מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של יוני 2020

18.6.20 מרקורי נכנס לרטרו
מרקורי נע במהירות על פני הגלגל ובדרך כלל נדרשים לו כשלושה שבועות לעבור מזל שלם וממנו לעבור למזל הבא ו.. אך כעת הוא נמצא זמן רב בסרטן משום שבמזל זה הוא עושה את הרטרו..  לכן המעבר במזל סרטן בבדרך כלל מרקורי עובר במהירות במחוזות ילדות ולעיתים עם חיוך משועשע כיוון שזירה זאת מוכרת, אך הפעם אנו נמצאים בזמן שונה, בזמן זה מרקורי חוזר לאחור ויוצא למסע עמוק פנימה לחקור את מה נמצא שם בבית:)

מרקורי מייצג את מספר הסיפורים שלנו שמתרגם לנו את המציאות ולכן “אחראי” על תפיסת המציאות, למעשה במסע חיינו, אנו מתרגמים כל חוויה, התנסות, מפגש ואינטראקציה ואט אט בונים גישה ותפיסה בנוגע לחיים וכשמרקורי נכנס לסרטן הוא נכנס לתכנה של של ההתניות הראשוניות ביותר שנוגעות לביטחון רגשי, לחוויית השייכות והמשפחתיות..

כעת כשמרקורי נכנס לרטרו, זה הזמן בו נוצרת בחינה ובדיקה לכל החלקים שלקחנו כמובן מאליו, זמן לחקור לעומק מה לא עובד בתכנה שלנו ומה אותו מספר סיפורים מספר לנו שלא בהכרח רלוונטי מבחינה רגשית, לכן נחווה הצפות וגודש רגשי וסוגיות לא פתורות עם בני משפחה גרעינים..

למה? כיוון שתהליך ההתפתחות שלנו מייצר תבניות קבועות דרכן אנו מבינים מה קורה בעולמינו, התפיסה נבנית על שכבות שכבות, כשכל שכבה מאפיינת גיל מסוים. לדוגמה, מחזור מרקורי ראשוני חל בגיל שלושה חודשים ותפיסת המציאות הראשונית נבנית בגיל זה, במהלך החיים כל שלושה חודשים אנו פוגשים נקודה נוספת ודרך הנקודות הללו נוצרים קווי החיווט של רשת החשיבה, הבנה ותפיסת מציאות במקביל באותה תכנה יש עדכונים גדולים שחלים בזמנים מאד מדויקים… (למי שרוצה ללמוד את התכנה הכללית לעומק ובמקביל לחקור את התכנה האישית… אני זמינה לקריאה אישית או ניתן להצטרף לקורס המרתק על מרקורי) המטרה, לאפשר עדכונים, הבנות חדשות והתפתחות התודעה במהלך החיים..

במקביל כל רטרו מייצג נקודה נוספת בה נערכות בדיקות לגבי תקינות המערכת וחוזה תפיסת המציאות ולכן מה כל רטרו מוביל לבא אחריו ולזה שאחריו ואט אט אנו בונים חשיבה התפתחותית.מסיבה זאת זמן זה חשוב במיוחד כעת כשמרקורי השחקן הראשי מקבל את הכובע של הבמאי ואת האפשרות להיכנס לעומק התסריט והרלוונטיות של התסריט למטרה אליה התכנסנו:) זמן מדהים לעבודה אישית מרתקת בכל הנגוע לשייכות, בטחון, זיכרונות והרגשות..

20.6.20 היום הארוך ביותר – שמש נכנס לסרטן
יום זה הוא היום הארוך ביותר המסמל את עוצמת האור במאבקו בחושך, שמש נכנס לזירת הסרטן ומאפשר לנו לגעת בשער חניכה עוצמתי במיוחד שבדרך כלל נמצא מתחת לפני השטח

מזל סרטן מספר לנו על שורשי עץ החיים שלנו: מקורות התמיכה וההזנה בחיינו לכן בזמן זה אנו נחשפים לשורשים העמוקים ביותר של חיינו, החל מהמשפחה ורשת התמיכה שקבלנו בילדותינו המוקדמת, כלה בשבט הגדול יותר בו גדלנו, ועד קארמה ביולוגית, קידוד גנטי ו.. החשיפה לאור מאפשרת לנו לזהות את המקומות בהם לא הוזנו , לא נתמכנו ולא חשנו והרגשנו שייכים .. זמן זה מאפשר לנו להתחבר לשייכות חדשה ועדכנית, לשדרג את השורשים ואת מקורות ההזנה והתמיכה בחיינו.. למי שמרגיש שלם במקום זה, זמן זה מאפשר לחקור לעומק את אותה רשת בטחון ותחושת השייכות ביחס לצרכים המשתנים של הגיל.. ולמנף את העוצמה של השורשים ליצירת פרחים ופירות ויותר מכל הצלחה ומימוש עצמי.

אנרגיית הסרטן מדברת על מים, מים עתיקים ביותר שרווים בזיכרונות ולא רק זיכרונות אישים אלא זיכרונות של כל מה שאי פעם היה בקשר עמנו ולכן זמן זה מביא להצפות ולמפגשים עם הזיכרונות כדי לאפשר ראיה, מודעות, הבנה ויותר מכל לרפא ולממש את מה שנמצא כל כך עמוק מתחת לפני השטח..

אנרגיית הסרטן מחברת אותנו לזיכרונות עתיקים, למולדת, לשבט ולמשפחה בכלל ולדמות האם בפרט, לכן בזמן זה הדמות שמסייעת לנו במסע ההתפתחות שלנו היא דמות האם. האם הגדולה והמזינה או האם המתנה ומנהלת את השבט דרך כוחניות ומניפולציות.. זה הזמן בו ניתן להתחבר למקום זה ולנקות את המשקעים העתיקים ואת מה שמחוללים במערכת שלנו בכל הממדים של החיים זמן להתייחס ולטפל בפצעי בראשית שנמצאים באזורים של טרום זיכרון .

זמן מיוחד בו אנו יכולים להתחבר לאנרגיה ראשונית של הגנטיקה שלנו לא רק ברמה פרטנית אלא הגנטיקה הגלובלית של המין האנושי ..למקום של תמיכה ורכות, הכלה, טיפוח ואהבה ללא תנאי.. מומלץ לחקור זירה זאת במפה האישית , בעיקר מה ואיך למנף את האנרגיה למקום של מימוש והגשמה.. ומה שהכי חשוב כעת שהשמש עוד לא עובר מעלה בסרטן ..ומיד לוקה במולד הירח בסרטן.. כל הפרטים במאמר נפרד

21.6.20 מולד הירח מלווה בליקוי חמה
כל הפרטים לקראת המולד עצמו

שבוע מבורך

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן