מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של פברואר 2019

22.2.19 מרקורי עושה תשעים ליופיטר
שני הקולות המרכזים שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו הם מרקורי ויופיטר וכשנוצר קונפליקט בניהם, תחושת הבלבול והמתח הנובע מהבלבול יכולה לצור לא מעט כעס שמתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר, למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום.. המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים. למי שרוצה לבדוק איך אנרגיה זאת עובדת על המפה האישית, אני זמינה לקריאה טלפונית קצרה וממוקדת, לפרטים נא ללחוץ כאן

22.2.19 ונוס נצמדת לפלוטו
חיבור בין ונוס לפלוטו זה לגעת לעומק בציר העונג וכאב שלנו, זה להתמודד מחדש עם רעב עצום לשליטה בחיים, מה מעיר ומעורר אותנו במקום זה, ולמה? איפה אנו מנסים לפצות, איך מתמודדים עם מפלצות , מה עושים עם ריצוי או אובססיות, אגב, אם חשתם תאבון בלתי נשלט..זאת עוד אחת מהדרכים המעניינות של ונוס/פלוטו להראות את עוצמות ששולטות בנו מאחרי הקלעים בכל הנוגע לציר העונג ובכאב.. ובגדי, מיד שעולה התחושה מגיע מבחן האשמה.. לכן זמן זה מאפשר לגעת בסוגיות עמוקות שאולי עד כה היוו טאבו ולשנות, זה הזמן לחפור לעומק ולחלץ את המשאבים האמתיים שלנו. זה הזמן לגעת במשאבים שהופקרו ולהוציאם לאור. נקודה נוספת למחשבה בנוגע לריקוד זה בין ונוס לפלוטו, האזור בו הריקוד מתרחש מדבר על פוטנציאל מדהים לשנות דרך צלילה לעומק הפרדיגמות הישנות שינקו מכל מה שהווה מקור להזנה ובטחון, האם בטחון או בטחון מדומה, האם תואם את החלומות או שהפחד מניע ולוחץ על כפתורים. כל האמור מעיר את המפלצות ואלה דורשות את מה שהורגלו, לכן הכבלים העתיקים עובדים שעות נוספות, אבל..דווקא מקום זה מהווה נקודת קפיצה אם נעז להקשיב לקולות הפנמיים העמוקים של הגוף והנשמה המנחים אותנו לפרק את חומות התפיסה הישנה.

כעת השיח עמוק מתמיד, מרגע כניסת ונוס לגדי ב- 4 לחודש מתחיל השיח מאורחי הקלעים, והקצנה עוצמתית מרגע המפגש עם סטורן ב- 18 לחודש . מרגע המפגש עם סטורן ונוס הייתה כלואה בין סטורן לפלוטו, אמנם זמן קצר אך הפרוזדור הדחוס בו הובלנו ובו נדחסנו היה מקום של מבחן חניכה ועת ניתן להתחיל לגלות ולהתמודד באמת עם פרדיגמות ישנות, טאבו, פחד, אשמה ובושה.. כל מה שנחווה כך הוא מפתח לשינוי עמוק וללידה מחדש מעבדות של שכר ועונש להודה, התמקדות ובסיס להצלחה

26.2.19 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
מרקורי מתמקם היום במרחק הגדול ביותר מהשמש (בתוך לולאת הרטרו) מרקורי הוא הפלנטה הקרובה ביותר לשמש ולכן בראיה מהכדור תמיד יהיה בקרבה גדולה מאד לשמש, והמרחק הגדול ביותר בין השמש למרקורי בראיה מהכדור יהיה עד 28 מעלות. כשמרקורי נכנס או יוצא מלולאת הרטרו הוא מצוי במרחק הגדול ביותר מהשמש , היום אנו נמצאים במקום בו מרקורי נמצא במערב במרחק הגדול ביותר מהשמש בתוך לולאת הרטרו.

מצב זה בו מרקורי מגיע לשיאו כמרקורי עוקב שמש .. זמן מיוחד בו נוצרת בהירות פנימית עמוקה בזירה אליה נחזור עוד פעמים ברבדים עמוקים יותר.. ברטרו ובצל פוסט רטרו. בזמן זה ניתן להתמקד במסעו של החולם הפנימי, וכמו כל חולם זה הזמן בו הוא מתחבר לתמונה הגדולה ולמהות השליחות, זה הזמן בו החלום הפנימי מבין מה הוא לוקח למסע מעברו ומה באמת הנתיב שמוביל לעתיד מדויק ובעל ערך . אך במקביל להבנות המדהימות, נוצר לנו פרדוקס מעניין הבנות עומק יוצאות דופן מצד אחד ומצד שני כניסה למנהרות פנימיות (לולאת הרטרו ) פחד והיאחזות במוכר והידוע.. משמע, הבנות מנטליות מחד והיאחזות רגשית מאידך. לכן הטיפ שעובד בזמן זה הוא מציאת קו האמצע, זהירות. זהירות שנובעת מחכמה שרצוי וכדאי לבדוק את הבריכה בטרם קופצים ראש לתוכה , או קפצנו ראש ויש מים , תמיד תהיה סערה קטנה עם אדוות במקום הקפיצה, ולכן אם אנו נמצאים בבריכה והמים גועשים, כדאי לזוז הצידה לתת למים להירגע. להבין את האדוות ואת המשמעות של ההשפעות שיש לכל מחשבה/פעולה בחיינו. סבלנות, זמן וחכמה לצד אובייקטיביות ושקט פנימי אלה הם המפתחות בזמן זה , אלה הם הציוד הכרחי לכל חולם במסעו בין אם חלום קטן ובין אם חלום החיים הגדול ביותר:).

שבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן