ונוס נכנסת לשור – מותר לנוח תחת גפננו ותאנתו😊 אפריל 2021

היום 14.4.21 ונוס נכנסת לשור. וונוס שליטת שור חוזרת הביתה:) זה המקום בו מתחילה מסע חדש דרך מפגש עם הצורך העומק ביותר שלנו לטבע.. עם אותה אדמה עליה עלינו חיים ומספקת לנו את הבטחון והשלווה, את הידיעה העמוקה שהכל בסדר

ונוס שליטת שור מגיעה למקומה הטבעי : כניסת ונוס לשור פותחת ערוץ למרחב בטוח, חוויות חושיות וצורך טבעי לעוד …אולי גם לקצת יותר מדי (בעיקר למי שיש הדגשה על שור ועל ונוס במפה האישית)

כניסת ונוס לשור מדברת על מרחב בטוח, המרחב נמדד דרך המערכת החושית : דרך הגוף ולכן זמן זה מאפשר לצור קשר עם הגוף, מה באמת אנו זקוקים כדי לצור מרחב בטוח, כמה אנו סומכים על האמת של הגוף? במקביל עולות השאלות: מה אנו ממגנטים ואל מה אנו מתמגנטים? ואיך כל זה מעניק לנו בטחון? או שמא לא? מה נותן מענה לרעב? אמת או תחליף? שאלות עמוקות שמכריחות לגעת בכנות..

זמן זה הוא זמן של מגנוט ממקום של עוצמה , טיפ: ליהנות מרגעים קטנים של חוויות חושיות.. חיבור לעוצמה של אמא אדמה, ריחות פרחים, ארוחה טובה, מוסיקה, שקיעה, אהבה וכישרונות טבעיים שקבלת כמתנה:).. למי שמתחבר ומעוניין לפתוח לעומק מה קורה בזמן זה כמנוף למגנוט ושפע.

דרך אחרת להבנת מסעה של ונוס בשור היא דרך הסתכלות על הדמות הפנימית שוונוס מייצגת: כל תת דמות נמצאת במקום המיטבי כשנמצאת בבית. ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית שמגיעה למקור הביטחון שלה, זמן שמאפשר לה למצוא את עוגני הביטחון, כישרונות, משאבים ועוצמות שיכולים להעביר אותה ממקום של נסיכה המיועדת לתפקיד מסוים למקום של מלכה שנמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון, בעלת השפעה ושפע.. לכן אם מתעוררת תחושה של חוסר בטחון, זאת הנסיכה הנמה שמתעוררת ומחפשת.. היא בדרכה למצוא אם נסייע לה בתהליך זה, לכל מי שיש איוש כוכבי בשור או ונוס חזקה או לחילופין ונוס פצועה: זמן מעניין ליצירת מרחב בטח, חיבור לעוצמה , מגנוט ושפע.

דרך אחרת להבין את ונוס בשור, ונוס שליטת שור ולכן נוח לה במרחב זה, הצורך בעונג , הנאה, שמחה מתגבר ולפעמים אך נעשה גדול יותר ממה שניתן לבלוע, כדאי לשים לב שהרעב מתעורר מה קורה האם באמת הולכים על הדברים הנכונים שמספקים הנאה ושמחה או שמא אנו הולכים על תחליפים שמגבירים את הסוגיות של ההתמכרות וההרדמה ומכאן קצרה הדרך לנסיכה שרק החלה בהתעוררות לחזור לשינה עמוקה מאד..
אם נתחבר לצד החיובי של ונוס בשור, מקום זה יעזור לנו לחזור למשאבים הטבעיים שלנו, לחזור למקום פרקטי, בהיר עם הסכמה להתמודד עם כל מה שבעל ערך בחיינו, החל מערך עצמי , סוגיות פיננסיות, מימוש ושימוש נכון בכישרונות ויכולות וכלה במערכות יחסים מכל הסוגים

זה הזמן לגלות באופן פשוט מאד אם מה שאנו חווים תואם את הצרכים הראשונים ביותר שמספקים לנו בטחון ואיך? דרך חיבור לחושים ולגוף.. זה הזמן להיות בכנות ולמצוא את הערך העצמי האמיתי ולא להסתפק בתחליפים מכל סוג שהוא.. אגב, כדי להתחבר למקום זה רצוי לשחרר מעט, להסכים לחוות וליהנות מרגעים קטנים שמעניקים מתנות גדולות.. ואז נוכל למצוא עצמינו נחים בשלווה תחת גפננו ותחת תאנתו:))

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן