הקשר בין חלומות למציאות – ירח מלא על ציר בתולה דגים – ספטמבר 2021

היום 21.9.21 בשעה 02.55 בבקר הירח מגיע למילואו ומביא את העוצמה של המולד לשיאים חדשים… רגע לפני כניסת שמש למאזנים ומפגש עם יום השיוויון/שער חניכה!

ירח מלא על ציר בתולה דגים מדבר על גולה וגאולה..  החיים השבירים והשלמים המתרחשים על גשר מתנדנד בין גולה לגאולה: בין  עולמות עליונים של גן עדן ואלוהות, אחדות ואהבה אין סופית למול המציאות הדחוסה של החיים שלוכדת בתוך התניות של מקום וזמן..

לכן זמן זה לוחץ על כל כפתורים שעוסקים בפער בין תפיסת המושלם לבין הפגימות בחיים הרגילים.. ירח מלא זה לוחץ חזק מאד על החלום ושברו, על ההבדל בין חלום לאשליה, ההבדל בין חזון לאכזבה, בין תקווה לבין ייאוש של אבדן הדרך..

ציר זה חזק במיוחד כשהשליטים של שני המזלות המעורבים נמצאים בתוך לולאות הרטרו, מרקורי נמצא בצל טרום רטרו ונפטון נמצא ברטרו  ולכן יש הזדמנות כלל מה שנמצא מתחת לפני השטח לצוף ולעלות למעלה באופן חזק יותר ודינמי יותר. למעשה כל החלקים שהיו בהסגר וכלא או שנשכחו ואבדו לפתע יוצאים החוצה במלוא העוצמה כמו צונאמי ענק.. רעידות האדמה במרכז הליבה שלנו נחוות באופן קבוע

מקום זה יכול להוציא החוצה תסכול, עצב, פחד, ייאוש ותחושת אבדן גדולה מאד ואולי תחושה זאת היא הברכה הגדולה מכל כיוון שעוזרת לנו בתהליך ההתפקחות/ההתפכחות.. זמן מרתק לראות בעיניים פתוחות לרווחה את השדים והצללים ואולי אלה המורים המדהימים ביותר שלנו לפסוע בשלווה, קבלה, תודה והודיה על אותו גשר מתנדנד ובעצם החיבור לאיכויות אלה אנו מייצבים את הגשר ומאפשרים משהו חדש בחיינו.. כניסה למקומות שעד כה ישבו תחת קטגוריה של הגן הנעלם.. ימים מופלאים שמאפשרים לעבור בשלווה וקלות את החומות בין גולה לגאולה..

ולסיום כדאי לזהות שזמן הירח המלא המייצג את סוכות לוחץ לנו על כפתורי הביטחון, האם החופש נמצא בין ארבעת הקירות של מה שאנו מכנים בית או שמא בסוכה הארעית שגגה פתוח לשמים? זמן לבדוק לעומק את ציר גן העדן שלנו לעומת החיים היומיומיים וכמה מתח נבנה בין לבין ותזכורת קטנה מהמקורות לציר זה: לנשים :בעצב תלדי… לגברים: בזיעת אפך תאכל לחם…העבודה והעמל למען יצירת חיים מלאים ושלמים ודרך המאמץ לחזור ולבנות את הגשרים לאותו וגן עדן הנסתר

דרך נוספת להבנת ירח מלא זה (במיוחד שירח צמוד לנפטון ומארס צמוד לשמש) עולם החלומות או האשליות לעומת מה הגשמנו כאן בחיינו .. האם? לעיתים ציר זה עובד כמו סרט של דיסני, החלום, לכלוכית שמקבלת את כל העזרה של כוחות הקסם והופכת לנסיכה והנסיך רואה אך ורק אותה וכולם נפעמים מי הנסיכה המופלאה הזאת והנה כל העתיד יכול להיות ורוד ונפלא .. אך השעון מודיע הנה חזרנו למציאות והיא נמלטת בחזרה לתוך המציאות המוכרת של משרתת..

זה הפער בין המקום בו אנו משרתים למול החלומות הגדולים, או אנו בעמדה של שירות מתוך הבנת המקום הנעלה של החלומות, וכמובן תסריט אחר בו אנו לא חולמים אלא בפנטזיה שאין לה קשר למציאות ואין כוחות קסם ואין דבר יכול לתת לנו רגע של “נסיכה קסומה” מקסימום לאבד את הנעלים ואת הרגלים.. זה הזמן בו אנו מגלים את היחסים בין חלומות/פנטזיות למציאות/הרגלים והתנהלות יומיומית

בסופו של יום התודעה היא אשר לכודה וממקום זה אנו הפוכים להיות כלואים ומשרתים של משהו גדול מאד מבלי להבין בכלל מהו, זה הזמן שמגלה לנו איפה התודעה לכודה ואיפה ההבדל בין חלומות לפנטזיות ולמה…

ואם נמשיך עם אותו סיפר של לכלוכית שכל קיומה תלוי בעבודה יומיומית של שירות אין סופי .. לפעמים אנו לא ערים ולא ידועים מה המתנה שמחכה בסוף הדרך וזה הזמן להיזכר שיש תכנית גדולה יותר וגם לכלוכית יכולה לקבל את כל הקסם שבעולם ולהתמיר את קיומה ממקום של משרתת למקום של מלכה שמשפיעה מטובה ואושרה על כל המרחב בו חיה..

חגשמח

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן