מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של יוני 2019


16.6.19 מרקורי עושה מולות לסטורן
השיח בין מרקורי וסטורן מרתק משום שמיצג אנרגיות שונות, צרכים/רצונות, מניעים והפעלות פנימיות שונות להפליא.. ולמה? משום שמרקורי מדבר על מהירות וסטורן על איטיות. השיח בין השנים מדבר על מחשבות (מרקורי) ותבניות חברתיות (סטורן) ברמה הראשונית הסבר פשוט שזמן זה מאפשר למחשבות ורעיונות לצור תבניות ברורות, רציונליות ומכווננות למטרות. אמנם לא בקלות, אך גישה ברורה, אובייקטיבית, פרקטית ויכולה להניב תוצאות בכל תחום

כיוון שמרקורי נמצא בסרטן וההשפעה יוצרת חיבור חזק למציאות המשתנה דרך העולם הרגשי .. זמן זה מאפשר השלמה עם עובדות והחלטות שנעשו בעבר נוכח הצלחה או כישלון, לכן אם יש לך משהו במבנה הטבעי שנוטה למלנכוליה, היבט זה יכול ללחוץ על “חצי הכוס הריקה” וכשיש את המודעות , ניתן בדרך רציונלית לראות את האפשרות לראות את חצי הכוס המלאה ולקחת אחריות, לבנות תכנית ומחויבות לרעיון שיוביל לצמיחה וגדילה.

חשוב לציין מרקורי עושה תשעים לסטורן לפחות פעמיים בשנה לכן כדאי לבדוק מה קרה בפעם האחרונה שנוצר היבט זה ..מכאן ניתן לבסס על סמך ניסיון וכיוון שסטורן מעורב בתהליך, יש מצב להגיע בקלות רבה למקום של היסוס, חשש ופחד בנוגע לקבלת החלטות. מעבר זה שם מיקוד חזק  על אזורי השחיקה של החיים וקשה לראות מעבר ולמרחוק, רצוי להוציא מארגז הכלים את הסבלנות ואת היכולת לבדוק בשקט את העובדות ולא להקשיב לקולו של הצנזור שלוחש באוזן “לא תצליח” או “אין סיכוי” אז …זה לא, זה בדיוק הלחץ הנדרש כדי לפקס ולמרכז את עצמינו ולעלות על הנתיב הנכון עם תכנית ברורה לכיוון מטרות ויעדים שקבענו לעצמינו בכל תחום, החל מפיננסים, יחסים בין הצרכים האמתיים של נפש לבין הצרכים להכרה והצלחה ועד יחסים בין אישים, חוזים ויותר מכל החוזים הנשמתים/קארמטיים שדורשים מענה כעת..

דרך אחרת בה ניתן לתאר את הזווית הזאת היא היכולת לחבר בין מספר הסיפורים לבין הצנזור והמפגש עם מבחן המציאות, וכאן העובדות מדברות.. אין אפשרות להמשיך עם סיפורים או עם עיקופים או כיפוף והגשמת העובדות..זה המקום בו ניתן לזהות באופן מדויק מה נכון ואיך לעבור את משוכת הצנזור למקום של לימוד והבנה.

אם נמצא עצמינו במקום של ביקורת ושתיקה.. זאת המציאות שמראה את הפער בין עולם האמונות ותפיסת המציאות היומיומית, הקושי לחבר בין לבין ולכן חווית המתח , ביקורת, לחץ ועצבנות יתפסו את קדמת הבמה. זה הזמן לעמוד מול הצנזור ולעבור את משוכה של הכנות והיושרה כדי להגיע לחכמה שצברנו במהלך הדרך..אם הגענו מראש לזמן זה עם הבנות וחכמה בנובעות מהיכולת לחבר בין גישות פנימיות שונות, זה הזמן להעביר מכוח אל הפועל תוך לקיחת אחריות על הדיאלוג בינינו לבין אחרים, על יחסים ועל מפגש עם העולם ולזהות את התוצאות ..

16.6.19 יופיטר עושה תשעים לנפטון
יופיטר ונפטון שני שליטי מזל דגים נמצאים בשיח דינמי שמוליד קונפליקט מעניין שילווה אותנו לאורך חודשים רבים (עד ספטמבר) ויתרחש שלוש פעמים כשכל פעם תהיה נקודת פריצה והתמרה ..
אמנם אין מזלות רבים עם שני שליטים, אך כשיש שני שליטים שנמצאים בקונפליקט נוצר מתח בין הצרכים הראשנים של אותה אנרגיה לבין הצרכים העמוקים של אותה אנרגיה, יופיטר בקשת ונפטון בדגים. השפעות ארכות וחובקות מעגלים גדולים מאד.

הקונפליקט הראשוני הוא במיקומים במיוחד שיופיטר הוא גם שליט מזל קשת ונמצא בבית ונפטון שליט דגים ונמצא בבית, יש לנו שיח בין אש ומים, האש של הקשת ממקדת פעולה למרחבים שמעבר לגבולות הקיים בעוד המים של הדגים זורמים לאין סוף.. הפער בין האש והאומץ של האש לבין הביטחון וההגנה ..נקודת האמצע בגדי מזכירה לנו שיש מטרה נזדקק נוכל לחבר בין האש, הרצון והאמונה לבין המים, הרגש, ההשראה, והאימון כדי להגיע למקום חדש ובריא יותר

זמן זה מעלה שאלות עמוקות בנוגע לפילוסופית חיים ועולם האמונות שלנו. אנו נדרשים לבחון את התיאוריות, רעיונות, משאלות, תקוות וההצדקות וצדקנות שמלווים את חיינו. תהליך זה מייצר פער בין תפיסה לחוויה

שיח זה בין יופיטר ונפטון מתרחש פעם בשש שנים, כשמטרתו למעשה להביא אותנו להבנה איפה נמצא הפער בין התפיסה לבין החיים עצמם, ולמה? הפער בין תפיסה לבין מציאות מיצר בורות ומהמורות ותחושת חוסר סיפוק נפשי ומכאן קצרה הדרך לסט של תסריטים שמורידים למקום של קושי, מתח, ייאוש, סימני שאלה ועד אבדן אמונה ואימון בחיים עצמם. תחת שיח זה אנו פוגשים את התפיסות המוטעות ומוטות, ואלה מובילות לאותם בורות שצוינו לעיל, המתנה של זמן זה היא ההזדמנות להתפקחות והתפכחות ויצירת פרספקטיבה חדשה ובריאה לשיח בינינו לבין עצמינו, בינינו לבין אחרים ובינינו לבין היקום ואלוהים

כעת אנו פוגשים בפעם הראשונה את השיח הזה שעתיד להתרחש שלוש פעמים: פעם קודמת שיח זה התרחש ב 13 לינואר, כעת שיח זה מתרחש היום (16 לחודש) ובפעם הבאה ב- 21 לספטמבר.. כל שיח מאפשר לעלות מרחב תודעתי גבוה יותר ולהמיר חוסר מודעות, אכזבה וייאוש , זיוף והסתרה במודעות ויצירת הלימה בין התפיסה של העולם הפנימי לבין המציאות החיצונית

17.6.19 ירח מלא על ציר תאומים /קשת
ירח מלא על ציר קשת תאומים מעלה ומציף את האנרגיות של התאומים ושל הקשת. תאומים וקשת הם שניים מתוך ארבעת המזלות העוסקים בתפיסת מציאות. אנרגיית התאומים מייצגת את מספר הסיפורים שלנו שדואג לספר את הסיפור הנכון כדי לעבור את היום, מספר הסיפורים ניזון מסיפורי עבר, במתחילים בשפת אם ראשונית ונוף מולדתנו (ואך רחוק יותר…) ולכן לא אחת אנו מנוהלים על ידי מספר הסיפורים. מספר הספורים מספק תרוץ או סיבה רציונליזם להפליא כדי לעשות או לעשות, כדי להיות או לא להיות ובגדול לוחץ חזק מאוד על הדואליזם של המציאות.. זאת לצד ירח בקשת ששם מיקוד על הפילוסוף הפנימי. הפילוסוף הפנימי מייצג את המקום של האמונה ומה למעשה מנחה אותנו בחיינו אם לא אמונה? האמונה מאפשרת להתחבר למשהו גדול יותר, להבין את העולם מעבר, לקבל דלק למשהו שמעבר…

בין אם נקרא לזה כוחות הטבע, ספריה קוסמית או אלוהים..זה משהו שגדול מאיתנו מההיגיון הרציונלי שלנו, ולכן הירח המלא מציף ומעלה לשולחן את הניגודיות בין מספר סיפורים לבין הפילוסוף פנימי ואנו יכולים למצוא עצמנו בנדנדה לא פשוטה של תרגום המציאות ומיקומנו מול המציאות : זמן לאמת שמעבר לספורים ואמונה אישית!! זמן של חיבור למרכז ושימוש נכון גם בסיפורים וגם באמונה

נקודה חשובה מאד בנוגע לירח מלא זה,  הירח במילואו יהיה בצמידות למרכז הגלקטי ולכן העוצמה שמגיע עם זמן זה חזקה מתמיד. מעתיקה כמה מילים שכתבתי בעבר בנוגע למרכז הגלקטי:  לא הרבה נכתב על המרכז הגלקטי, אם ננסה להבין את הנושא דרך מודלים, מתוך הבנה שמודלים עובדים באותו אופן, נוכל להשוות מבנה של אטום למבנה של מערכת שמש ומערכת שמש לגלקסיה. המודל של אטום, גרעין וסביבו נעים האלקטרונים, הגרעין הוא מרכז בעל כוח משיכה ועוצמה המאפשר חיים. אותו מודל עובד במערכת השמש שלנו, שמש במרכז והפלנטות נעות סביב השמש. במערכת זאת השמש מרכז בעל כוח משיכה ועוצמה המאפשר חיים..כך המרכז הגלקטי, רק הפוך על הפוך, מרכז הגלקסיה, מיליוני מערכות שמש ואולי יותר:) נעות סביב המרכז הגלקטי, זהו מרכז בעל כוח משיכה עצום המחזיק גלקסיה שלמה.. העוצמה כאן היא בחומר האפל.. בגישה ישנה ניתן לזהות מקום זה כחור שחור הבולע ומאיים במיוחד שמצוי בקשת שתפקידו להביא צדק ואור, האם? או שמא הפוך על הפוך שהרעיון העיקרי לזהות שהחומר האפל הוא חומר החיים והמואר הוא ביטוי חיצוני של החזרה הולוגרמית.

המרכז הגלקטי הוא השמש של מערכת השמש שלנו ..דרך אחרת שאפשר לזהות את אותו חור שחור היא מה נסתר מאיתנו ועדין לא למדנו אותה עוצמה ששואבת ומושכת בכל הכוח ואנו מנועים להבין אותה.. למעשה המרכז הגלקטי פועל כמו צלחת לוויין שקולטת מידע נסתר ועוצמתי ומשדרת את אותו מידע ובכך מאפשרת התפתחות מסוג אחר.

נקודה זאת במפה היא נקודת עוצמה שמהדהדת על מעבר למוכר והידוע ומאפשר למשוך משהו חדש ושונה ולכן כשנוצר איוש כוכבי בצמוד למרכז הגלקטי (או ממול או תשעים ל..) נוצר מעבר מיוחד למשהו שמעבר למוכר והידוע.. יש שינכסו את החיבור לספריה הקוסמית או למרכז הבקרה של ספינת החלל או…אותו חור שחור וחומר אפל מייצגים רבדים אחרים לחלוטין של התת מודע וההדהוד על נקודה זאת מאפשר שחרור חומר מצטבר מחד וריפוי מאידך. גירוי נקודה זאת יוצר לחץ על התת מודע ומאפשר עבודה יוצאת דופן על השכבות של אותו חומר אפל, לא רק ברמה אישית אלא ברמה קולקטיבית… ירח מלא נוגע ומהדהד בעוצמה על המרכז הגלקטי ומביא עמו משהו שעבר למעגלים והמחזורים המוכרים והידועים.

18.6.19 מרקורי נצמד למארס
מרקורי מייצג את עולם המחשבה, מארס מייצג את עולם הפעולה ולכן הצמידות הזאת מדברת על החיבור בין מחשבה לפעולה. מצב זה יוצר כמות אנרגיה עצומה שמטעינה את התודעה ויכולה לגרום ללא מעט חוסר שקט ומתח לצד תסכול ולחץ או נאומים חוצבי להבות הממוקדים למטרות ברורות שיניבו תוצאות.. זמן זה לוחץ חזק ולכן נוצר צורך לשחרר אנרגיה, ניתן לעשות זאת בדרכים ישנות של אלימות מילולית, וכחנות וצעקנות או דרך מציאת פתרון הזוי ומוזר שמעבר לגבולות המוכר והידוע..
בגדול זמן זה מאפשר חיבור לפתיל, זה יכול להיות פתיל של חומר נפץ או פתיל של בערה המאירה למרחוק.. הבחירה של כל אחד ואחד על פי דרכו ועל פי מפתו.. חשוב, ללמוד לספור עד עשר, לנשום, למדוט, להתפלל וזכור שהחיפזון מהשטן והסבלנות היא היכולת לחוות את הנשימות לעומק ..

צמידות זאת מכניסה ספונטניות או אימפולסיבית והבחירה כתמיד ביחס לרובד המודעות שלנו. דרך אחרת לביטוי אנרגיה זאת היא שקט עוצמתי ממקום של מיקוד התודעה, או חדות רגשית גבוהה מאוד של התודעה, או מהירות וחוסר סבלנות : בסרטן כל האנרגיה לוחצת על זיכרונות עתיקים מילדות מוקדמת מאד או מזמנים רחוקים עוד יותר וכל מה שמה שמורט את מערכת העצבים עד קצה גבול היכולת הוא סימן למה מגורה שם מתחת לפני השטח שסירבנו לראות ולחשוף למודעות וממשיך לנהל אותנו מתחת לפני השטח..

זמן בו המתח מעלה הכול החוצה אולי בדרך לא נעימה אך המטרה לשחרר את הלחץ ולאפשר ניקוי שכבות הרגש לזמנים רחוקים אחורה ובמקביל לניהול כעסים רגשיים בעיקר במקומות שמרגישים בבית ולוקחים כמובן מאליו, דבר לא מובן מאליו וזה הזמן לפרק את הפצצות המושפעות מעבר ולהתחבר לקרקע חדשה ופורה ..

19.6.19 מרקורי עושה מולות לפלוטו
מרקורי מייצג את מספר הסיפורים שלנו שמסייע לנו לתרגם את המציאות , פלוטו מייצג את עוצמות הפנימיות העמוקות ביותר שמעבר להגיון ומהחשבה ולכן המולות בניהם יוצרת מתח חזק מאוד שלוחץ על ציר השייכות והעמידות שלנו (גדי/סרטן)

נקודה מעניינת ניתן לגלות דרך המיתולוגיה: אחת המיתולוגיות מספרת שמרקורי ירד לעולמות של מטה וגנב את האש מפלוטו והביאה לאדם …האש מאפשרת אלכימיה, מודעות והתפתחותו… לכן כשמתרחש דיאלוג בין מרקורי לפלוטו נמצא עצמנו נכנסים למקום עמוק מאוד (פלוטו) ומביאים לפני האדמה (מפגש עם העולם) אנרגיות חדשות שמאפשרות מיקוד חזק יותר, עוצמות גדולות יותר, עומק שונה ויותר מכל יכולת השפעה בתוך המפגש עם המציאות.. לכן כדאי לזכור שעוצמה גדולה הולכת עם אחריות ואחריות מבקשת למדוד נכון את העוצמות שבאות לידי ביטוי במפגש עם המציאות.. כי בקלות ניתן עם הכוונות הטובות ביותר לשרוף גשרים (האש לא רק מחממת..אלא גם שורפת) לכן אחריות, זהירות, והקשבה וממקום זה נוצר מפגש אמתי, כן, עוצמתי, לרבדים שעד כה לא היו זמינים, ונקודה חשובה נוספת, כפי שלנו יש ערוץ לעומק אחר כך גם לאחרים והמפגש עם אחרים יכול לעורר משוב חזק מאוד עם עוצמות רגשיות גדולות מאוד.. לנשום.. להסכים להתבונן לעומק ולשחרר את הצורך לשלוט בסיטואציה..

חשוב לציין שמולות זאת שמתחרשץ על ציר סרטן /גדי לוחצת על כל כפתורי בראשית שנוגעים בשייכות, כל יצור חי זקוק לשייכות שבטית וחברתית וציר זה לוחץ על הפער בין השייכות הראשונית בה האדם תינוק מוגן בשבטו ומשפחתו (או לא..) לבין השייכות החברתית בה האדם זוכה להכרה כאינדיבידואל דרך הצלחה ומימוש עצמי (או לא..). כשיש לנו קונפליקט שנוגע לשייכות , נפער החיץ הראשוני של הלבד וההכרח להוכיח את עצמנו כראויים לשבט או לחברה בה אנו חיים במיוחד כשמרקורי ופלוטו נוגעים בציר זה..

הדרישה לכנות ואמת מצד אחד ומצד שני דרישה לרגישות עצומה וגבוהה במיוחד וממקום זה המתח טוען את מערכת העצבית .. לכן, אם נחווה מתח, המתח הוא כמו נורה שמודיעה הגיע הזמן להתבונן ברגשיות בכנות בציר השייכות שלנו.

20.6.19 מארס עושה מולות לפלוטו
מארס ופלוטו, שני שליטי מזל עקרב נמצאים בקרב אינטנסיבי עמוק מאד, זהו אחד הקרבות החשובים ביותר בחיינו, ולמה? כיוון שקרב זה לוחץ על הכוח שיש לנו להיות מנהיגים בחיינו (או להסכים לברירת המחדל של ההישרדות ) מול הכוח שיש לאחרים להפעיל אותנו או להפרות ולהעצים אותנו (או להסכים לברירת המחדל של ניהול על ידי המפלצות הפנימיות שכוחן גדול מאיתנו) קרב זה יכול לצור קרבנות רבים ומחיר עצום שכן יושב על כפתורים מאד ראשונים שמביאים לנפיצות עצומה , כפתורים אלה נעולים בתוך מטענים גנטיים עתיקים ומחברים אותנו למסה עצומה שמנוהלת על ידי שני כוחות אלה בהוויה הנמוכה שלהם, הישרדות בכל מחיר, טריטוריאליות, אגו, כעס וזעם לצד התניות, מניפולציות ואלימות סמויה/גלויה (תלוי איפה מתיישבת מולות זאת במפה ועל מה.. ובמקביל איפה מארס ופלוטו במפה האישית ומה הדיאלוג שבניהם)

המאבק בין שני כוחות אלה יוצר מקדם חיכוך גבוה ונפיצות עצומה כך שכל דבר קטן יכול להעיר את המפלצות ולהגיע לאגרסיביות, זעם, פחד וחרדה..האדרנלין מגיע לשיאים חדשים ועמו המתח והלחץ..כיוון שהכול מגיע ממקום ראשוני מאד נראה כי רך כך ניתן להתמודד עם כוחות אלה ..חשוב לזכור שניתן לצור התמרה ולהתחבר לפאזות הגבוהות של כוחות אלה או לפאזות הגבוהות של תת דמויות הפנימיות שמנהלות כוחות אלה ..

מילת המפתח כשמגיעה אנרגיה כל כך אדומה, לראות את האור האדום ברמזור:) לעצור, לנשום ולבחור ממקום אחר.. משום שהיבט זה הוא הזמנה לקרב אך מאחריו יש את ההזמנה לריפוי אותם סימפטומים שצוינו לעיל ומקור החולי ממנו נובעים..

זמן מרתק לגלות כמה כוח יש שם או כמה עוצמה..כמה חולי ואלימות או כמה ריפוי , חמלה וסליחה. במילים אחרות.. שיח זה יוצר אווירה שמאפשרת להוציא את מה שמתחבא בפנים בין אם מפלצת או עוצמה, לכן זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מה אנו ממגנטים לחיינו ומה זה משרת, ובמקביל לזהות “חומרים בסיסים וראשונים” הקיימים בנו וזקוקים למיקוד ולעבודה אישית, למשל: פחדים, תסכולים, כעסים לא פתורים וריפוי פצעים עמוקים של שייכות, זהות, שורשים, מטרות וסוגיות של הצלחה/כישלון.. ויותר מכל לחבור לגיבור הפנימי..

20.6.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים…כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת ” בחמרה, תכנה ומערכת ההפעלה כדי שנוכל לחשוב, לחשב, לעבד, לעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות אחרות או בין אם המידע מגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

כיון שדמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר, לכן דמות זאת מנוהלת מדפוסים ראשונים ומשפה ראשונית (מעבר לשפת המלל.. ) מקום זה בונה את הארכיון הפנמי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שנתקלים בצורך במידע או הבנה למה קורה איתנו.. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים ( אם רוצים להמשיך אחורה בזמן.. ניתן להגיע עד המקום ממנו מנוהל ברמה של קארמה)

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל ואנו ממשיכים לצבור עוד ועוד מידע על בסיס יומיומי כדי שנוכל לפגוש את החיים והעולם בצורה בריאה, יעילה , מתפקדת ויותר מכל כדי שנוכל להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו רואים להיות. אך אליה וקץ בה, כל המידע מנוהל מדפוסים ראשונים ומקביל המציאות המשתנה מראה לנו שלא תמיד המידע רלוונטי ולכן נוכל למצוא עצמנו רצים ורצים ורצים בתוך החיים ובתוך העולם ולא מגיעים לשום מקום, כאילו לא מסונכרנים .. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים/תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

אנו זקוקים למנוחה, לעצור, להאט את המהירות ולעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, אז..חדשות:) זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו, מספר הסיפורים הולך איתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, עיבוד, עיכול, ארגון, ניהול ויותר מכל תפיסה של המציאות.. לכן זמן בו מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך אחר מהמהירות הרגילה תוך התאמה מחדש וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

הטבע קסום ומופלא בדרך בה מביא את הדברים, לעולם לא באופן בוטה או מזעזע.. זה אנחנו בני האדם עושים לבד.. הטבע מראה לנו את התהליך וכך גם מרקורי, או בסיפור שלנו, דמות מספר הסיפורים, ברגע שמרקורי מתמקם באזור עליו עתיד לנוע במהלך הרטרו, אנו מקבלים סימנים מקדימים למה קורה, נפגוש אותות ומופתים, נורות אזהרה והזהרה, רעיונות שלרגע נמוגו, או הבלחות של מידע וכל האמור כמו בזוית העין נגלה לרגע כדי שנגיע לרטרו עם חלקיקי זיכרונות וזרעים של הבנות במטרה ליצור שינוי של ממש ברטרו ..

ב- 20.6.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, זהו האזור עליו עתיד לחזור במהלך הרטרו ואנו נוכל לקבל מידע מיוחד ממספר הסיפורים שלנו, מידע שלרגע שכחנו, לא שמנו לב, זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו…כדי שברגע שמרקורי יכנס לרטרו ב- 8.7.19 נוכל להשתמש בכל המידע הנ’ל לחיווט מחדש ושדרוג דמותו של מספר הסיפורים.

מעבר לשינוי מהירות מדובר בישורת אחרונה של מרקורי בטרם מסיים את השנה המקוריאנית.. ולכן זמן זה מספר הסיפורים שלנו נמצא במקום מיוחד בו יכול לארגן עצמו לקראת כניסה חדשה ועמה שינוי עומק של קידוד השפה ותפיסת המציאות.. על זה נדבר ברגע שמרקורי יתחיל שנה חדשה ובינתיים בואו נשים לב לסימנים שבדרך..

21.6.19 נפטון נכנס לרטרו
נפטון מייצג את החלום והחזון בכל הרבדים החל מהחלום הקטן של לחצות את גבולות הפחד ולכבוש הצלחה וכלה בחלום הנשמה למימוש מלא של יעודה.. ,נפטון מספר לנו על החולם הפנימי שלנו , מטרת החולם להזכיר לנו את המשמעות העמוקה ביותר, את החיבור לעולם מעבר לחיים היומיום…חיבור לתמונה הגדולה וחיבור לבריאה ולאלוהות.

כל אזור בו נפטון נע נפתח לסוגיות של חלום וחזון וכשנפטון נכנס לרטרו, הוא נעצר ומתחיל “לנוע לאחור” . התהליך מתחיל מנקודת התחנה (stationary) שמאיטה מהירות ולכן התחושה היא כמו הילוך איטי הנובע מעודף של אנרגיה נפטונית באוויר . אנרגיה זאת יכולה לאפשר לחבור לחזון וחלום, אינטואיציה, עולמות שמעבר למימד של מקום וזמן , חיפוש אחרי העומק הרוחני, השראה, הנחיה גבוהה של הנשמה ועוד… אך בו זמנית הלחץ של המציאות היומיומית יכולה להוביל לתחושה הישרדות, עייפות גבוהה מאוד, חוסר סיפוק, עצב, דכדוך וגעגוע למשהו אחר.. אנו נמצאים בפער בין החזון שלוקח אותנו למימד הוויה שונה ממה שקיים במציאות היומיום..המטרה להיכנס פנימה ולגלות עוד פרט בתוך התמונה הגדולה כדי שנגיע לקצה הרטרו נוכל לממש את הגילוי…זמן זה פותח דלת למימד רוחני, נפשי ומאפשר לבדוק את הרווח שבין הגוף לנפ שדרך דיאלוג עם דמות החולם הפנימי במטרה להתחבר לארכיון שמעבר למימדי המקום והזמן.

21.6.19 שמש נכנס לסרטן
יום זה הוא היום הארוך ביותר המסמל את עוצמת האור במאבקו בחושך, שמש נכנס לזירת הסרטן ומאפשר לנו לגעת בשער חניכה עוצמתי במיוחד שבדרך כלל נמצא מתחת לפני השטח
מזל סרטן מספר לנו על שורשי עץ החיים שלנו: מקורות התמיכה וההזנה בחיינו לכן בזמן זה אנו נחשפים לשורשים העמוקים ביותר של חיינו, החל מהמשפחה ורשץ התמיכה שקבלנו בילדותינו המוקדמת, כלה בשבט הגדול יותר בו גדלנו, ועד קארמה ביולוגית, קידוד גנטי ו.. החשיפה לאור מאפשרת לנו לזהות את המקומות בהם לא הוזנו , לא נתמכנו ולא חשנו והרגשנו שייכים .. זמן זה מאפשר לנו להתחבר לשייכות חדשה ועדכנית, לשדרג את השורשים ואת מקורות ההזנה והתמיכה בחיינו.. למי שמרגיש שלם במקום זה, זמן זה מאפשר לחקור לעומק את אותה רשץ בטחון ותחושת השייכות ביחס לצרכים המשתנים של הגיל.. ולמנף את העוצמה של השורשים ליצירת פרחים ופירות ויותר מכל הצלחה ומימוש עצמי.

אנרגיית הסרטן מדברת על מים, מים עתיקים ביותר שרווים בזיכרונות ולא רק זיכרונות אישים אלא זיכרונות של כל מה שאי פעם היה בקשר עמנו ולכן זמן זה מביא להצפות ולמפגשים עם הזיכרונות כדי לאפשר ראיה, מודעות, הבנה ויותר מכל לרפא ולממש את מה שנמצא כל כך עמוק מתחת לפני השטח..

אנרגיית הסרטן מחברת אותנו לזיכרונות עתיקים, למולדת, לשבט ולמשפחה בכלל ולדמות האם בפרט, לכן בזמן זה הדמות שמסייעת לנו במסע ההתפתחות שלנו היא דמות האם. האם הגדולה והמזינה או האם המתנה ומנהלת את השבט דרך כוחניות ומניפולציות.. זה הזמן בו ניתן להתחבר למקום זה ולנקות את המשקעים העתיקים ואת מה שמחוללים במערכת שלנו בכל הממדים של החיים זמן להתייחס ולטפל בפצעי בראשית שנמצאים באזורים של טרום זיכרון .

זמן מיוחד בו אנו יכולים להתחבר לאנרגיה ראשונית של הגנטיקה שלנו לא רק ברמה פרטנית אלא הגנטיקה הגלובלית של המין האנושי ..למקום של תמיכה ורכות, הכלה, טיפוח ואהבה ללא תנאי.. מומלץ לחקור זירה זאת במפה האישית , בעיקר מה ואיך למנף את האנרגיה למקום של מימוש והגשמה

ברכות לשבוע מלא הבנות, שמחות וריפוי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן