מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של יוני 2019


23.6.19 ונוס מול יופיטר
וונוס ניצבת מול יופיטר, מה מספר לנו שיח זה? ונוס מייצגת את כל מה שבעל ערך ומעניק סיפוק בטחון בחיינו, החל ממזון שמעניק לנו תחושת שבע, סיפוק ובטחון וכלה במזון רגשי, מנטלי, רוחני ו… כל מה שמעניק שובע ובטחון מתחבר בעקיפין או באופן ישיר לרעב.. כשיופיטר נכנס למשוואה, הוא מעצים ומגדיל את הכול ולכן השיח הזה מדבר רעב לחוויה גדולה מהחיים, זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא, במיוחד שוונוס נמצאת בתאומים, מיקם שמעניק סיפור כיסוי מרתק:) 

כשהסיפור מעניק לנו לגיטימציה לסיבה מדוע אנו רעבים ומה אנו זקוקים כדי להיות שבעים ומאושרים, הסיפור סוגר את השורה התחתונה והשכל משרת באופן מלא את תפקידו.
למעשה, הסיפור מגבה את תחושת החוסר ביטחון ומונע מרעב, וממקום זה נוצרת צעקה גדולה של עוד! לכן כדאי לשים לב לרעב למזון ומחיר בריאות/משקל: רעב ל-“אחיזה” שמעניקה בטחון (מחיר המינוס בבנק) במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת באמונה שלנו (יופיטר) ביכולת ובמה מגיע לנו, לכן הרעב להשיג מה שנראה לנו ברגע מסוים כמגיע, מומלץ לבדוק את יכולת השיפוט…האם באמת התפוצצות על משהו מאפשרת מענה לרעב פנימי ? האם באמת ניתן להשביע צרכים גדולים על ידי משהו נקודתי? למעשה זמן זה מאפשר לנו להבין ולזהות שהרעב לא מקבל מענה דרך חוויות נקודתיות, אלא דרך תהליך וזמן זה מאפשר לנו לזהות את הצרכים לסיפוק ושובע, יצירתיות וערך עצמי הנובע מהכרה מלאה בערך המנייה האישי.. זמן נפלא להיזכר בערך האמתי של מי אני ומה מעיין האמונה והתפיסה כדי לחבר בין אמונה למשאבים ולצור משהו חדש בעל ערך ארוך טווח..

זמן לאוורר את התפיסה בכל הנוגע לרעב, לצורך בשובע, סיפוק ובטחון בכל התחומים של החיים.. אם הרעב מגיע ומניע ליצור סיפור למה חייבים עכשיו, לעצור לרגע, לנשום ולהסכים לבדוק באמת את הרעב שמסתתר מאחור..

23.6.19 מרקורי המרחק הגדול ביותר מהשמש
מרקורי מתמקם היום במרחק הגדול ביותר מהשמש (בתוך לולאת הרטרו) מרקורי הוא הפלנטה הקרובה ביותר לשמש ולכן בראיה מהכדור תמיד יהיה בקרבה גדולה מאד לשמש, והמרחק הגדול ביותר בין השמש למרקורי בראיה מהכדור יהיה עד 28 מעלות.

כשמרקורי נכנס או יוצא מלולאת הרטרו הוא מצוי במרחק הגדול ביותר מהשמש , היום אנו נמצאים במקום בו מרקורי נמצא במערב במרחק הגדול ביותר מהשמש בתוך לולאת הרטרו.
מצב זה בו מרקורי מגיע לשיאו כמרקורי עוקב שמש .. זמן מיוחד בו נוצרת בהירות פנימית עמוקה בזירה אליה נחזור עוד פעמים ברבדים עמוקים יותר.. ברטרו ובצל פוסט רטרו.
בזמן זה ניתן להתמקד במסעו של הגיבור הפנימי לאינדיבידואציה.. וכמו כל גיבור זה הזמן בו הוא מתחבר לנתיב של השליחות, זה הזמן בו הגיבור הפנימי מבין מה הוא לוקח למסע מעברו ומה באמת הנתיב שמוביל לעתיד מדויק ובעל ערך.

אך במקביל להבנות המדהימות, נוצר לנו פרדוקס מעניין הבנות עומק יוצאות דופן מצד אחד ומצד שני כניסה למנהרות פנימיות (לולאת הרטרו ) פחד והיאחזות במוכר והידוע.. משמע, הבנות מנטליות מחד והיאחזות רגשית מאידך. לכן הטיפ שעובד בזמן זה הוא מציאת קו האמצע, זהירות
זהירות שנובעת מחכמה שרצוי וכדאי לבדוק את הבריכה בטרם קופצים ראש לתוכה , או קפצנו ראש ויש מים , תמיד תהיה סערה קטנה עם אדוות במקום הקפיצה, ולכן אם אנו נמצאים בבריכה והמים גועשים, כדאי לזוז הצידה לתת למים להירגע. להבין את האדוות ואת המשמעות של ההשפעות שיש לכל מחשבה/פעולה בחיינו. סבלנות, זמן וחכמה לצד אובייקטיביות ושקט פנימי אלה הם המפתחות בזמן זה , אלה הם הציוד הכרחי לכל גיבור במסעו בין אם מסע קטן ובין אם מסע החיים הגדול ביותר:).

24.6.19 ונוס עושה תשעים לנפטון
ונוס מייצגת את החוויה החושית, את היכולת לחוות את העולם ונפטון מייצג את החזון שמתדלק את החוויה ולכן זוויות בין וונוס לנפטון נוגעות בעולם דרך חוויות ראשוניות של חושים. על פניו נשמע נפלא מה עוד צריך מעבר לדלק אלוהי ומוזות בחיים? אך נפטון מייצג את המהות ואת הקליפה, את החלום הגדול ביותר לצד הצל של האשליה..לכן זמן זה יכול לגעת במקומות בהם החלום קורס, גלים של אכזבה, כאב וחוויה חושית של חוסר שליטה.. אך כמו תמיד מקום זה מהווה חומר לעבודה אישית כדי למפות מחדש את החלומות דרך משקפים ראליות שמחברות את החלום למקום וזמן.. במקביל נקודת זמן לשינוי הרגלים שנוגעים לגוף ולסוגיות וונוסיות עתיקות של מין, ממון ומזון..

27.6.19 מרקורי נכנס לאריה
כניסת מרקורי לאריה מעוררת את היצירתיות והביטוי העצמי למקומות חדשים . מספר הסיפורים עוזב את העובדות היבשות או העובדות הרגשיות וחוגג את הדרמה של החיים, הכל מקבל נופך גדול יותר, מימדים גדולים יותר והצורך להביע את עצמינו מגיע למקום חדש. זמן בו המערכת החשיבתית יכולה להמציא לנו שלל של מילים והבעות , תנועת וגישות לביטוי המקום האישי ביותר. המטרה: להגיע ליצירתיות מוארת והבעה עצמית מופלאה, ביטוי אצילי ומלכותי המלווה בגישה הרואית מלאת כוונות טובות.. וכמו תמיד ליד האור נמצא גם הצל, הביטוי של הצל נובע ממקום של אני מרכז העולם, המחשבה מתרכזת אך ורק בצרכים האנוכיים של הילד הקטן והגחמות הנובעות מהמחשבה שהכול חייב להיות בדרך שלי או בדרך שלי…

מומלץ להיות ערים למניעים של הביטוי, האם חשיבות עצמית, אנוכיות ובטחון עצמי מופרז או אצילות, הרואיות וכוונות טובות מנחים אותנו במסע לביטוי עצמי. חשוב לציין שכעת מרקורי נמצא בצל טרום רטרו ולכן עתיד לעבור על מסלול זה שלוש פעמים.. לכן הלופ האנרגטי מאפשר לנו מיקוד חדש ומיוחד בחיבור בין מספר הסיפורים והגיבור הפנימי.. זמן להתבוננות עמוקה ובניה מחדש של תפיסת האני ואיך האני יכול לצאת למרחבים חדשים מלא מודע ללא ידוע..

27.6.19 שמש עושה תשעים לכירון
השמש תמיד שם מיקוד הסוגיה של מהות האני, כירון שם מיקוד על הפצע הפנימי על כל רבדיו (פצוע, פוצע ומרפא) לכן במשך כמה ימים לפני כבר נחוש באור המוטל על הפצע של האני ( כך גם כמה ימים אחרי עדין נרגיש את האפקט), אם אפקט פצוע : הפצע יפתח , נחווה את הפצע בעוצמה ונמגנט תשומת לב לפצע, אם אפקט פוצע נרגיש את הצורך להוציא את הפצע ואולי על קרובים לנו ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטלי ורוחני, מסיבה זאת השיח בין כירון לבין השמש נוגע בפצע של האני .. לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים..הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת..כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז

הפנימי.. זמן מרתק לעבודה אישית על רצון לצד שייכות (כירון בטלה ושמש בסרטן) זאת הפעם הראשונה ששמש וכירון יוצרים שיח זה במזל טלה וסרטן, מזלות קרדינלים שלוחצים לפעולה ויצירת תוצאה.. חשוב לזהות את הפצע ולפני הכל להסכים לצור שיח עם הפצע, להסכים להחלים ולרפא

ברכות לשבוע מואר ומרפא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן