מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של אוקטובר 2019


23.10.19 שמש נכנס לעקרב
כניסת שמש לעקרב מאפשר לנו להיכנס לזירת התנסויות חדשה, מעשה אנו מקבלים הזדמנות לחקור את אנרגיית העקרב על שלושת מצבי התודעה שלה: נחש, עקרב ונשר

זמן זה מאפשר לחדור לעומק הסודות, בין הסודות שלנו בפני עצמינו, הסודות מאחרים או הסודות שמעבר למעגלים האישים: סודות היקום.. זמן זה מאפשר לפצח את המעטה שסוגר על הסודות, וכאן המקום להעלות את השאלות מה זה סוד ומאין הסודות באים ומה המניע /הצורך שמייצר אותם? זמן נפלא לגעת לחשוף, לגלות, להגיע לליבה ממנה הכל מתחיל. לאמת! לכן, זמן זה יכול להיות אינטנסיבי מאוד, להעלות ולהציץ סוגיות מורכבות וטעונות

מטרת הזרקור הענק להאיר את המקומות החשוכים, המפלצות והצל, ולהביאם לאור. לאור: מודעות ולטפל בנזקים שאותם מקומות חשוכים, מפלצות וצללים יצרו, חשוב לזהות שקל מאוד להשליך את הנזקים לאותם מריעין בישין, אך אלה חלק מחומרי הבניה של מי שאנו שנובעים מעבר רחוק, מסוגיות של שליטה, טאבו, מוסר, חרדה, אימה ומוות… לכן המסע השמש בעקרב מביא לאפשרות פתרון של אותן סוגיות שיכולות לסחוב אותנו לעומק מערות פנימיות וכלא שלא מאפשר לזרוח ולזהור..

27.10.19 מארס עושה תשעים לסטורן
שתי אנרגיות מנוגדות שיוצרות לחץ חזק, מצד אחד מתיחת האלסטיות עד קצה גבול היכולת למאבק דינמי, ומצד שני השלמה של שני כוחות מנוגדים שיוצרים קשר בין רצון למטרה. מארס מיצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות..

דרך אחרת להבנה היא דרך הבנת הארכיטיפים, הדמויות שכל גרם שמימי מייצג: מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים. לכן זמן זה מאפשר לנו לפגוש את הקצוות כדי לצור אלסטיות ובכך לגייס את עוצמות למסע למימוש רצון, מטרה, הצלחה ויותר מכל סלילת דרך אמתית וכנה עם הסכמה להצלחה ומימוש חלומות.

נקודה חשובה, בקלסיקה זווית של תשעים מדברת על קושי , כעס גדול, תסכול עצום וקשיים, זה נכון, אך מה שחשוב לבין שבזמנים עכשוויים ניתן לבדוק ולאבחן את הכעס, תסכול וקושי ולדרכם להגיע למקור שיצר אותם ולשנות את המקור, כמו טיפול שורש לתופעות שעוצרות בחיים.. לכן זמן זה הוא כמו מראה עמוקה מאוד לכל מה שעוצר ומכאיב, מכעיס ומתסכל כדי לאפשר ריפוי!! כדי לאפשר שינוי ומרחב חדש של הוויה. מילות מפתח –השקעה ובזבוז, להעביר את החיים בצורה הכי פשטנית דרך פילטר של האם אני משקיעה או מבזבזת ..ולחכות לתשובה כנה:) דוגמה: האם אני משקיעה אנרגיה ביחסים או מבזבזת את האנרגיה ביחסים? אם נוצרת תחושה של שלווה, התרחבות הלב וטוב, יש סיכוי מצוין שיש תמורה בעבור השקעה או אם נוצרת תחושה של התכווצות, כעס ומתח, יש סיכוי מצוין שיש כאן בזבוז אנרגיות! כן, באופן מוזר התשובות מגיעות ומאפשרות להתמיר את הקונפליקט להתמיר את המצב למרחב הוויה חדש.

28.10.19 מולד הירח בעקרב
מאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

28.10.19 שמש עושה מולות לאוראנוס
המולות בין שמש בעקרב לאוראנוס בשור יוצרת מתח אנרגטי חזק מאוד. מצד אחד השמש המייצג את ההנחיה והאור הפנימי מכוונים אותנו להתחבר לשורשי הנפש העמוקים ביותר לרצף של הזמן שהביאנו עד הלום ומצד שני אוראנוס בשור מדבר על יצירת כאוס טוטלי כדי לאפשר לקוד הראשוני ביותר שנוגע בביטחון למעשה מדובר שני קומפלקסים: הדדיות ואינדיבידואליות. כשאנו פוסעים על נתיב ההגשמה של העקרב אנו מכוונים להפריה עמוקה ממערכות יחסים וחוזים של הדדיות (החל מהחלקים הפנמיים שבתוכנו, למערכות יחסים עם האחר בכלל ומערכות אישיות בפרט לקינוח מערכות יחסים עם היקום ) מגע עמוק עם המקום של ויתור על העוצמה האישית למול ההכרח לבדוק מה זה בטחון ומאיפה נובעת עוצמה אישית

זמן זה בו הצורך בהכרה עמוקה והפריה מחוץ לגבולות האני יכול לצור מצב של כיווץ בתוך מרחב מרחב קולקטיבי שניזון מהסכמות תרבויות של הכלל .. משהו בתכנו הולך לאיבוד, אותו חלק ייחודי בו כל אחד מאופיין דרך האותנטיות האישית, אינדיבידואליות, ייחודיות ושונות או במילים אחרות, אנטיתזה לוויתור והדדיות….לכן יום זה מעורר מתח בין שני החלקים הללו כשהמטרה לזהות את שני החלקים ואיך לשנות חלקים קטנים בתוך המרקם של המאבק ולהביא לביטוי מלא של שני החלקים מתוך הבנה שסכום החלקים גדול מסך החלקים.

שימו לב אם נוצרת תחושה של נעור, זעזוע, תחושת אבדן של משהו חשוב..תחושה שמישהו גזל משהו , תחושה של פחד מהפחד או פחד מהעוצמה האישית.. מומלץ לקחת נשימה עמוקה ולזהות את ההזדמנות לשינוי הרגלים ודפוסים ישנים תוך כניסה למקום חדש: שער לאור (מודעות חדשה). לנשום ולשחרר את המתח הרגשי , להיות בהודיה של השייכות וההצלחות של העבר מחד ומאידך על היכולת להיות אינדיבידואל ייחודי ומיוחד. לנשום ולגלוש על הגל של הכאוס לתוך עין הסערה ולראות את הסדר האלוהי שמעבר להפרדה.. זאת קריאת התעוורות בכל הנוגע למשאבים ועוצמות

30.19.19 מרקורי נצמד לוונוס
צמידות זאת מתרחשת בעקרב רגע לפני שמרקורי נכנס לרטרו, הצמידות בין מרקורי וונוס מאפשרת ערוץ מעניין להתבוננות מחודשת בקשרים רגשיים עמוקים.

האנרגיה שנולדת ממיזוג של מרקורי וונוס מחברת את השכל, החושים והרגשות למודעות אחרת , מודעות שמסייעת לצור איזון הדדי בינך לבין האדם האחר. זמן למצוא פתרונות חדשים לבעיות ישנות כשכל הצדדים יוצאים נשכרים ומרוצים מבלי שאף אחד צריך לוותר על משהו בעל משמעות.
בעולם בו אנו חיים ומצייתים לתרבות המערבית, אנו מחונכים לרוץ על מטרות, להלחם, להשיג, להיאבק ולראות כל סוג של שיתוף פעולה כמקום בו אפשר להפסיד בקלות רבה. אך כשנמצאים באזור אנרגטי בו אנו מוזנים מעוצמות יוצאות דופן וניתן לשנותן את החוזים שלנו עמן, יש סיכוי שנוכל להכניס רגל בדלת

אמנם על פניו יכולים להיווצר תסכולים ועגמה רגשית עם הצפות גדולות מאד, שנובעות מהשוואה ומלחמה במקום בו אמורים לחוות אהבה, דווקא כעת ניתן להגיע לסבוכים ולקשרים תרתי משמע כדי להפיח בהם רוח חיים חדשה.

נקודת זמן זאת מאפשרת ערוץ לאינטליגנציה רגשית שמטרתה להתקרב לכל מי שאנו מעוניינים, בין אם עניין רומנטי, או עניין עסקי, חברות, שותפות ואם ניקח את הפוטנציאל הגבוה ביותר של זמן זה נוכל לפגוש אחרת אויבים.. ולמה? משום שכעת ניתן להגיע בעדינות וברגישות להאזנה והקשבה .. אלה מפתחות מאסטר ליצירת קשרים רגשיים במקום בו קודם לא הייתה

31.10.19 מרקורי נכנס לרטרו
מרקורי מתחיל את הרטרו בעקרב, נקודת הזמן בה מרקורי משנה מגמה היא נקודה טעונה באנרגיה ולכן יש חשיבות עצומה לאיפה היא מתיישבת במפה אישית ומכאן ניתן להתחיל לטוות תכנית איך לעבוד עם הרטרו כדי לאפשר לעצמינו לחדור לעומק הד.נ.א ולהתמיר את האנרגיה.

מרקורי נכנס לעקרב ב 3.10.19 מרקורי נכנס לזירת המים של אנרגיית העקרב ומידית נוצר מפגש עם מים מאד עמוקים ואינטנסיביים . מים מיצגים את המערכת הרגשית ובעקרב המטען אליו אנו מגיעים נוגע בסוגיות רגשיות שמאפיינות מערכות יחסים לצד שליטה/אי שליטה בכל מה שנעלם מאיתנו מתחת לפני המים

עם כניסת מרקורי לרטרו אנו יכולים למצוא עצמינו בשיח עמוק יותר עם הלהטוטן המתפתח למספר הסיפורים.. ועל מה ? שיח על החיבור בין המהירות החיצונית למהירות הפנימית, בין המידע החיצוני ששוטף לבין המידע הפנימי, שיח שלוחץ על כפתורי תפיסת המציאות, מתח, עצבנות וחיווט המערכות החשמליות שלנו. שיח זה מוביל אותנו למבחן הרגשות, כן.. השכל לבדו לא יכול לשרת אותנו, אנו זקוקים לחבור רגשי שיעניק מהות ומשמעות..

מרקורי במסעו בזירת העקרב לוחץ על כפתורים של זיכרונות רגשיים ונוגע בחלקים שגורמים להצפה רגשית, כמו קצוות העצבים טובלים בים של העבר ומאפשרים להציף בגלים ענקים את מה שמסתתר למטה.. ולמה? ההצפה מעלה מהלא מודע אל רבד התודעה ומכאן אפשרות לשנות את המודעות של מה שנמצא בלא מודע על מנת לצור סדר מחדש.

במצב בו אנו שוב פוגשים את העוצמות שלא הצלחנו להתמודד עמן , לכן, יש מצב שנמצא עצמינו שוב פעם בעצבנות ועצבות נוכח חוסר שליטה או סוגיות רגשיות לא אלא אם היינו מוכנים לשנות חוזה, אז, נוכל להגיע להכרת תודה ובטחון אמתי כך או כך מקום זה מציע עבודת עומק והזדמנות נפלאה לטיפול, טיפוח וריפוי מערכות יחסים על כל המורכבויות שקשורות לכך..

ברכות לשבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן