מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של יוני 2021

20.6.21 יופיטר נכנס לרטרו
כשיופיטר נכנס לרטרו משהו בגישה ובתפיסה שלנו מקבל תפנית ודרישה לפרספקטיבה חדשה. זאת משום שיופיטר מייצג את עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כשנכנס לרטרו משהו שמתנה, כמו הולכים לאחור כדי שנוכל להתבונן מחדש.. למעשה, נוצרת הזדמנות לבדיקה מעמיקה של הדעות והאמונות שלנו לעומק. נקודת הזמן בה יופיטר נכנס לרטרו היא נקודת העצירה ונוצר לחץ אנרגטי חזק שקשור לדעות ואמונות, לפתע לא ברור אם באמת או אשליה, אם נכון או רק ספורים שספרנו לעצמנו..

הכול בסדר:) אלה סימנים מקדימים לתהליך פנימי שמאפשר להגיע להבנות בריאות יותר, אימות פנימי המאפשר להביא את אותן דעות ואמונות ליישום ולעיגון במציאות במיוחד כעת שיופיטר נמצא בבית (בדגים) ומאפשר לנו ללכת לאחור לדלי ולבחון את האמונות, הגישות והאמת האותנטית שלנו..  הרטרו של יופיטר שיתרחש במשך ארבעת חודשים הקרובים מאפשר לצור סינכרוניות בין ההיסטוריה שלנו, חומרי בראשית מהם ינקנו את האמונות הראשונות ביותר, לצד התניות ראשונות ביותר שעל בסיסן נבנה עולם האמונות שלנו..

התפיסות והאמונות מהוות חומרי דלק ולחזון וחלום של חיינו וכעת זה הזמן לקבל מבט פנימה לעומק חומרים אלה, להעלות שאלות בנוגע לאמת שלנו ואיפה האמת נמתחה, כווצה או עוותה נוכח הפחד ויאוש מחד ומאידך האשליות והתקוות ..נכנסים למבחן האמתי.. כדאי להיות מוכנים ונכונים לתת מענה אמתי ..

20.6.21 שמש נכנס לסרטן – היום הארוך ביותר בשנה
היום  הוא היום הארוך ביותר המסמל את עוצמת האור במאבקו בחושך, היום שמש נכנס לזירת הסרטן ומאפשר לנו לגעת בשער חניכה עוצמתי במיוחד שבדרך כלל נמצא מתחת לפני השטח ומרגע זה האור מתחיל להתכנס כדי להגיע לשער החניכה הבא שיתרחש ביום השוויון הסתווי

כניסת שמש למזל סרטן מאפשרת לנו עבודה עמוקה מאד על שורשי עץ החיים שלנו: מקורות התמיכה וההזנה בחיינו, בזמן זה אנו נחשפים לשורשים העמוקים ביותר של חיינו, החל מהמשפחה ורשת התמיכה שקבלנו בילדותינו המוקדמת, כלה בשבט הגדול יותר בו גדלנו, ועד קארמה ביולוגית, קידוד גנטי ו..

מעבר השמש בזירה זאת חושף אותנו למקומות בהם לא הוזנו , לא נתמכנו ולא חשנו והרגשנו שייכים ..המטרה: לראות ולהבין, לעכל ולעבד את מעטפת הביטחון או ביטחון לכאורה כדי לשנות ולאפשר לנו לגלות מה באמת מעניק לנו את הביטחון והידיעה שהכל בסדר.. .

נקודה חשובה מאד בכל הנוגע לזמנים אלה, אנרגית הסרטן מדברת על מים, מים עתיקים ביותר שרווים בזיכרונות ולא רק זיכרונות אישים אלא זיכרונות של כל מה שאי פעם היה בקשר עמנו ולכן זמן זה מביא להצפות ולמפגשים עם הזיכרונות כדי לאפשר ראיה, מודעות, הבנה ויותר מכל לרפא ולממש את מה שנמצא כל כך עמוק מתחת לפני השטח..

אנרגיית הסרטן מחברת אותנו לזיכרונות עתיקים, למולדת, לשבט ולמשפחה בכלל ולדמות האם בפרט, לכן בזמן זה הדמות שמסייעת לנו במסע ההתפתחות שלנו היא דמות האם. האם הגדולה והמזינה או האם המתנה ומנהלת את השבט דרך כוחניות ומניפולציות.. זה הזמן בו ניתן להתחבר למקום זה ולנקות את המשקעים העתיקים ואת מה שמחוללים במערכת שלנו בכל הממדים של החיים זמן להתייחס ולטפל בפצעי בראשית שנמצאים באזורים של טרום זיכרון .

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן