האם קיים קונפליקט בין חלומות לבין המציאות היומיומית שלנו? מרקורי עושה תשעים לנפטון – מאי 2021

היום 22.5.21 מרקורי עושה תשעים לנפטון, למעשה מרקורי בתאומים מקיים שיח דינמי עם נפטון בדגים, שניהם נמצאים בבית – מרקורי שליט מזל תאומים בתאומים, נפטון שליט מזל דגים בדגים ולכן כל אחד נמצא במקום חזק ועוצמתי והשיח ביניהם יכול לחשוף ביתר עוצמה את כל מה שמתחבא מתחת לפני השטח.

מי הם מרקורי ונפטון? מרקורי הוא מספר הסיפורים ונפטון מייצג את האחדות, אלוהות, אין סוף, גן עדן וכל מה שמעבר.. מסיבה זו, זווית זאת יוצרת חיבור למרחבים חדשים שמעבר ליכולת המדידה הרגילה, ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, לפלאג הראשי ….

איך? דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים.. אז אם קצת הלכנו לאיבוד, אולי זה באמת לאיבוד, אולי זה הזמן למקום חדש שיכול לאפשר ראיה אחרת, הבנה חדשה וחיבור למשהו שמעבר: לרובד חדש המשרת את הצורך של הנשמה ולתועלתה העליונה. המטרה כעת להגיע ליכולת לתרגם באופן פשוט את החלומות הכי גדולים ולגלות את ההבדל בין אשליות לחלומות..

חשוב לזהות שגם אם שנוצר בלבול ואין יכולת לראות יותר.. זה הזמן בו אנו מקבלים תמונה של הקונפליקט בין החלומות לבין המציאות.. מה ניתן לעשות? להסכים לעצור ולזהות, מצד אחד להפריד כדי להבין כל חלק של המשוואה ומצד שני להבין איך שני החלקים יוצרים משוואה שסך חלקיה גדול מסכומה. זמן נפלא להבנות חדשות

נקודה חשובה מרקורי שנמצא בצל טרום רטרו חוזר על אותו שיח עם נפטון עוד פעמים וכעת מה שרק מגיע כהבהוב קטן, במפגש השני (ברטרו של מרקורי) יגיע עם נוכחות חזקה יותר והבנות עמוקות יותר ובפעם השלישית יש מצב שנוכל גם לצור שינוי עמוק בדרך ההתבוננות שלנו נוגע לשיחה הפנימית הזאת..ומכאן כמו תמיד המחשבה יכולה להוביל לעשיה אחרת וליצירה של חיבור שונה בין החלומות לבין המציאות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן