מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של ספטמבר 2021

22.9.21 מרקורי עושה תשעים לפלוטו
היום מרקורי משוחח עם פלוטו, מהות השיח ביניהם מתבטא דרך הזווית שנוצרת ביניהם, זווית של תשעים! זווית של תשעים תמיד מציגה סוג של מאבק בין שתי אנרגיות, התמודדות חזקה מאוד בין מקצבים שונים, תדרים שונים ואמתיות שונות… במיוחד אם שתי האנרגיות שונות במהותן וכעת זה המקום להזכיר עד כמה מהות האנרגיות שונה

מהו השוני ביניהם? מרקורי הוא הפלנטה הכי קרובה לשמש בעוד פלוטו הפלנטה הכי רחוקה, אור למול חושך, קדימה מול אחורה, חשיבה ומהירות למול עומק אינטנסיבי שמעבר למחשבה. סוגיות של מה רוצים לעומת מה צריכים, צרכים של העולם אישי למול התאמה לעולם החברתי.

היום נפגוש סוגיות של תקשורת בין שני ערוצים פנימיים שלוחצים על שלל כפתורי מתח ולחץ, מאבק ושליטה ממקום זה לא מעט פחד וחרדה מבעבעים. קומפלקס זה נועד לגעת בקצוות החשופים של הכנות, האמת והאוטנטיות  בכל הנוגע למערכות יחסים ביננו לבין עצמנו, ביננו לבין אחרים ויביננו לבין העולם בכלל . המטרה: לזהות את הקולות הפנימיים ולתת מענה למה שעל פניו נראה כמו חוס איזון וחוסר שקט.

כל האמור מקבל עוצמה חזקה מתמיד משום שמרקורי נמצא בצל טרום רטרו ופלוטו נמצא ברטרו, לכן נוצר מפגש עם שכבות אחרות של המציאות.. זמן שלוחץ בכל העוצמה על מה שמתחבא מתחת לפני השטח בכלל ובעיקר במקומות בהם הסיפור שלנו כבר לא תואם את מציאות חיינו.. זה מפגש ראשון מתוך שלושה שיחולו במהלך הזמן בו מרקורי שוהה בלולאת הרטרו! ..

22.9.21 שמש נכנס למאזנים
מזל טוב לכל המאזנים וברוכים הבאים ליום השוויון.
כניסת שמש למזל מאזנים מדבר על חציית יום השוויון ומנקודה זאת האור הולך ומתכנס והיום הולך ומתקצר עד לנקודת שינוי העונה הבא שמתחולל במעבר מהסתיו לחורף (יום ההיפוך) מזל מאזנים מתחיל ביום השוויון, יום האיזון בין יום ללילה ובין החושך לאור ומסמל את הצורך באיזון בחיינו. איזון נוצר מהדברות, מזל מאזנים הוא מזל אוויר ומזלות האוויר מדברים על יחסים, יחסים שיוצרים איזון נולדים מהדברות , הדברות שיכולה להיות דיפלומטיה או מלחמה או סטאטוס קוו או הפריה או…

כל אחד מאתנו יוכל לאתגר עצמו כעת איך לעבור את זמן האיזון דרך הדברות ויצירת מצבי הפריה תוך התעלות והתפתחות ממצבי מלחמה. לא בכדי מזל מאזנים יושב על נישה של מלחמה ושלום, איפה המלחמה ואיפה השלום הפנימי ואיך מוקרן, מושלך ומופעל דרך העולמות החיצוניים, זמן נפלאה לבדיקה מעמיקה. וכשמגיעים לעומק ומתחילים להבין שיש לעשות פעולות ותנועה כדי לצור איזון מחדש, זה הזמן לזהות שהתבלטות וחוסר מיקוד , הצל של מאזנים יכולים להיכנס למשוואה ולהוציא מאיזון וחוזר חלילה, זמן להבנות עומק של הקולות הפנימיים ויצירת דיאלוג, הדברות והפריה למטרה שמעבר לנקודת המוצא

זמן מיוחד בו ניתן לשים את הערכים שלנו על כפות המאזנים ולבדוק מה אמיתי ומה בעל ערך שלא משתנה עם הרוח אלא נכון ומהווה עמודי יסוד של חיינו… נקודה חשובה בנוגע ליום השוויון, יום זה הוא אחד מתוך ארבעה ימים שהם נוצרת תפנית ולכן יום זה מהווה שער חניכה יוצא דופן ומומלץ ביום זה לזרוע כוונות לכל ענוה הקרובה.. ..

23.9.21 ונוס עושה מולות לאוראנוס
היום שתי אנרגיות מתמודדות זו מול זו, שתי אנרגיות שונות מאד במהותן ולכן מה שנחווה לוחץ על לא מעט כפתורים של בטחון.. וממקום זה תעלה השאלה מה זה ביטחון ?

היום ונוס מתייצבת מול אוראנוס, ומה קורה במצב זה? נתחיל מהבנה מי היא ונוס ומי הוא אוראנוס. ונוס מייצגת את המערכת החושית לצד מערכת ערכית שכעת באה לידי ביטוי במרחב של התניות שתלויות האדם/מצב/נסיבות ו… אחרים ולכן המקום של הביטחון נוטה להיות מאוים ומדוע? משום  שמקום זה מעלה את זיכרונות ישנים של חוויות חושיות ראשוניות ביותר הנשענות על זיכרון קדום יותר הנעול בתוך הגנום.. לצד חיפוש עמוק של משהו שיעשה את הכל בסדר ונחווה שינוי עמוק שיוביל לשחרור ויצירה של בטחון מעבר להתניות ומעבר למדידה ובדיקה אין סופית של הביטחון שלנו לעומת אוראנוס שמייצג את כל מה שלא במסגרות של ישן וכל מה שמחפש את הריגוש ושינוי והתעוררות ו… לכן מצב זה של ונוס מול אוראנוס מעיר את ונוס (תמיד הגרם השמימי הקטן יותר מהווה פילטר לגרם השמימי גדול יותר)..

וכשנוצרת מולות בין אוראנוס לוונוס , אותו זיכרון פנימי עמוק של ונוס מתעורר ונוצר לחץ לצור משהו חדש, להרחיב את גבולות המוכר, להתנסות בדברים חדשים ובמקביל נוצרות סיטואציות שמכריחות לפגוש את המציאות אחרת, להגיב למצבים לא מוכרים והיות אמיצים מספיק כדי לפרוץ את הסטטוס קוו כדי לצור חיבור לחוויה חדשה. ואיפה ההתרחשות העיקרית שוונוס נמצאת בעקרב ואוראנוס בשור (נמל הבית של ונוס) כל ההרגלים והמפגשים שאנו מיצרים בחיים מגיעים למפגש עם הכאוס, עם הלא ידוע והלא מוכר..

כל התבניות מתפרקות ומכריחות להתבונן מחדש ולפתוח ערוץ לאמת שמעבר למוכר והידוע, מעבר ליחסיות והיחסים.. זמן מרתק לבחון את המרחב הבטוח, מרחב הנוחות שמא הפך למרחב של נכות ..ואיך יודעים? התחושה וההרגשה שמשהו תקוע.. גם אם ננסה לספר סיפורים, זה לא עובד באמת כיוון שאנו חשים ומרגישים.. ההמלצה להיות בכנות עם ההרגשות והחוויות, לבחון היטב מה מספק בטחון אמתי ומה מספק בטחון לכאורה ..זמן לאמת והאמת יכולה לסייע לצור יחסים חדשים ואמתיים.. זמן לגדול ולצאת החוצה למרחבים שלפני כן היו בלתי אפשריים (לכאורה)

27.9.21 מרקורי נכנס לרטרו
היום מרקורי נכנס לרטרו ואנו נכנסים למסע עמוק פנימה… אמנם הקלאסיקה מגדירה זמן זה כזמן של כאוס, בלבול, חוסר הבנות, הסתבכות כשכל רגע יש מודעה מה אסור לעשות.. אז זהו שלא, כל מה שקורה מגלה לנו איפה באמת דברים לא היו מסונכרנים עם המציאות..

איפה מספר הסיפורים של כל אחד ואחד עובד על אוטומט וכעת נדרש להיכנס פנימה ולראות למה ומדוע והאם הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו עדיין עומדים במבחן המציאות. מרבית הזמן שלנו אנו לא עוצרים לחשוב באמת מה קורה במערכות יחסים (מרקורי עושה את הרטרו במאזנים שמייצגים את איזור מערכות היחסים) אנו עובדים על טייס אוטומטי, מנהלים באותה דרך, מתנהגים באותה צורה, אומרים את אותן מילים ועושים את אותם דברים.. וכעת מתאפשר לנו להיכנס לעומק ולשאול למה והאם זה נכון ואמתי בשבילנו

לפני הכל במערכת היחסים בין הקולות הפנימים בתוכנו, החל משכל ורגש האם יש הלימה והאם אנו רואים את המציאות ממקום רחב ועמוק, מגוון וגבוה או שמא אנו על אותו אוטומט שלמדנו בשלבים מאד מוקדמים בחיינו ממשיכים ומנהלים אותנו..

כעת נגיע למערכות יחסים שלנו עם העולם, האם מה שאנו חווים מהעולם ומה שמייצג בשבילנו אמתי ? האם מערכות יחסים שלנו אמתיות או שמא מנהלות מחסר וחסך? או מתוך חיפוש אחרי החצי השני או שלל רעיונות שלא טרחנו לבדוק? זה הזמן לבדוק.. אז כן, במציאות יהיו אירועים שיראו לנו איפה אין תקשורת, זה לא שאין.. זה גילוי מה שיש והאפשרות לשנות

כעת מרקורי ברטרו נע על מסלול שעליו עבר בזמן שהיה בצל טרום רטרו ולכן כל מה שצץ לרגע בזמן הצל טרום רטרו יגיע כעת עם עומק ויכולת לפצח ולהבין באמת מה קורה כדי שמרקורי יעבור בפעם השלישית על אותו איזור – בצל פוסט רטרו ואז נוכל באמת לשנות ולצור מרחב מחייה שתואם את המקום שלנו עת לעתיד טוב ומיטיב.

30.9.21 ונוס עושה תשעים ליופיטר
היום ונוס משוחחת עם יופיטר , כל שיחה מיוצגת על ידי היבטים (זוויות) בין שני גרמי שמים או יותר , למעשה כל זווית מדברת על יחסים בין שני גרמי שמים או יותר, סוג יחסים זה בין ונוס ויופיטר מדבר על צורך עז לצאת להרפתקה המונעת מרעב לעוד..

רעב תמיד מגיע ממקום של משהו חסר וממקום זה נוצר הצורך למצוא את מה שחסר.. מקום זה מניע אותנו לאורך חיינו מרגע שאנו נולדים ועד הרגע שאנו נפרדים מהחיים.. אותו חיפוש למשהו שיעשה את הכל בסדר.. אז היום צורך זה מגיע לשיחה עם הצורך שיופיטר מייצג, צורך בהרפתקה גדולה מהחיים ולכן שיח  יוצר רעב לחוויה גדולה מהחיים, זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא.

כיוון שוונוס מדברת על צורך לחוות , יכול להיווצר מצב שהצורך הפוך להיות חזק מאתנו, לכן כדאי לשים לב לרעב למזון (בעיקר ברעב למערכת יחסים שתשלים את כל מה שחסר ולא נמצא ומכאן קל להבין לאיזה סרטים אנו יכולים להיכנס מבלי להבין את המחיר) במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת בדפוסים על ברכיהם חונכו מתוך הבנה שכך וכך צריך להיות כדי נהיה מאושרים וכעת אנו חווים את הפער בין מה צריך להיות לבין מה באמת קורה ומקום זה מכריח להיכנס קצת יותר לעומק כדי להבין באמת מה נכון לנו במערכות יחסים.

האם באמת הקפדה על מה שצריך לפי קוד חברתי נותן מענה לאותו רעב ותחושה של חסר וחסך? האם באמת ניתן להשביע צרכים גדולים על ידי משהו מוכתב? למעשה זמן זה מאפשר לנו להבין ולזהות שהרעב לא מקבל מענה דרך קוד חברתי ודפוסי שכלואים במבנים ישנים, אלא דרך תהליך וזמן זה מאפשר לנו לזהות את הצרכים לסיפוק ושובע, יצירתיות וערך עצמי הנובע מהכרה מלאה בערך המנייה האישי… וחשוב, כל האמור קורה שברקע מרקורי מכריח אותנו לבדוק מה קורה עם מערכות יחסים… אז אם הכל נראה לא שפוט, זה סוג של מבחן לבדוק אותנו, אלא סוג של מתנה לאפשר לנו לראות האם אנו אמתיים, האם מערכות היחסים שלנו אמתיות, האם אנו יכולים להיות מאושרים באמת..

שבוע נפלא

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן