מה קורה לספורים שלנו במפגש עם החוויות והערכים שלנו – מרקורי נצמד לונוס ברטרו

היום, 22.5.20 מרקורי נצמד לוונוס ברטרו.. הוא רץ לקראתה והיא נסוגה אליו.. שתי תנועות אנרגטיות שונות מאד במהותן קדימה ואחורה לכן המפגש יוצר נפיצות גבוהה מאד בעיקר על הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו בכל הנוגע למערכות יחסים
מרקורי מייצג את מערכת החשיבה ואופן יצירת הקשרים ולכן גם כל הסיפורים שיש לנו בהיסטוריה הפרטית והקולקטיבית בנוגע לסיפורים וונוס מייצגת את המערכת החושית ומהות הקשרים ועד כמה הם מעניקים לנו תחושה של בטחון ושלווה
לכן המפגש בין השניים יוצר חיבור בין שני גורמי מפתח בחיינו, הסיפורים והתפיסה לצד הגוף והחושים.. ממקום זה נוצר מרחב ליצירת קשרים בעלי משמעות מיוחדת, במיוחד נוכח הרטרו של ונוס, כיוון שהכול נכנס לשכבה אנרגטית עמוקה יותר ונותן מענה לצרכים עמוקים יותר שבדרך כלל לא נחשפים למציאות היומיומית .

יש משהו מעניין באנרגיה של התאומים שמציגה לנו את שני צידי המטבע מצד אחד ומצד שני התלבטות חזקה מאד והתחבטות במה נכון לי באמת וכשנוצר מפגש זה אנו יכולים למצוא עצמינו משווים את עצמינו כל מי ומה שאנו מכירים, החל מהפנטזיה של יחסים אוטופיים וכלה במגדלי בבל של בלבול יוצא דופן ולקינוח מבד חזק של הערכים האמיתיים שלנו מול מה שאנו מספרים..

מסיבה זאת, הזמן העכשווי מאפשר לנו להתבונן ולראות באמת מה שנמצא שם ואם נבחר בכנות ללא התניות ומניפולציות פנימיות נוכל לראות באמת מה שיש לנו ולהודות על כך או אם נראה משהו שלא נראה לנו , נוכל לשנות ולרפא ולצור עלית מדרגה.

זמן נפלא לפתוח את ההקשבה ואת הלב ליחסים בכלל, בין אם יחסי עבר שיכולים לעלות מדרגה ובין אם יחסים חדשים שמראש יכולים להתבסס על חוזה חדש ושונה ממה שהכרנו עד כה. אמנם הגרסה הקלאסית מדברת על לא ולא ולא בזמן הרטרו של ונוס, אך הנה עוד טיפ קטן, זמן זה של ונוס ברטרו ניתן להיכנס לקצוות הפרומים והפגומים של יחסים ולהציץ, מצד אחד נפגוש צללים ופחדים, שדים ומפלצות ..

הסוד הוא בהזדמנות להתבונן באותם רגשות ותחושות שעולות כדי לנקות ולטהר את התודעה ובכך לאפשר מגנוט ליחסים אחרים..הצמידות עם מרקורי בנקודת זמן זאת פותחת את התודעה מחד ותודעת הלב מאידך ומאפשרת לגשת כמו ילדים למפגשים עם העולם ולכן יש מקום לטוב, שמחה והזדמנות ביחסים בכלל ובפרט ביחסים אישים רומנטיים, זמן נהדר לחגיגת הלב למקומות שהרבה מאוד זמן לא היו זמינים לנו וכעת בקלות השבילים נפתחים ויכולת המגנוט מתעצמת..זמן מופלא להבחין בחוטים המעודנים היוצרים את מרקם החיים:)

ואת כל הטוב הזה אנו מגיעים למולד שמתרחש ממש בעוד כמה שעות..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן