ואולי לא הדברים מעולם…. נפטון נכנס לרטרו

כשאנו חולמים לא אחת נאמר לעצמנו ואולי לא היו הדברים מעולם.. כל מה שנמצא רחוק מעבר להגיון היומיומי, מעבר למה שהמציאות דורשת ברמה הפרקטית.. לא נגיש וכשנגיש עולים ספקות האם זה אמתי או האם מותר לי לחלום.. האם יש ערך לחלומות שלנו או שמה שנדר מאתנו זה לרוץ על מסלול מחושב שמוביל למטרות שניתן למדוד ולקמט ולכמת תחת סוגיות של הצלחה..

האמת, זה לא סותר ואולי הולך הכי טוב ביחד.. מותר לנו לחלום J היום אנו יכולים להסיט את הווילונות ולגלות את החלומות.. זה הזמן לגשת למגירות הנסתרות בהם חבויים החלומות.. זה הזמן לגלות את החלומות ולאפשר לעצמנו להיזכר בהם כדי לקבל דלק חדש לחיים

ולמה? משום שנפטון נכנס לרטרו, אז, היום 23.6.20 נפטון נכנס לרטרו, מה זה אומר? נפטון מייצג את החלום והחזון בכל הרבדים החל מהחלום הקטן של לחצות את גבולות הפחד ולכבוש הצלחה וכלה בחלום הנשמה למימוש מלא של היעוד שלנו ולכן כל תנועה של נפטון נוגעת בסוגיות החלום על רבדיו..

נפטון מספר לנו על קולו של החולם הפנימי שלנו, ולמה בעצם אנו זקוקים לדמות זאת בחיינו.. מטרת החולם להזכיר לנו את המשמעות העמוקה ביותר, את החיבור לעולם מעבר לחיים היומיום…חיבור לתמונה הגדולה וחיבור לבריאה ולאלוהות. מטרת החולם הפנימי להזכיר לנו את המקצב השקט והשלוו.. את הידיעה העמוקה שאנו חלק ממשהו גדול יותר

כל אזור בו נפטון נע נפתח לסוגיות של חלום וחזון וכשנפטון נכנס לרטרו, הוא נעצר ומתחיל “לנוע לאחור” התהליך מתחיל מנקודת התחנה (stationary) שמאיטה מהירות ולכן התחושה היא כמו הילוך איטי הנובע מעודף של אנרגיה נפטונית באוויר . אנרגיה זאת יכולה לאפשר לחבור לחזון וחלום, אינטואיציה, עולמות שמעבר לימד של מקום וזמן , חיפוש אחרי העומק הרוחני, השראה, הנחיה גבוהה של הנשמה ועוד… אך בו זמנית הלחץ של המציאות היומיומית יכולה להוביל לתחושה הישרדות, עייפות גבוהה מאוד, חוסר סיפוק, עצב, דכדוך וגעגוע למשהו אחר..

אנו נמצאים בפער בין החזון שלוקח אותנו למימד הוויה שונה ממה שקיים במציאות היומיום.. המטרה להיכנס פנימה ולגלות עוד פרט בתוך התמונה הגדולה כדי שנגיע לקצה הרטרו נוכל לממש את הגילוי…זמן זה פותח דלת למימד רוחני, נפשי ומאפשר לבדוק את הרווח שבין הגוף לנפש דרך דיאלוג עם דמות החולם הפנימי במטרה להתחבר לארכיון שמעבר למימדי המקום והזמן.

כך שאם היום נתקלנו בתחושה היה או לא היה.. זה הזמן להרשות לעצמינו לצור קשר עם דמות החולם, לחזור לאחור ולגלות את החלומות כדי להתחבר אליהם וכשנפטון יחזור בחזרה, נוכל להשתמש בדלק החלומות להניע לפעולה ויצירת מציאות..

ברכות ליומלא חלומות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן