מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של מאי 2020

22.5.20 מרקורי נצמד לונוס ברטרו
מרקורי מייצג את מערכת החשיבה ואופן יצירת קשרים וונוס מייצגת את המערכת החושית ומהות הקשרים שאנו יוצרים ולכן המפגש בין השניים יוצר מרחב ליצירת קשרים בעלי משמעות מיוחדת, במיוחד נוכח הרטרו של ונוס, כיוון שהכל נכנס לשכבה אנרגטית עמוקה יותר ונותן מענה לצרכים עמוקים יותר שבדרך כלל לא נחשפים למציאות היומיומית .

זמן נפלא לפתוח את ההקשבה ואת הלב ליחסים בכלל, בין אם יחסי עבר שיכולים לעלות מדרגה ובין אם יחסים חדשים שמראש יכולים להתבסס על חוזה חדש ושונה ממה שהכרנו עד כה. אמנם הגרסה הקלאסית מדברת על לא ולא ולא בזמן הרטרו של ונוס, אך הנה עוד טיפ קטן, זמן זה של ונוס ברטרו ניתן להיכנס לקצוות הפרומים והפגומים של יחסים ולהציץ, מצד אחד נפגוש צללים ופחדים, שדים ומפלצות ..אך הסוד הוא בהזדמנות להתבונן באותם רגשות ותחושות שעולות כדי לנקות ולטהר את התודעה ובכך לאפשר מגנוט ליחסים אחרים..

הצמידות עם מרקורי בנקודת זמן זאת פותחת את התודעה מחד ותודעת הלב מאידך ומאפשרת לגשת כמו ילדים למפגשים עם העולם ולכן יש מקום לטוב, שמחה והזדמנות ביחסים בכלל ובפרט ביחסים אישים רומנטיים, זמן נהדר לחגיגת הלב למקומות שהרבה מאוד זמן לא היו זמינים לנו וכעת בקלות השבילים נפתחים ויכולת המגנוט מתעצמת..זמן מופלא להבחין בחוטים המעודנים היוצרים את מרקם החיים:)

22.5.20 מרקורי עושה תשעים לנפטון
מרקורי בשיח דינמי עם נפטון בדגים, מרקורי הוא מספר הסיפורים ונפטון מייצג את האחדות, אלוהות, אין סוף, גן עדן וכל מה שמעבר.. מסיבה זו, זווית זאת יוצרת חיבור למרחבים חדשים שמעבר ליכולת המדידה הרגילה, ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, לפלאג הראשי ….איך? דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים.. אז אם קצת הלכנו לאיבוד, אולי זה באמת לאיבוד, אולי זה הזמן למקום חדש שיכול לאפשר ראיה אחרת, הבנה חדשה וחיבור למשהו שמעבר: לרובד חדש המשרת את הצורך של הנשמה ולתועלתה העליונה. המטרה כעת להגיע ליכולת לתרגם באופן פשוט את החלומות הכי גדולים ולגלות את ההבדל בין אשליות לחלומות..

כשנוצר בלבול ואין יכולת לראות יותר.. זה הזמן בו הקונפליקט בין החלומות לבין המציאות עובד שעות נוספות.. ההסכמה לעצור ולזהות, מצד אחד להפריד כדי להבין כל חלק של המשוואה ומצד שני להבין איך שני החלקים יוצרים משוואה שסך חלקיה גדול מסכומה. זמן נפלא להבנות חדשות.

22.5.20 מולד הירח בתאומים
מאמר מיוחד לקראת המולד

28.5.20 מרקורי נכנס לסרטן
מרקורי עוזב את הבית (תאומים) ונכנס לסרטן , בזירה זאת נוצרת התרוממות של האינטואיציה, תפיסה רגשית ותקשורת רגשית נעשים קלים ופשוטים.. לכן גם האמפתיה שלך עשויה להעמיק והצורך להתחבר ממקום אמפאתי

כיון שאנו נמצאים תחת השפעה חזקה של זרימה גם הדמיון מקבל העצמה גבוהה מאד וממקום זה נבנה ערוץ של חיבור לדמיון והרצון של אחרים .. קל מאד לעשות למען (מזל סרטן הוא מזל יוזם!) כיון שהחיבור הרגשי נעשה כל כך עמוק גם כפתורי הרגש נלחצים בקלות גודלה יותר וזיכרונות עתיקים יכולים להציף את התודעה

הצפה יכולה לגרום לבכי וכאב לצד ההבנות רגישות עמוקות מאיפה מגיעים המחסומים הרגשיים.. כעת בכלל ובפרט בזמן זה בו מרקורי עתיד לשהות זמן רב בגלל הרטרו חשוב:) מרקורי צולל כעת לשורשי עץ החיים שלנו ולמסתורי הגנטיקה והזיכרונות שלנו ולכן יש לנו הזדמנות נפלאה לנקות את המקומות הללו ולהסיטו מחסומים שמונעים זרימה טבעית של רגשות והרגשות..

ברכות לשבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן