מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של מאי 2021

22.5.21 מרקורי עושה תשעים לנפטון
היום מרקורי בתאומים מקיים שיח דינמי עם נפטון בדגים, שניהם נמצאים בבית – מרקורי שליט מזל תאומים בתאומים, נפטון שליט מזל דגים בדגים ולכן כל אחד נמצא במקום חזק ועוצמתי והשיח ביניהם יכול לחשוף ביתר עוצמה את כל מה שמתחבא מתחת לפני השטח.

מי הם מרקורי ונפטון? מרקורי הוא מספר הסיפורים ונפטון מייצג את האחדות, אלוהות, אין סוף, גן עדן וכל מה שמעבר.. מסיבה זו, זווית זאת יוצרת חיבור למרחבים חדשים שמעבר ליכולת המדידה הרגילה, ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, לפלאג הראשי ….

איך? דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים.. אז אם קצת הלכנו לאיבוד, אולי זה באמת לאיבוד, אולי זה הזמן למקום חדש שיכול לאפשר ראיה אחרת, הבנה חדשה וחיבור למשהו שמעבר: לרובד חדש המשרת את הצורך של הנשמה ולתועלתה העליונה. המטרה כעת להגיע ליכולת לתרגם באופן פשוט את החלומות הכי גדולים ולגלות את ההבדל בין אשליות לחלומות..

חשוב לזהות שגם אם שנוצר בלבול ואין יכולת לראות יותר.. זה הזמן בו אנו מקבלים תמונה של הקונפליקט בין החלומות לבין המציאות.. מה ניתן לעשות? להסכים לעצור ולזהות, מצד אחד להפריד כדי להבין כל חלק של המשוואה ומצד שני להבין איך שני החלקים יוצרים משוואה שסך חלקיה גדול מסכומה. זמן נפלא להבנות חדשות.

23.5.21 סטורן נכנס לרטרו
היום סטורן נעצר ומתחיל לנוע לאחור, כשפלנטה כבדה מייצרת תנועה שונה מייד ניתן לחוש ולהרגיש זאת משום שנקודת מפנה זאת יוצרת לחץ חזק מאד . איפה הלחץ? בזירת דלי בכלל ובעיקר למי שיש איוש כוכבי בנקודה זאת או למי שיש סטורן חזק/ארכיטיפ דלי, למעשה כבר יותר משבוע נוצרת תחושה של כבדות ומפגש חזק עם הצנזור הפנימי וממקום זה קצרה הדרך לאשמה, הלקאה, בקורת, עצב ו.. ולמה? משום שזמן זה מכניס אותנו למפגש מחודש עם דמות הצנזור במטרה להתמיר את הדמות הזאת ולהיעזר בה בנתיב ההגשמה, מימוש עצמי ויצירה של תודעת הצלחה.

נסיגת סטורן כמו כל נסיגה מאפשרת לנו להיכנס לשכבות עמוקות יותר ולהגיע לתובנות חדשות, השכבות אליהן ניתן להיכנס הן שכבות המזל בו מתחולל הרטרו והמסע הוא עם הפלנטה שעושה את הרטרו והארכיטיפ שמייצגת . ועם סטורן בדלי, האפשרות לנוע עם דמות המורה לנבכי הכאוס שאנו חווים כעת במטרה להיפגש עם מה שדחקנו ולא ראינו בהתנהלות היומיומית מאז שסטורן נכנס לדלי ואולי אף מאז שסטורן נכנס לגדי משם שסטורן הוא השליט של מזל גדי.. (דצמבר 2017)

מה המטרות שלנו או הכאוס/סדר מזינים את המטרות שלנו? איפה אנו זקוקים למשהו אחר כדי לצור את הסדר החדש? תכנית? שיטה? מבנה? אחריות? ריאליזם? ו.. למעשה השילוב של דלי המיצג את המרחבים שמעבר למציאות עם סטורן שמדבר על המציאות יוצר אפשרות לעבודה מדהימה להגשמה ומימוש בכל הרבדים במשך ארבעת החודשים בהם סטורן ברטרו.. או מיקום סטורן בדלי כשליט העתיק של דלי מדבר על הפאזה הזכרית של סטורן ולכן המקום של פעולה והכרח לצור משהו כדי לצאת מתוך הכאוס.. כעת נבדק ונבחן נוכח המפגש שלנו עם מה שמוציא אותנו מתחושת הבטחון והידיעה שהכל בסדר… הסדר שסטורן מייצר בזירה זאת יכול להוות חיווט מחדש של הכאוס ומכאן אפשרות לחופש אמתי שנוגע מביטחון אמתי..

26.5.21 ירח מלא לוקה על ציר תאומים קשת
ירח מלא זה מבשר את בואה של עונת הליקוים😊 הפעם ציר תאומים קשת שעוסק בתפיסת מציאות ובמיוחד בתקופה בה כל המציאות משתנה ולא ניתנת לזיהוי דרך מה שחשבנו וידענו בעבר.. המחשבות והידע מובילים לאמונה וכשאין לנו את המידע וההבנה למה קורה… גלגלי האמונה נעצרים בחריקה חזקה מול מציאות לא מוכרת אנו נשארים תלוי באוויר ללא יכולת לנשום (שמש בתאומים והירח משקף את האנרגיה)

אנו פוגשים את הירח המלא שלוקה בנקודה בה כל מה שנזרע במולד שחווינו ב11.5. מגיע להבשלה מלאה, כעת ההבשלה מגיע דרך עולם הצללים ודרך מפגש עם אזורים אפורים בחיינו ולכן יש לנו שתי אפשרויות או מפגש חזק עם הצל של מה שמייצג ירח מלא זה או מפגש עם התגלות של הזדמנויות חדשות תחת אנרגית הירח המלא

תחת הליקוי : כשהכדור בין השמש לירח וצילו נופל על הירח… האנרגיות מגיעות למקומות שבדרך כלל לא זמינים ולא נגישים לנו, משום שליקוי ירח מביאים עימם את אותן סוגיות בצורה שלא מותירה מקום לספק, אנו רואים את הצל ואנו מובלים על ידי הצל.. או במילים פשוטות, ירח לוקה זה מביא את כל עולם הרגשות להצפה ברמות שונות, החל מדרמה קלה וכלה בדרמה של צונמי עצום שמרגיש שהופך את כל העולם של האמונות..

אותן הצפות נוגעות לזיכרונות ומאגרים של רגשות שאנו מסתובבים איתם ביומיום ולא פורקים או לא מבטאים , לא מביאים לידי ביטוי או פשוט מספרים לעצמנו סיפור כיסוי מעולה שעוזר לנו לעבור את כל יום ביומו מבלי שנצטרך לבדוק מה באמת מתרחש בתוך תוכנו.. אז כשמרחש ליקוי מסוג זה כל המאגרים עולים על גדותיהם ואנו חווים הצפה.. לצד מרקורי בצל טרום רטרו שעוד רגע נכנס לרטרו…מה עושים עם זה? טיפ, לתת להרגשה ולחוויה לבוא לידי ביטוי גם אם המנגנון ההישרדותי אומר עצור.. חשוב לשחרר ולתת פורקן למאגרים אלה, כמו סכר שפותחים אחרי ימים רבים של גשם, ללא ביטוי ושחרור אנו כלואים בתוך עולם סוגר שמנוהל ומנהל אותנו ללא יכולת לחשוב..

וכאן מגיע החלק החשוב של ההבנות והגילויים של ליקוי זה, מהו המנגנון של האינטליגנציה שפועל על אוטומט ולא מאפשר להיות מכווננים לזמן העכשווי, זה הזמן לבחון באמת מה הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו בנוגע למה אנו מרגישים ואיך סיפורים אלה בונים לנו עולמות שלמים של אני מאמין.. זה הזמן בו האמונה נבחנת ברלוונטיות שלה לחיינו.. לכן ההרגשה שעולם האמונות מגיע למבוי סתום או דרך ללא מוצא, מעולה… זה הסימן שיש להיכנס לתוך מנגנון הסיפורים שלא נבדקו ולא אומתו אלא המשכנו לדקלם שוב ושוב ושוב וכל האמור כמרקורי בצל טרום רטרו בתאומים!

30.5.21 מרקורי נכנס לרטרו
כשמרקורי נכנס לרטרו הוא מאפשר לנו להגיע לעמוקים בדרך כלל לא אפשריים לנו, וכשמרקורי נכנס לרטרו בתאומים, בזמן זה אנו פוגשים את יסודות השפה ותקשורת שלנו, מי שהשפיע על השפה והתקשורת שלנו, למה. לצד איפה הבאגים במערכת שגורמים לנו להתנהל מאוטומט ולהיכנס למקומות של עצבנות ועצב עמוק..

מסע הרטרו בתאומים פותח ערוץ למרחבים ראשונים בהם למדנו לתקשר והתקשרות במקור היא כדי לבטא ולצור קשרים, ואיזה קשרים? קשרים רופפים שנפרמים או קשרים עמוקים וחזקים ובלתי ניתנים לפרימה, ובמקביל איפה והאם זה משרת את הצרכים שלנו ואת המרחב התודעתי שלנו

הרטרו מוביל את החלק הרציונאלי שפוגש את העולם למקצב שונה, והחלק הא-רציונאלי נחשף למפגש חדש עם העולם.. לכן זמן זה מבקש מאתנו לשחרר את הרציונל המקובע ולאפשר לזרימה אינטואיטיבית עם עצמנו עם אחרים ועם העולם בכלל

מרקורי נכנס לרטרו ואנו עתידים לנוע לאורך המסלול שמרקורי עבר כשהיה בצל טרום רטרו, כל מה שפגשנו קודם לכן צורה של איתותים קטנים, סימנים מינוריים ונקודות לחץ קטנות.. כעת יגיע עם עוצמה גדולה במטרה לזהות ולהסכים לצור חוזה חדש בינינו לבין עצמינו, בינינו לבין הסביבה הקרובה, בינינו לבין העולם.. זמן של רגישות יתר, גבולות ולכן גם המקום של פחד ועצב יכול להציף ולהעלות זיכרונות מזמנים רחוקים, המטרה להציף כדי לסגור קצוות פרומים.

זמן זה מאפשר לגעת בתובנות שעד כה היו נסתרות מהעין ומהתודעה.. חשוב לציין ששלב ראשון של הרטרו מדבר על סגירת קצוות ישנים וחלק שני של הרטרו מדבר על פתיחת מעגל חדש ופריצת דרך חדשה בכל הנוגע לחשיבה, גישה ותפיסת עולם.. ממליצה בחום לחקור ולהבין את נפלאות הרטרו בכלל, הרטרו של מרקורי בפרט ומחזורי הרטרו של מרקורי כמקור להשראה לזמנים הבאים עלינו לטובה

ברכות

 

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן