מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של יוני 2020

23.6.20 נפטון נכנס לרטרו
נפטון מייצג את החלום והחזון בכל הרבדים החל מהחלום הקטן של לחצות את גבולות הפחד ולכבוש הצלחה וכלה בחלום הנשמה למימוש מלא של יעודה.. ,נפטון מספר לנו על החולם הפנימי שלנו , מטרת החולם להזכיר לנו את המשמעות העמוקה ביותר, את החיבור לעולם מעבר לחיים היומיום…חיבור לתמונה הגדולה וחיבור לבריאה ולאלוהות.

כל איזור בו נפטון נע נפתח לסוגיות של חלום וחזון וכשנפטון נכנס לרטרו, הוא נעצר ומתחיל “לנוע לאחור” . התהליך מתחיל מנקודת התחנה (stationary) שמאיטה מהירות ולכן התחושה היא כמו הילוך איטי הנובע מעודף של אנרגיה נפטונית באוויר . אנרגיה זאת יכולה לאפשר לחבור לחזון וחלום, אינטואיציה, עולמות שמעבר למימד של מקום וזמן , חיפוש אחרי העומק הרוחני, השראה, הנחיה גבוהה של הנשמה ועוד… אך בו זמנית הלחץ של המציאות היומיומית יכולה להוביל לתחושה הישרדות, עייפות גבוהה מאוד, חוסר סיפוק, עצב, דכדוך וגעגוע למשהו אחר.. אנו נמצאים בפער בין החזון שלוקח אותנו למימד הוויה שונה ממה שקיים במציאות היומיום..

המטרה להיכנס פנימה ולגלות עוד פרט בתוך התמונה הגדולה כדי שנגיע לקצה הרטרו נוכל לממש את הגילוי…זמן זה פותח דלת למימד רוחני, נפשי ומאפשר לבדוק את הרווח שבין הגוף לנפש דרך דיאלוג עם דמות החולם הפנימי במטרה להתחבר לארכיון שמעבר למימדי המקום והזמן.

25.6.20 ונוס מסיימת את הרטרו
ונוס מלכת השמים מגיעה היום לנקודה בה מסיימת את הרטרו, עד לא מזמן קבלתי המון שאלות, מי זה הכוכב המבהיק בשמי הערב אחרי השקיעה.. עניתי בחיוך ונוס, ואז הגיעו השאלות, איפה ונוס?:) אז כמו פלנטה שנעה סביב השמש כך גם ונוס ובגלל מיקומה בין השמש לכדור, מהירותה השתנתה במקביל היא נעלמה : המיקום של ונוס בין שמש לכדור לא מאפשרת לנו לראות את ונוס מרחב זה הוגדר בתרבויות עתיקות תעלת הלידה של ונוסJ.. זה הזמן בו נוס נמצא בשיאו של הרטרו ומיד אחרי שנפגשת עם השמש משנה פוזיציה והופכת להיות מקדימה לשמש.. ונוס כבר לא נמצאת אחרי השמש, למעשה ברטרו זה כתמיד ונוס גוועה ועלתה מחדש כוונוס של בקר או כפי שמוכרת במקורותינו: איילת השחר

כך למי שישכים קום , יגלה את אורה מקדים לשמש ופותח ערוץ חדש.. כעת כשוונוס סיימה את הרטרו, היא סיימה את מהלך על אותה אזור בפעם השלישית, כעת היא מסיימת את הרטרו ומתחילה את הצל פוסט רטרו, זוהי הפעם השלישית בה ונוס נעה על אותו אזור וכעת ניתן להבין באמת את האינטליגנציה של הלב ומערכות יחסים שיש לנו בחיינו עם כל מה שאנו מעריכים, החל מעניינים חומרים, רגשיים ועד עניינים של הנפש.

מקומות אלה מובילים להבהרה גדולה מאד ולפצע נבין איך התנהלות עם כסף או קריירה או זוגיות או תפיסת מציאות יושבים בדיוק על אותה תבנית ואותם דפוסים וכעת יש אפשרות לשנת אותם כדי לצור מרחב בטוח שנכון ואמתי לנו.. במיוחד כעת בתקופה של אי וודאות נוצרת ודאות פנימית עמוקה. כעת ונוס תעבור בפעם השלישית על אותו אזור ולכן זמן זה ניתן לבין באמת מה הסיפור שאנו מספרים לעצמינו בכל הנוגע למה שבעל ערך בחיינו וכשמבינים ניתן לנקוט עמדה ולצור שינוי בעל משמעות בחיינו..

הנה תאריכי המפתח של מחזור הרטרו של ונוס
3.4.20 ונוס נכנסת לתאומים
13.5.20 ונוס נכנס לרטרו
3.6.20 ונוס מתחילה שנה חדשה
25.6.20 ונוס מסיימת את הרטרו
29.7.20 ונוס מסיימת את הצל פוסט רטרו
7.8.20 ונוס מסיימת את מהלכה בתאומים

28.6.20 מארס נכנס לטלה
מארס שליט מזל טלה מגיע הביתה:) מקום זה מעניק לו את הזירה הטבעית ולכן רובד האנרגיות עולה ומתעצם, המון אנרגיות שמחפשות ערוץ לביטוי.. לכן זמן זה יכול להיות זמן נפלא למיקוד, רצון, פריצת גבולות, התחלה חדשה, פעולות אסרטיביות ליציאה לדרכים חדשות , אומץ, עצמאות וחלוציות

אך בו זמנית אם אין יכולת לנתב את האנרגיה בצורה נכונה, בקלות ניתן להגיע לכעס וזעם, תסכול, עצב , חוסר סבלנות, חומר נפץ ענק עם פתיל קצר מאוד לכן מקדם החיכוך עולה, כפתורי המלחמות נלחצים בקלות גדולה וכל משב רוח מצית את האש מחדש..

בזמן זה חשוב להיות בעירות גבוהה ולזהות את התופעות אותן אנו חווים כדי להבין את הערוץ למיקוד, רצון ופעולה .. זמן זה מעיר את העוצמות הראשוניות , הפרימליות והבסיסיות ביותר לקיום , החל מהישרדות וכלה במנהיגות ופריצת דרך למציאות נכונה ובריאה יותר.

נקודה חשובה לגבי מסעו של מארס בטלה, בדרך כלל מארס עובר כחודשים במזל מסוים ונע קדימה למזל הבא ואחריו לבא ו.. אלא כעת מארס עתיד לעשות את הרטרו שלו בטלה ולכן ישהה בטלה יותר מחצי שנה.. עד ינואר 2021 וזירת הטלה בזמנים אלה מגיעה עם אנרגיה נפיצה מאד וכל לחיצה על כל כפתור יכולה להוביל לסדרת של אירועים שנע איך מתחילי אך לא נדע איך יסתיימו..

גם גרמה אישית וגם ברמה קולקטיבית מיקום זה מצית את הכעס והתסכול ולכן זמן זה מאפשר גישה פנימה לתכנת הלוחם הפנימי כדי להיערך מחדש בנוגע למה באמת המטרות שלנו, מה אנו רוצים ואיך להתמיר את הכעס והתסכול לפעולות בהירות וברורות על מטרות שמובילות לעצמאות וחיים בריאים יותר

30.6.20 יופיטר נצמד לפלוטו
שיח זה בין יופיטר לפלוטו הוא אחד הדינמיים והחזקים ביותר בכלל ובפרט לשנה זאת. זמן של אתגרים המאפשרים לנו לגלות ולהתחבר לדואליזם הראשוני של הטוב והרע, האור והחושך הקיימים בתוכנו

יופיטר מייצג את אל השמש , פלוטו מייצג את אל השאול, האור והחושך, כל מה גלוי וכל מה שסמוי, כל מה שמודע וכל מה שלא מודע ..לכן החיבור בניהם יוצר אנגריה נפיצה מאד. דרך אחרת לראות את האנרגיה של יופיטר ופלוטו: יופיטר מייצג את האמונה, הצדק, החופש הפנימי לגדול לשמים בעוד פלוטו מייצג את העוצמה הכוח, שינוי צורך לקבל את מה שלא בשליטתנו.

שני כוחות אלה חוברים ביחד לצור משהו חדש המתבסס על אמונה ותשוקה עמוקה של הנשמה או על דעתנות והתניות מניפולטיביות ..מסיבה זאת המפגש בין השנים יוצר סוג של מאבק חזק מאד בין שני חלקים תבכנו שעובדים על קצוות עצומים וכל זה תחת אנרגיה של הגדי, אנרגית הצנזור שיכולה בקלות לנער את האדמה ולהראות כל מה שאנו מסרבים לראות

פעם אחרונה מפגש זה היה באפריל השנה ולפני כן בקשת לפני 13 שנים,.. זאת היתה התקופה בה נוצרה ההכנה לכניסת פלוטו לגדי למשבר הענק שחווינו ב 2008 המשבר היה חלק מתהליך של שינוי כדי לצור תשתיות שבריאות ונכונות לנו בני האדם

הנה רשימת תאריכים בה התרחש המפגש בין השנים, 1931 בסוף סרטן, 1943 בתחילת אריה, 1955-56 בסוף אריה, 1968 בבתולה, 1981 במאזנים, 1994 בעקרב, 2007 בקשת וכעת בגדי.. מדובר בציר זמן עליו ניתן לעבור ולגלות שינוי בעלי עוצמה בכל הנוגע למזל בו נוצרה הצמידות..

המפגש הראשון בין השנים היה ב 4.4.20 .כעת זהו המפגש השני 30.6.20 .והמפגש השלישי יחול ב 12.11.20 בנקודות אלה תהיה לחיצה חזקה על כפתור שינוי , יש סיכוי גדול שנחווה שינוי שמתבטא כמשבר ובזירת הגדי בכל המערכות שנדמה לנו שמעניקות בטחון.. אך משבר זה מטרתו לצור את עוף החול וללדת מערכות חדשות שתהיינה בריאות, נכונות, ובעיקר רואות את סדר חברתי חדש בצורה נכונה המבוססת על ערכים, ידע , כבוד ואנושיות ולא על הון, שלטון ודת.

כשבועיים או אפילו שלוה לפני שנוצר המפגש האנרגיה מתחילה לבעבע ויוצרת תהודה חזקה שאנו חווים כפחד, חרדה, שינוי שאין לנו עליו שליטה, דאגה ו.. חשוב לשמור על ליבה פנימית חזקה , לדבוק בערכי יסוד של האמת, לשמור על פרופורציות ולעשות את הטוב ביותר שניתן כדי לאפשר לבדוק את המאבק הפנימי בתוכנו ..

חשוב לחפש ולמצוא דרכים להבנה עמוקה יותר, להסכמה לראות את האמת מבלי להיכנס לחרדה , לא להיכנע לתחושת התבוסה משום שאין לנו כוח לשלוט.. לעצור את ההנחות וההשערות ולבדוק בעובדות ומה ניתן לעשות באופן חיובי, אחראי ובוגר.. זה תהליך בו אנו מתבגרים מול המאבק הישן של אור חושך.. במיוחד כעת בעונת הליקוים!!!

שבוע טוב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן