של מילה יכול להרוס שבניה או כוחה של מילה יכול לפתוח ערוץ הדברות חדש.. ושוב, בכל תחום, החל מהסיפורים שלנו בינינו לבין עצמינו וההשלכה לאחר, יחסים , מערכות יחסים וכלה שיח בין עמים, מדינות, דתות , תרבויות ו… מפגש זה בין שני חלקים זכרים בעלי כוח התלקחות חזק לוחץ על כפתורי רצון ומטרה לצד כפתורי כעס ומגננה, כשענייני הישרדות או מנהיגות עומדים על הפרק..מה שמעניין שנוצר מזג אוויר חם, חם מאד אנו נוטים להתבלבל בין מטרה למגננה, בין כעס לבין רצון ובין הישרדות מנהיגות ומתחיל להיווצר כאוס בראשיתי שלוקח אותנו לטיול למחוזות הרסנים ולא בריאים.. למעשה מדובר באפשרויות שזמן זה מביא לחיינו, כעסים ותשוקות או מוטיבציה, מטרה והתלהבות לעשייה פורה ובונה..

לכן, אם פגשנו את הכעס וההתלקחות זמן זה נפלא לטיפול עומק בתופעות אלה כדי להגיע למה שנמצא מאחור.. מיקוד רצון ומטרה, יצירת דלק ומוטיבציה למימוש עצמי והתמרה. אם אנו חשים ומרגישים את האלמנטים החיובים.. לשים לב לא להישרף מהר מידי באופן פזיז מידי.. זמן נפלא לעבודה אישית על חוזים שנוגעים לרצון ומטרה לצד תכנית יצירתית למימוש חזון וחלום..

כמה נקודות למחשבה: מארס נמצא כעת במקום הרחוק ביותר מהכדור, שמש מייצג את האני הגבוה אך בו זמנית את האגו הילדי של “מגיע לי” “זה שלי” וצמידות מארס יכולה להוציא את כל הילדים הבריונים למגרש המשחקים..ונקודה אחרונה:) מיקום מארס כעת הוא מענה לרטרו האחרון של מארס מעניין לזהות את ההיגיון המופלא של המסע היחסים של שמש ומארס (בנקודה בה מארס הכי קרוב לכדור) לצמידות שמש מארס כעת בבתולה (בנקודה בה מארס הכי רחוק מהכדור) .. מה שמעניין בפחות מ 48 מאוחר יותר נוצרת הצמידות בין מרקורי ושמש!

2.9.19 ונוס עושה תשעים ליופיטר
כל זווית מדברת על יחסים בין שני גרמי שמים או יותר, סוג יחסים זה בין ונוס ויופיטר מדבר על צורך עז לצאת להרפתקה המונעת מרעב לעוד.. מקום זה יוצר רעב לחוויה גדולה מהחיים, זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא.
כיון שוונוס מדברת על צורך לחוות , יכול להיווצר מצב שהצורך הפוך להיות חזק מאיתנו, לכן כדאי לשים לב לרעב למזון (מחיר בריאות/משקל במיוחד נוכח נוכחות ונוס בבתולה) במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת באמונה שלנו ביכולת ובמה מגיע לנו, לכן הרעב להשיג מה שנראה לנו ברגע מסוים כמגיע, מומלץ לבדוק את יכולת השיפוט…

האם באמת התפוצצות על משהו מאפשרת מענה לרעב פנימי ? האם באמת ניתן להשביע צרכים גדולים על ידי משהו נקודתי? למעשה זמן זה מאפשר לנו להבין ולזהות שהרעב לא מקבל מענה דרך חוויות נקודתיות, אלא דרך תהליך וזמן זה מאפשר לנו לזהות את הצרכים לסיפוק ושובע, יצירתיות וערך עצמי הנובע מהכרה מלאה בערך המנייה האישי

3.9.19 מרקורי נצמד למארס
מרקורי מייצג את עולם המחשבה, מארס מייצג את עולם הפעולה ולכן הצמידות הזאת מדברת על החיבור בין מחשבה לפעולה. מצב זה יוצר כמות אנרגיה עצומה שמטעינה את התודעה ויכולה לגרום ללא מעט חוסר שקט ומתח לצד תסכול ולחץ או נאומים חוצבי להבות הממוקדים למטרות ברורות שיניבו תוצאות.. זמן זה לוחץ חזק ולכן נוצר צורך לשחרר אנרגיה, ניתן לעשות זאת בדרכים ישנות של אלימות מילולית, וכחנות וצעקנות או דרך מציאת פתרון הזוי ומוזר שמעבר לגבולות המוכר והידוע..
בגדול זמן זה מאפשר חיבור לפתיל, זה יכול להיות פתיל של חומר נפץ או פתיל של בערה המאירה למרחוק.. הבחירה של כל אחד ואחד על פי דרכו ועל פי מפתו.. חשוב, ללמוד לספור עד עשר, לנשום, למדוט, להתפלל וזכור שהחיפזון מהשטן והסבלנות היא היכולת לחוות את הנשימות לעומק ..

צמידות זאת מכניסה ספונטניות או אימפולסיבית והבחירה כתמיד ביחס לרובד המודעות שלנו. דרך אחרת לביטוי אנרגיה זאת היא שקט עוצמתי ממקום של מיקוד התודעה, או חדות רגשית גבוהה מאוד של התודעה, או מהירות וחוסר סבלנות , בבתולה כל האנרגיה לוחצת על הרגלים עתיקים מילדות מוקדמת מאד או מזמנים רחוקים עוד יותר וכל מה שמה שמורט את מערכת העצבים עד קצה גבול היכולת הוא סימן למה מגורה שם מתחת לפני השטח שסירבנו לראות ולחשוף למודעות וממשיך לנהל אותנו מתחת לפני השטח.. זמן בו המתח מעלה הכול החוצה אולי בדרך לא נעימה אך המטרה לשחרר את הלחץ ולאפשר ניקוי שכבות הרגש לזמנים רחוקים אחורה ובמקביל לניהול כעסים רגשיים בעיקר במקומות שמרגישים בבית ולוקחים כמובן מאליו, דבר לא מובן מאליו וזה הזמן לפרק את הפצצות המושפעות מעבר ולהתחבר לקרקע חדשה ופורה ..

4.9.19 צמידות מרקורי שמש
צמידות זאת היא צמידות נעלה ומביאה את המעגל של מרקורי לשיא בו ניתן לזהות את התהליך שחווינו מאז מרקורי החל שנה חדשה 21.7.19 …כעת זה השיא של התהליך והיכולת לזהות מה מחזור זה פתח לנו. חשוב, בדרך כלל מדברים על רטרו של מרקורי ועל כמה ימים לכאן או לכאן.. ללא קשר למחזור מלא, ואם נוגעים לעומק אפשר לזהות מחזור מלא ואת נקודות המפתח שיוצרות תהליך..

למעשה עד שמרקורי נכנס לבתולה עדין היה במרחב לולאת הרטרו ולכן השיא שמגיע כל כך מהר בבית (בבתולה, מרקורי שליט מזל בתולה) מקום זה מביא לשיא את ההבנות אך בו זמנית אם נתקענו עם תפיסות ישנות נפגוש מתח ועצבנות גדולה לצד קושי לנשום ולנהל דיאלוג בריא ומאוזן.. אז, כדאי לשים לב לסמנים..

אגב, הצמידות מדברת על המקום בו לא ניתן להפריד בין דעה לבין מי שאני (אסטרולוגית מרקורי נשרף על ידי השמש) ולכן הגישה הכול כך סובייקטיבית למרות שבמהות אמורה להיות כל כך אובייקטיבית.. רק מודעות מביאה למקום אובייקטיבי ונכון ומדעות מגיעה ממידע אמין שנשען על עבודת אובייקטיביות .. טיפ, כדי לא לפול במקום של עצבנות, דעתנות ומתח, רצוי לזהות שכל דבר בעולם מתנהל דרך תהליך ולא דרך נקודות ושיאים, וממקום זה לעצור, לנשום ולהקשיב .. כל התהליך ששנה מתחילה במזל מים ומגיעה לשיא באדמה : סרטן בתולה מדבר על טיפול וטיפוח של מי שאנו ועוגני הביטחון שלנו בעולם..

4.9.19 ונוס עושה מולות לנפטון
ונוס מייצגת את עולם החושים שלנו ונפטון את עולם החלומות וכששניהם מתייצבים זה מול זו נוצר גשר נפלא לביטוי דרך רומנטיקה, אידאלים וחלומות אך בו זמנית גם מפגש עם פנטזיות ואשליות .. הזירה בה נחווה את הדינמיקה: יחסים עם כל מה שאנו נותנים לו ערך, החל מבני זוג, אהבה וכלה בכספים, עבודה וכו… ואיך זה בא לידי ביטוי דרך חמלה, אכפתיות ושאיפה עצומה לטוב או תחושת אבדן האידאלים והחלומות בגלל מבחן המציאות והעבידה הנדרשת כדי להביא את אותם חלומות לידי ביטוי. לכן זמן זה בעצם אפשר לנו להתמודד עם אכזבה וכאב הנובעים מחוסר חיבור בין עולם המציאות לעולם האידאלים , לכן זמן זה מאפשר חבור בין אידאלים מתוך הבנה מפוכחת שנדרשת עבודה ליישום אותם אידאלים וציפיות ..

לכן אם נפגשנו עם כאב, תחושת בגידה, נטישה או אכזבה עמוקה.. זה הזמן לבדוק אם הרגלים עומדות על הקרקע ויש אחיזה במציאות לאידאלים והחלומות שהנחו אותנו בציפיות ובשאיפות

6.9.19 מרקורי עושה תשעים ליופיטר
שני הקולות המרכזים שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו הם מרקורי ויופיטר וכשנוצר קונפליקט בניהם, תחושת הבלבול והמתח הנובע מהבלבול יכולה לצור לא מעט כעס שמתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר, למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

למעשה בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום.. המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים.

חשוב לציין שגם מרקורי נמצא בבית (בתולה) וגם יופיטר נמצא בבית (קשת) לכן זמן זה מאפשר מצד אחד ערוץ מדהים להבנות וגישה חדשה ובו זמנית ערוץ טעון יותר, עמוק יותר ועוצמתי יותר כל הכפתורים לחוצים עד הקצה… זמן נפלא להתעורר ולהבין מאיפה מגיע המתח ולמה ועל ידי כך יצירת שיח חדש בין האמונה ובין הפרקטיקה של החיים היומיומיים.

7.9.19 מרקורי עושה מולות לנפטון
מרקורי מתמקם מול נפטון ומיקום זה מדבר על אפשרות לפגוש יצירתיות חדשה, השראה, גישה למימד של חלומות, ערוץ למרחבים של הלא מודע הקולקטיבי

מרקורי מדבר על היכולות של המוח שלנו, בין היתר לזהות, לתרגם, לעבד ולהכניס למגירה הנכונה כדי להעביר לרמה של חוויה, לכן המולות לנפטון מדברת על יכולת להתחבר למימד גבוה יותר, לשנות את התדר לאינטליגנציה אינטואיטיבית ולמוסס את הלוגיקה ורציונל. לכן יום זה פותח ערוץ נפלא לקסם שמעבר ליומיום, לתדרים מעודנים יותר, לחומרי ריפוי גבוהים יותר, למעבר ישיר מהלא מודע למודע וגילוים של משאבים ונכסים מיוחדים שהתחבאו עמוק עמוק בתוך המגירות של הרציונל….

ועם זאת, כמו תמיד , גם הצל פעיל. תפיסת מציאות יכולה לקבל כיוון משלה שלא קשור לעולם של היומיום, הצפות רגשיות לא ברורות וניהול אחר של מספר הסיפורים : מספר הסיפורים האישי יכול להוליך אותנו שולל אחרי מה שנדמה כל כך אמתי, רצוי ומומלץ לכתוב את המחשבות והגיגים המיוחדים, לשחרר חשמל סטטי ממערכת כדי לאפשר ערוץ נקי ומפגש עם המסרים הגבוהים של הנשמה..

ברכות לשבוע שלוו ומואר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן