צוללים בעיניים פקוחות לרווחה – מרקורי נכנס לרטרו יוני 2020

היום 18.6.20 היום מרקורי נכנס לרטרו ורטרו זה בעל משמעות גדולה מאד כיוון שמתחיל בין הליקויים, השפעות הליקויים מחדדת את מהות הרטרו הנוכחי במיוחד שמרקורי עושה את הרטרו בסרטן בו מתרחש הליקוי במרחק של שלושה ימים מתחילת הרטרו

היום מרקורי נכנס לרטרו בסרטן למפגש עם עומק השורשים והזיכרונות שלנו .. מה זה אומר? מרקורי נכנס לסרטן כבר ב 28.5.20 ומנקודת זמן זאת בה מרקורי נכנס לסרטן אנו צוללים למפגש עם מים מאד עמוקים וראשונים. באסטרולוגיה, המים מיצגים את המערכת הרגשית הבנויה על בסיס תבניות ודפוסים שבטים, גנטיקה ושורשים עמוקים מאד של המשפחה שלנו

המערכת הרגשית שלנו בנויה על שכבות. השכבות הראשוניות נוצרות עוד טרום זיכרון וטרום מילה, אחריהן נוצרות שכבות של ילדות מוקדמת, לאחר מכן ילדות, גיל ההתבגרות וכן הלאה.. כל גיל מביא עמו שכבות רגשיות שונות ועמן מגיעים זיכרונות שונים … כשאנו חוקרים את השכבות הללו, נוכל לזהות מהר מאד שחלקן מעורבבות, או שגורמים מסוימים משלב מוקדם מאד צובעים את החוויות הרגשיות של השלבים הבאים, דוגמה: אם בגיל צעיר מאד עוד טרום זיכרון התינוק חווה חוויה שמלווה בכאב, חוויה תצבע גם את השכבות הבאות.

למעשה אין לנו גישה למקומות אלה, כמו ארון אחסון עמוק מאד והמהירות של החיים מריצה אותנו מבלי שנוכל לפגוש את השכבות הללו, אך שבכות אלה מנהלות אותנו מבחינה רגשית.. מתי יש לנו אפשרות לגעת באותו מחסן של זיכרונות? ברגע שמרקורי נכנס לרטרו..אז, כן המפגש לא פשוט כיון שמכריח אותנו לעצור ובזירה זאת של מזל סרטן גם להרגיש..

מה נרגיש? נרגיש את אותן שכבות שהצטברו במהלך השנים ..בעיקר בכל הנוגע למקום הראשוני בו גדלנו : בית, משפחה ועגני ביטחון .. הרגשות מצטברים כזיכרונות וזיכרונות אלה צובעים את השכבות הרגשיות הבאות והזיכרונות הראשונים מתעצמים ומקבלים משקל גדול יותר . למעשה כעת הסוגיה הראשונה שנפגוש ביחס לזיכרונות שלנו היא שייכות. השייכות היא חלק מהזהות הראשונית ביותר, היא הבסיס שיוצר את התחושה שאנו מוזנים, עטופים, מוכלים ואהובים ללא תנאי. כשתנאים אלה לא מתקיימים הרגשות מצטברים לזיכרונות שנאגרים במחסנים עמוקים בתוכינו במיוחד בזמנים של אי וודאות כמו הזמנים בהם אנו חיים כעת ..

בדרך כלל אין לנו גישה למחסנים הללו, אך אחת לכמה זמן יש לנו דלת שנפתחת ומאפשרת להיכנס פנימה לארגן מחדש את הארכיון הישן. זה הזמן בו אנו יכולים להגיע עם ההבנות של היום לשכבות הישנות שנצבעו תחת זיכרונות כואבים ולערוך מחדש את החומרים ובכך לשנות את המים:)

וכאן מגיעים למרקורי, מרקורי מייצג את מספר הסיפורים שלנו: דמות פנימית שמתרגמת לנו את המציאות. לדמות זאת יש שלושה רבדי תודעה, תת מודע, חצי מודע ומודעות שלמה. התת מודע מיוצג על ידי הלהטוטן הפנימי שמשחק איתנו באמצעות השכל והאגו, הוא בעל מהירות עצומה ולעתים מתיש אותנו עד קצה גבול היכולת או עד קצות העצבים. הלהטוטן הפנימי מנסה להרשים אותנו , למחוא לנו כף ולהשאיר אותנו עמוק בתוך תכנות ישנות שרצות על אוטומט. החצי מודע מיוצג על ידי מספר הספורים, דמות זאת פוגשת את מציאות באופן שונה, היא ערה למהותו של הלהטוטן ונפגש עם מחשבה עמוקה יותר, רצון להבין , יש לדמות זאת הגיון, סיבות, ולעתים גם תירוצים והיא נעה קדימה וקצת אחורה ועוד קדימה ו.. דמות זאת זוכרת את ההתניות של העבר ויש בה רצון עז להגיע לעתיד. העתיד מיוצג על ידי הקוסם הפנימי, הקוסם מייצג את המודעות, את היכולת לצור מציאות שתואמת חלומות מתוך הבנות עומק ושימוש מיוחד באינטליגנציה הגבוהה שלנו

בדרך כלל אנו נעים על אוטומט, יש בזה יתרון עצום, היתרון שלא צריך ללמוד כל יום איך להתלבש, לכתוב, לנהוג, ללכת, לדבר, לצור שיחות וקשרים ו.. כל ההתנהלות של היומיום קלה בזכות האוטומט ואנו מתרגלים אליו ונעים על התכנה של הלהטוטן. למעשה האוטומט לא מאפשר לנו להיפתח למרחבי מחשבה ומציאות חדשים. האמת, אנחנו לא מרגישים כי הכל כרגיל, אך כשמרקורי נכנס למסלול הרטרו מתחיל תהליך חדש. הלהטוטן נע קדימה ושמרקורי חוזר לאחור אנו נפגשים עם שכבה אחרת עם מספר הסיפורים ומגיעים לאוורור של ההרגלים, נפתחים לעומקים חדשים ויכולים להתחיל לחשוב אחרת והחלק הנפלא ביותר הוא הפעם השלישית בה מרקורי נע על אותו מסלול, זה הזמן בו אנו יכולים להיפגש עם הקוסם ולהגיע לתובנות מדהימות, להגיע לחווטים מחשבתיים חדשים, לפתוח את השכל והתודעה למרחב חדש או מילים פושטות לצור ניסים של ממש:)

ונחזור למים, לרגשות ולזיכרונות, מרקורי נע במרחב זה כשנכנס לצל טרום רטרו והבזקים עדינים נוצרו באם היינו קשובים למציאות, היום כשמרקורי נכנס לרטרו זה השלב בו מספר הסיפורים נכנס למים עמוקים, מכאן מתחילה להיווצר לנו גישה למחסנים של הזיכרונות. כיוון שזיכרונות אלה נמצאים מזמנים עתיקים מאד, לא בהכרח שנבין אותם, אך בהחלט נרגיש ואם ננסה להבין את הרגשות ומאיפה מגיעים ומה ניתן לעשות אתם, אז יצרנו קשר עם מספר הסיפורים שלנו ועם שכבות עמוקות מהרגיל ויש לנו מפתח לשינוי האוטומט.

זה הזמן בו הזיכרונות הכואבים צפים, זה הזמן בו ניתן הגיע אליהם ואולי לדוג אותם והשיח בשלב זה של מרקורי שהולך לאחור (רטרו) מעניק גישה לשינוי וניקוי המחסנים מחומרים שגורמים לנו להרגיש לא טוב, חסרי שייכות, חסרי זהות, לבד וכואבים.. כשמרקורי מגיע למפגש עם השמש ושם מתחילה שנה חדשה יש לנו הזדמנות לאתחול מחדש, למרות שמרקורי עדין נע לאחור.. נמשיך לעקוב אחרי מרקורי לאורך המסע שלו במאמר מיוחד לכבוד השנה המרקוריאנית החדשה.

דרך אחרת לראות את המסע של מרקורי, מרקורי במסעו בזירת הסרטן לוחץ על כפתורים של זיכרונות עתיקים, נוגע בחלקים שגורמים להצפה רגשית, כמו קצוות העצבים טובלים בים של העבר ומאפשרים להציף בגלים ענקים את מה שמסתתר למטה.. ולמה? ההצפה מעלה מהלא מודע אל רבד התודעה ומכאן אפשרות לשנות את המודעות של מה שנמצא בלא מודע על מנת לצור סדר מחדש.
מספר הסיפורים הפנימי מגיע שוב למפגש עם שורשי עם שורשי עץ החיים שלנו, עם זיכרונות עתיקים של השבט אליו אנו שייכים, וכמו כל עץ שרוצה לצמוח ולפרוח למלוא פוטנציאל, רצוי שיטופל בעומק השורשים ובאדמה המזינה אותו.. זמן זה מדבר על מפגש מחודש עם כל מה שיושב על השורשים ועל האדמה המזינה.
.
במצב בו אנו שוב פוגשים את השורשים נוכל לגלות את החוויה המחוברת לשורשים וכיוון שמקום זה מוביל להצפה, יש מצב שנמצא עצמינו שוב פעם בעצבנות ועצבות נוכח שורשים לא בריאים או במצב של הכרת תודה על השורשים הבריאים.. כך או כך מקום זה מציע עבודת עומק והזדמנות נפלאה לטיפול, טיפוח וריפוי שורשי עץ החיים שלנו, מערכות יחסים עתיקות עם השבט שלנו על כל המורכבויות שקשורות לכך..

כיוון שמדובר בעבודת עומק על חלקים נסתרים הנובעים מזיכרונות עתיקים, החל מילדות וינקות ועד לזמנים קדמונים של גלגולים אחרים : המטרה לעבוד עם הלהטוטן הפנימי ולשדרג את החומרה, תכנה ומערכת הפעלה של התפיסה, גישה, חיבורים, קישורים ויחסים ויותר מכל את המציאות העכשווית שהיא פרי עבר למציאות אחרת שנוגעת בפוטנציאל ובחלומות ..כעת החזרה של מרקורי לזירת הסרטן מציפה שכבות עמוקות יותר ובעוצמה גדולה יותר וטוב שכך:) אפשרויות גדלות..

עבודת העומק האפשרית בזמן זה לא רק מפתחת את הלהטוטן הפנימי למספר סיפורים ומסייעת להבין את מהות הסיפור שאנו מספרים לעצמינו בנוגע למקור השורשים שלנו, אלא כעת ניתן לעלות מדרגה למפגש עם הפוטנציאל הגבוה ביותר של מספר הסיפורים: למפגש עם הקוסם הפנימי בעזרתו ניתן לצור קסמים וניסים , ריפוי ושינוי תפיסת המציאות ממקום בו התפיסה מוזנת מהלהטוטן הכלוא בהצפות רגשיות לקוסם המשוחרר לצור מפגש נקי ובריא .. מעוף מעל ומעבר… ואז נגיע לנקודת מפתח חדשה, למפגש של מרקורי עם השמש ושינוי פאזה ביחס לשמש .. פרטים לקראת מפגש מרקורי עם השמש: תחילתה של שנה מקוריאנית חדשה..

ולסיום רק כדי שנדע שכולנו באותו דף:) הנה תאריכי מפתח של הרטרו של מרקורי
מרקורי נכנס לסרטן ב- 28.5.20
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב – 3.6.20
מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש ב- 5.6.20
מרקורי נכנס לרטרו ב- 18.6.20
מרקורי מתחיל שנה מרקוריאנית חדשה ב- 1.7.20
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 12.7.20
מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש ב – 22.7.20
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 28.7.20
מרקורי מסיים את מהלכו בסרטן ב 5.8.20

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן