מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של אפריל 2021

16.4.21 שמש עושה תשעים לפלוטו
שמש משוחח עם פלוטו. מה שיח זה מספר לנו? שמש מייצג את המרכז ופלוטו את השוליים, שמש מיצג את העולמות של האור ופלוטו מייצג את עולמות החושך, שמש מייצג את הנראה ופלוטו את הבלתי נראה.. שמש מייצג את האור וההקרנה החוצה, את מהות האני ותחושת המטרה של מי אני בעולם, בעוד פלוטו מייצג את העולמות התחתונים והאפלים, והכוחות שפועלים בעולמות אלה. לכן אנו מדברים על שני קולות ששונים מאוד בהווייתם וכשנוצר בניהם קונפליקט (זווית של תשעים) נוצרת חוויה של קושי.

הקושי נוצר בגלל התנגשות בין התחושה של הרצון והמטרה האישית המתבססות על זהות עצמית, לבין כוחות שחזקים מאתנו ומשתלטים עלינו, לדוגמה: פחדים. ומה קורה במצב זה? אנו ממגנטים לחיינו אנשים בעלי עוצמה וכוח כדי שנוכל להתמודד עם סוגיות השליטה ולהתמיר את הפחד וההתכווצות למקום של פריצה וגדילה. כגדול הסוגיה שעולה על הפרק היא כוח ועוצמה, האם הכוח והעוצמה מגיעים מעולמות של פחד ושיתוק או מעולמות של אור והבנה? החכמה כאן לא להיסחף עם הפחד מהחושך, אלא להיות בתוך החושך לרגע וכשנוצרת הסתגלות לחושך ניתן לראות באור אחר את אותה חרדה ומנקודה זאת היא הופכת לפחד ומתוך השקט מגלים את החכמה איך לעבוד עם הפחד לפריצת גבולות ויצירת מרחב הוויה חדש ללא עימות ומאבק.

טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים (שמש) לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה..

17.4.21 מרקורי עושה תשעים לפלוטו
זווית של תשעים תמיד מציגה סוג של מאבק בין שתי אנרגיות, התמודדות חזקה מאוד בין מקצבים שונים, תדרים שונים ואמתיות שונות. ולמה? מרקורי הוא הפלנטה הכי קרובה לשמש בעוד פלוטו הפלנטה הכי רחוקה, אור למול חושך, קדימה מול אחורה, חשיבה ומהירות למול עומק אינטנסיבי שמעבר למחשבה. סוגיות של מה רוצים לעומת מה צריכים, צרכים של העולם אישי למול התאמה לעולם החברתי.

היום נפגוש סוגיות של תקשורת בין שני ערוצים פנימיים שלוחצים על שלל כפתורי מתח ולחץ, מאבק ושליטה ממקום זה לא מעט פחד וחרדה מבעבעים. קומפלקס זה נועד לגעת בקצוות החשופים של הכנות, האמת והאוטנטיות כדי לאפשר לזהות את הקולות הפנימיים ולתת מענה למה שעל פניו נראה שונה. פני השטח יוצרים שונות והפרדה, לעומת המהות שעובדת למען מטרה נעלה שמעבר: התפתחות והבנה כדי לאפשר הגשמה אישית, חברתית ונשמתית….

19.4.21 צמידות שמש מרקורי 
כרגע לפני שמש ומרקורי נעים למזל שור, נפגשים למפגש חזק ודינמי תחת המעלה האחרונה של טלה! מה שהופך את המפגש לעוצמתי במיוחד… צמידות זאת מהווה נקודת שיא במחזור מרקוריאני, זוכרים את המחזור של רטרו והרטרו עצמו שהתחיל בסוף ינואר? כעת אנו מגיעים לשיא בתוך המחזור של מרקורי ומקבלים מענה נוסף לכל מה שעלה על השולחן בתקופת הרטרו, זמן זה מביא לנקודת שיא חדשה, כיוון שמרקורי בטלה פועל על עקרון החום והפעולה, זמן נפלא לבדוק את הפעולות שנקטנו ביישום הרעיונות שעלו ברטרו, זה הזמן להפעיל את האינטליגנציה האינסטינקטיבית, ולתרגם אותה למקום חדש ביחס לרטרו.
זוכרים הרטרו היה באוויר וכעת המשוב באש: ציר זה מבקש מענה לייחודיות והאוטנטיות שלנו דרך פעולות ותוצאות.. כיוון שציר זה יכול לצור בעירה, נוצרים קצרים שנובעים מכעסים ומתחים, מבדק המציאות מגיע ומטרת הקצרים לספר לנו איפה אנו לא ממש מחוברים למציאות ובמקביל איפה המהירות שלנו לא מסונכרנת עם המציאות ..הקצרים שיכולים להגיע כעצבים, חוסר שקט, ויכוחים ומאבקים בינינו לבין עצמינו או בנינו לבין אחרים הם חלק מהמראות שמאפשרות לקחת סבוב חדש.

19.4.21 מרקורי נכנס לשור
היום מרקורי נכנס לשור ומתחיל לקרקע את המחשבות שלנו למקום פרקטי.. בכלל ובפרט כעת שמרקורי עומד להגיע לשיא בזירת השור (צמידות מרקורי שמש)
מרקורי עבר את מזל טלה במהירות שיא:) אחרי לופ אנרגטי עמוק מאד של לולאת הרטרו האחרון של מרקורי.. כעת מרקורי מאט את המקצב בטריטוריה של השור, המחשבות מקבלות גוון פרקטי יותר, התקשורת זהירה יותר והתבלין המאפיין את התפיסה והגישה בזמנים אלה השהייה והקשבה למערכת החושית שיודעת לסנכרן נכון בין הגוף לבין המציאות החיצונית

בזמן מעברו של מרקורי התודעה נרגעת, הקצב מתמתן ולעיתים נמצא עצמינו מחפשים את המילים המדויקות, החיפוש אחרי ההגדרה לוקח זמן רב יותר נוכח הצורך החבר בין מילה לחוויה. זמן זה מאפשר להשקיט את השכל ולהירגע, לחבר בין תחושות לבין מחשבות. למעשה זמן זה מאפשר בניה של אינטליגנציה חושית, תכנון שקט ומקצב איטי דרכם זורעים את המחשבות לקראת העתיד..
חשוב לזהות מה לא עובד כעת ברמה של חוסר שקט, החוסר שקט יכול להבהיל אותנו כיון שמסיט מהדרך (לכאורה..) זה הזמן להאט את המהירות שמוכתבת דרך השכל ולהסכים לצור שיח עם הגוף כדי להיות בחווה אמתית ושלמה עם המציאות

19.4.21 שמש נכנס לשור
מזל טוב לכל השוורים! זמן זה בו השמש נע במרחב של אנרגיית שור הוא זמן בו ניתן לפתח למערכת החושית, למשאבים הכי פשוטים שנמצאים בהישג יד. כיוון שאנו חיים בחברה בה יש אין סוף גירוים שלא קשורים לטבע הראשוני שלנו, אנו מפסיקים להקשיב למערכת האישית, לראות ולהבין את חכמת הלב שלנו, את המשאבים האמתיים שלא תלויים בדבר אלא באיכויות הכישרונות הטבעיים שלנו.

זמן זה מאפשר להקשיב מחדש לחכמת הלב ומערכות החושיות שלנו, להבין לעומק את המתנות שלנו.. זמן נפלא לראות את העושר והברכה, להודות על כך. להודות ברמה של הודעה והודייה:) וליצור עוגן וערוץ לשפע…במיוחד כעת ששמש הוא הגרם השמימי הרביעי שנוחת בזירת השור.. ימים מעניינים😊

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן