מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של מאי 2019

15.5.19 ונוס נכנסת לשור
ונוס שליטת שור חוזרת הביתה:) לכן כשוונוס נכנסת לשור למעשה היא מגיעה למקומה הטבעי : כניסת ונוס לשור פותחת ערוץ למרחב בטוח, חוויות חושיות וצורך טבעי לעוד … אולי גם לקצת יותר מדי (בעיקר למי שיש הדגשה על שור ועל ונוס במפה) כניסת ונוס לשור מדברת על מרחב בטוח, המרחב נמדד דרך המערכת החושית : דרך הגוף ולכן זמן זה מאפשר לצור קשר עם הגוף, מה באמת אנו זקוקים כדי לצור מרחב בטוח, כמה אנו סומכים על האמת של הגוף? מה אנו ממגנטים ואל מה אנו מתמגנטים? ואיך כל זה מעניק לנו בטחון? או שמא לא? מה נותן מענה לרעב? אמת או תחליף? שאלות עמוקות שמכריחות לגעת בכנות.. זמן מדהים למגנוט ממקום של עוצמה , טיפ: ליהנות מרגעים קטנים של חוויות חושיות.. חיבור לעוצמה של אמא אדמה, ריחות פרחים, ארוחה טובה, מוזיקה, שקיעה, אהבה וכישרונות טבעיים שקבלת כמתנה:)..למי שמתחבר ומעוניין לפתוח לעומק מה קורה בזמן זה כמנוף למגנוט ושפע.

בשיחות עם כוכבים, כל תת דמות פנימית נמצאת במקום המיטבי כשנמצאת בבית. ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית שמגיעה למקור הביטחון שלה, זמן שמאפשר לה למצוא את עוגני הביטחון, כישרונות, משאבים ועוצמות שיכולים להעביר אותה ממקום של נסיכה המיועדת לתפקיד מסוים למקום של מלכה שנמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון, בעלת השפעה ושפע.. לכן אם מתעוררת תחושה של חוסר בטחון, זאת הנסיכה הפנימית שמתעוררת ומחפשת..היא בדרכה למצוא אם נסייע לה בתהליך זה.. לכל מי שיש איוש כוכבי בשור או ונוס חזקה, זמן מעניין ליצירת מרחב בטח, חיבור לעוצמה , מגנוט ושפע.

16.5.19 מארס נכנס לסרטן
כניסת מארס לזירת הסרטן מדברת על כניסה לזירה מורכבת שמכריחה אותו לבדוק איך הכול מרגיש.. בניגוד לזמן בו בילה מארס בתאומים ופעל דרך הגיון והבנות, מחשבות ותקשורת שבאה מהראש. בזירה זאת מספיק לנו ההבנות המנטליות, לא מספיק לנו ההבנות המחשבתיות והכלים לספר את מהות המטרות שלנו, אנו זקוקים להרגשה והטענה של מקורות עמוקים …זה האזור בו אנו נחשפים להטענה הרגשית של למה ומדוע אנו רוצים מה שאנו רוצים..

מארס מייצג את דמות הלוחם והסרטן מדבר על השורשים הרגשיים הראשונים שלנו ולכן בזירה זאת נוצר מצב של מלחמה רגשית לא רגילה בין הצורך העז להיות שייכם לבין הצורך לבלוט בעצמאות וביכולות האישיות המיוחדות אך ורק לאדם עצמו.. לכן מקום זה לוחץ על כפתורי הישרדות שנוגעים למאבק לשייכות ועצמאות מחד ואידך מה שמעניין שזירת הסרטן מספרת לנו על הקשרים הראשונים עם אימא, אותו מקום בו אימא יכולה לעמוד על הרגלים האחוריות ולהלחם למען הגור שלה:) אז.. כן מקום זה מחזיר אותנו לזירה בה היינו זקוקים לאימא חזקה ונלחמת למעננו כדי לקבל מודל למה זאת מלחמה ואיזה קרבות בוחרים כדי להגיע לתוצאות בעלות משמעות.. שוב, מקום זה לוחץ על קומפלקס ראשוני של צורך ונזקקות למשהו או מישהו גדול מאיתנו שיעזור לנו , יזין יטפל בנו אך בו זמנית גם המאבק נגד אותו משיה או משהו שלמעשה יכול לסרס את היכולות אם לא יאפשר שחרור..

לכן זמן זה נוגע במקורות עץ החיים שלנו, מקורות עתיקים ביותר מהם למדנו או יותר נכון אימצנו וחיקינו.. כדי לשרוד, להלחם וללמוד להנהיג את עצמנו בעולם .. וכאן הסיבוך ..מה באמת רכשנו שם בזמנים עתיקים? מה היה רצון שלנו או רצון של השבט אליו נולדנו? האם זה רצון אישי או רצון של אימא שדוחפת להצלחה? האם סורסנו או נאלצנו להיכנע לכוחות גדולים מאיתנו? האם למדנו לרצות במקום לרצות (ריצוי למול רצון) ? האם למדנו להדחיק ולהקפיא את הרצונות האישיים שלנו למען השבט והמשפחה? כך או כך, זמן זה מגיע כדי לחשוף ולהציף רגשות עתיקים שכעת אנו לא לגמרי במודעות, המטרה, מודעות, הבנה, הסכמה לזהות ולאמץ (כן..כן.. מלשון אומץ) מטרה בהירה וברורה שתטעין אותנו בתחושה של שקט ושלווה , תחושת שייכות למשהו גדול יותר והרגשה של שלווה מעצם הידיעה העמוקה שאנו בדרך למטרה בעלת משמעות שתאפשר הצלחה והגשמה.

חשוב, זירת הסרטן הנשלטת על ידי הירח האחראי על גאות ושפל, זמן בו מצבי הרוח יכולים לנוע כמו הגלים בין גאות לשפל, בין הרגשה של שקט לסערה גדולה, בין צונמי פרטי לאפטיה.. הכול רסיסים של משהו גדול יותר שמספר לנו מה אנו רוצים..

לכל מי שרוצה לגעת במקום זה.. אשמח לעזור באבחון, ניתוח וכלים לפריצה ופריחה .. אפשר בטלפון או במפגש אחד על אחד..מה שמתאים ומתי שמתאים..

18.5.19 ונוס נצמדת לאוראנוס
ונוס מייצגת את עולם החושים דרכם אנו מעבדים את המציאות, חווים וחשים מה בטוח ומתאים לנו, בעוד אוראנוס מציגת את האנטי תזה למה שבטוח לא כרי דשא שלווים ושדות ירוקים, אלא משהו אחר, חוויה שמעבר למה שאנו מכירים , לכן המפגש בין ונוס ואוראנוס יוצרת מפגש בין שני חלקים פנימיים שמיצגים צרכים שונים…

ונוס מדברת על המקום הבטוח מאז ומעולם, מקום שנוצר עוד טרום מחשבה, מוזן מקוד גנטי ותחושת הביטחון בעולם והשאיפה התמידית להיאחז במקום זה בעוד אוראנוס מדבר על הדבר האחר, אותו קול פנימי שמיצג את האינדיבידואליות, הצד האחר והמיוחד שבנו . רק אותו חלק מעניק את הביטחון שאני זה אני לכן המפגש מעורר צרכים שונים ומפעיל כפתורים שונים על אותה נקודה.. אם נשכיל לחבר את החלקים השונים לנוסחה של אחד ועוד אחד שווה שלוש, נוכל להתמיר את האנרגיה ליצירת מערכת בטחון חדשה ותואמת את הזמן העכשווי ולא רק את הקוד הגנטי העתיד שנוצר טרום מחשבה..

בפועל מה שאנו מקבלים זה שילוב של חושים דרך פילטר אחר ושונה מהרגיל, מקום שיכול להוביל לצורך עז בריגושים מהירים, לכן ניתן להשתמש בזמן זה לנתק מה שלא עומד עוד במבחן המציאות. משמע, כל מה שלא גורם לחוש ולהרגיש את הניצוץ המיוחד שגורם לנו לחוש את החיים או למצוא דרך חדשה במקומות ישנים כדי להעיר את אותו ניצוץ.

לכן, מיקום זה יכול לאפשר לנו להתנסות ביחסים חדשים (גם במערכות “ישנות”) להיפתח למקום חדש ומעורר, להיזכר בספונטניות ולחגוג את החיים. מכל האמור ..קל להבין שהאנרגיה מאפשרת לנו להמציא את עצמנו מחדש תוך דגש על המקום האינדיבידואלי, מיוחד, מרגש וחופשי מהתניות וקיבעונות.

דרך אחרת להתבונן בהיבט זה : ונוס מייצגת את הצורך במרחב בטוח, המקום הסגור והמוכר של הרגלים שנעולים בתוך זיכרונות ישנים של חוויות חושיות ראשוניות ביותר הנשענות על זיכרון קדום יותר הנעול בתוך הגנום.. למקום זה אנו קוראים אמת וחיים בידיעה של הכול בסדר.. וכשנוצרת הצמידות בין אוראנוס לוונוס , אותו זיכרון עמוק מתעורר, הענק הפנימי זועק בקול:) ונוצר לחץ לצור משהו חדש, להרחיב את גבולות המוכר, להתנסות בדברים חדשים ובמקביל נוצרות סיטואציות שמכריחות לפגוש את המציאות אחרת, להגיב למצבים לא מוכרים והיות אמיצים מספיק כדי לפרוץ את הסטטוס קוו כדי לצור חיבור לחוויה חדשה ..וכיוון שהכול מתרחש בבית של ונוס גם מה שיכול לגרום לתחושה של לא מוכר מקבל את התבלין המוכר ומאפשר לצור את הקלות היחסית לשינוי מתבקש

19.5.19 ירח מלא
ירח מלא על ציר שור/עקרב, ירח מלא תמיד נוגע בקצוות, ובעקרב לא רק שנוגע בקצוות אלא חוצה את הגבולות מעבר לקצוות… הצפה ענקית שיכולה להוביל לכמה וכמה תסריטים : מהות התסריטים יושבת על ציר האור או ציר החושך, הנחש או הנשר (פחד ופיתוי מול מודעות ועוצמה) ירח זה מוביל לצלילת עומק עד גבול היכולת כדי להגיע ללב לבו של מה שמתעמקים, לסודות ולחידות החיים ולהביא אותם לידי ביטוי באופן מלא, ממש כמו לידה.. אחרי תהליך של אינקובציה עמוק וחזק ללדת ולצור חיים נפרדים לאותו נושא או סוגיה בה התעמקנו..

כיוון שכל כך קל להגיע לקצוות וכל כך קל להגיע לגבולות, זמן זה יכול לעזור להוציא לאור את מה שמתחבא בפנים ויוצר מניפולציות , התניות, מאבקים, לחצים, קשיים ותקיעויות.. וכיוון שהעקרב מספר לנו על העוצמות המרוכזות שמתחת לפני השטח, ניתן לזהות זאת דרך התפרצות הר געש, רעידת אדמה או שרפות ענק או שיטפונות.. כוח מרוכז שבא לידי ביטוי ויוצר הרס, מטרת ההרס ליצור תהליך חדש, לידה מחדש כמו עוף החול..לחיים אמתיים, נכונים בריאים יותר. ובחיים, כל סוגיה שיושבת בתוך קפסולה וצוברת עוצמה יכולה להתפוצץ דרך לחץ חיצוני, ופיצוץ זה יוצר התחלה של תהליך ריפוי כדי לאפשר מרחב נכון ובריא לגדילה וצמיחה של החלקים הרכים והרגישים יותר.. לכן הלחץ יכול לגדול בזמן זה הקפסולה הפוכת להיות שבירה יותר והמתח גדל ..חשוב לזכור את המטרה של יצירת מרחב חדש ולכן רצוי ומומלץ לשחרר ולהסכים להיכנע לתהליכים אותם אנו חווים בזמן זה..

נקודה מעניינת נוספת בנוגע לירח מלא על ציר שור עקרב במיוחד שציר זה מבטא את האנרגיה העוצמתית שנזרעה במולד: הירח מסמל את עולם הרגשות וירח בעקרב מסמל את העוצמות שבדרך כלל יושבות תחת “טאבו” לכן כשירח זה מקבל את כל האור של מולד על מעלות קריטיות, מתגלים לנו של דברים שלא ראינו, שמענו, הרחנו, נגענו וטעמנו.. לאו דווקא בסדר זה, אך בכל הרבדים של מערכת החושית, מקום זה מאפשר לפתוח את הדלתות לסודות בכל המישורים והרבדים, החל מסודות שאנו מסתירים מעצמינו וכלה בסודות אזוטריים עמוקים…

בכל מקרה כל מה שמתגלה יכול להוות צידה למסע האבולוציוני שלנו בכל תחום , מישור ומימד.. טיפ: לנשום עמוק ולבדוק אם אותו גילוי חדש של זמן זה מעצים או גוזל אנרגיה. לסוגיות מעצימות ומפרות מומלץ לתת מיקוד ולסוגיות גוזלות ומחלישות מוטב לנפות החוצה ולמקום מחוץ לגבולות של המרחב האנרגטי שלנו…לכל מי שיש איוש כוכבי בשור, עקרב, אריה ודלי יחווה את הירח המלא הזה באופן חזק ביותר..

21.5.19 שמש נכנס לתאומים
מזל טוב לכל התאומים:) כניסת שמש לתאומים שם זרקור ענק על אנרגיית הדואליות בחיינו. דואליזם מציג את שני צידי המטבע ולכן יכול לקחת לקצוות וממקום זה קצרה הדרך למאבקים, הפרדה וחוסר גמישות. לכן כדאי להיות מודעים יותר למהירות בה ניתן להיכנס למאבקים וקונפליקטים, החל מקונפליקטים בין הקולות הפנמיים בתוכנו, כלה במאבקים עם הסביבה הקרובה על בסיס דעות ותרגומים שונים למציאות. ולמה? כל אדם מתרגם את המציאות באופן אישי מאוד, על פי תחושותיו, דעותיו, סביבתו ורגשותיו ולכן זמן זה יכול להיות טריגר לוויכוחים ומאבקים.

שימו לב, כניסת השמש לתאומים מדברת על מחזור אנרגטי חדש בו אנו יכולים לצור תרגום מעודכן יותר למציאות. לכן קונפליקט יכול להיות מקור לדליפת אנרגיה או לחילופין לשדרוג תרגום המציאות שלנו. וכיוון ששליט מזל תאומים: מרקורי נכנס ממש עוד כמה רגעים לתאומים ונצמד לשמש כדי להגיע לשיא את המעגל המרקוריאני האחרון, זמן זה מקבל ניצוצות חדשים ועוצמה חדשה , במילים אחרות: הזדמנות לעומק אחר ואפשרות לחקור את הנבדלות ואת היכולת לצור קשר ותקשורת בייננו לבין עצמינו , בינינו לבין אחרים ובינינו ליקום

21.5.19 מרקורי נכנס לתאומים
מרקורי חוזר הביתה:) בבית , כיוון שמרקורי שליט תאומים, בתאומים מרקורי במיטבו ומעניק אנרגיה עצומה לתודעה האישית, קולקטיבית , חברתית ו… זמן לעבודה מרתקת על חוזים בכל התחומים והרבדים אם נפגש בזמן זה במתח מאבק וניהול של החיים על ידי מערכת אוטומטית שמוזנת מתסריטי עבר המובילים למקומות ישנים ולא רלוונטיים, זה הזמן לצור מציאות חדשה..

מרקורי בתאומים מביא עימו משב רוח רענן זה יכול להביא אל מגון רעיונות ליצירת סיפור חדש, תסריט חדש ומפגש עם החלומות האמיתיים שנכונים לזמן זה , שוב, חשוב לציין שמרקורי מביים את הסרט ולכן כל כך חשוב לעצור ולהקשיב ולצור מילון חדש שמבוסס על נתונים אמיתיים .. ההקשבה בזמן זה אפשרית למימדים ולרבדים חדשים ולכן מומלץ מצד אחד ללכת עם המהירות לביטוי חיצוני ומצד שני לאסוף את השקט ולעצור להקשבה ומדיטציה..למי שמוצא זמן זה קשה למדיטציה, אפשר מדיטציה בתנועה! למי שרוצה לבחון איך תנועת מרקורי משפיע ברמה אישית, אני זמינה לקריאה אישית ובמקביל.. סמינר מרקורי יתקיים ממש בקרוב.

21.5.19 מרקורי נצמד לשמש
צמידות זאת מהווה נקודת שיא במחזור מרקוריאני,

השנה המרקוריאנית הזאת החלה ב- 15.3.19 ומנקודת זמן זאת אנו יכולים לזהות את מסעו של מרקורי שכת מגיע לשיאו. למעשה במחזור התנועה של מרקורי כעת מקבלים מענה נוסף לכל מה שעלה על השולחן בתקופת הרטרו, זמן זה מביא שיא חדש. איך? הרטרו היה במים וכעת המשוב באוויר: היחסים בין מים ואוויר מבקשים לפתוח ערוץ שמגיע ממקום רגשי למקום מנטלי כדי לפתוח ערוץ חדש להשראה שנובעת מתהליך הלימוד שחווינו מאז שהחל מחזור מרקורי זה..

כיוון שנקודת משוב זאת נוגעת ליצירתיות ופתיחות, מבדק המציאות מגיע בכל הנוגע לתקשורת של הלב, אם אנו עומדים במקום של חוסר חיבור למהירות הטבעית שלנו, נחווה קצרים, מתח וקושי עם עניינים של הלב, אם הפקנו ממחזור הרטרו את מה שניתן היה להפיק, זמן זה ניתן בקלות להתחבר לאינטליגנציית הלב ולהביאה לידי ביטוי בצורה שלווה ובהירה וממקום זה מתחיל מרחב חדש בחיינו

צמידות זאת היא צמידות נעלה ומביאה את המעגל של מרקורי לשיא בו ניתן לזהות את התהליך שחווינו מאז מרקורי החל שנה חדשה …כעת זה השיא של התהליך והיכולת לזהות מה מחזור זה פתח לנו.. חשוב, בדרך כלל מדברים על רטרו של מרקורי ועל כמה ימים לכאן או לכאן.. ללא קשר למחזור מלא, ואם נוגעים לעומק אפשר לזהות מחזור מלא ואת נקודות המפתח שיוצרות תהליך..

מוזמנים להיכנס לתחזית מזג האוויר האנרגטי מ -10 בפברואר שמרקורי נכנס לדגים דרך המחזור תחילת השנה המר קוריאנית הנה תאריכי המפתח שלוו אותנו בתחילת השנה המרקוריאנית:

10.2.19 מרקורי נכנס לדגים
19.2.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
26.2.19 מרקורי מגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש
5.3.19 מרקורי מתחיל את הרטרו
15.3.19 מרקורי מתחיל מעגל חדש
28.3.19 מרקורי מסיים את הרטרו
11.4.19 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
16.4.19 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
17.4.19 מרקורי מסים את מסעו בדגים

מאז שמרקורי יצא מלולאת הרטרו והחל את מסעו בטלה, שור וכעת בתאומים ..אנו רואים האצה ומהירות לקראת.. ספוילר:) הרטרו הבא .. מוזמנים לעקוב אחרי מרקורי ו-“מעלליו” היום בצמידות לשמש אנו יכולים להגיע לשיא חדש של הבנות אך בו זמנית אם נתקענו עם תפיסות ישנות נפגוש מתח ועצבנות גדולה לצד קושי לנשום ולנהל דיאלוג בריא ומאוזן.. אז, כדאי לשים לב לסמנים.. אגב, הצמידות מדברת על המקום בו לא ניתן להפריד בין דעה לבין מי שאני (אסטרולוגית מרקורי נשרף על ידי השמש) ולכן הגישה הכול כך סובייקטיבית למרות שבמהות אמורה להיות כל כך אובייקטיבית.. רק מודעות מביאה למקום אובייקטיבי ונכון ומדעות מגיעה ממידע אמין שנשען על עבודת אובייקטיביות .. טיפ, כדי לא לפול במקום של עצבנות, דעתנות ומתח, רצוי לזהות שכל דבר בעולם מתנהל דרך תהליך ולא דרך נקודות ושיאים, וממקום זה לעצור, לנשום ולהקשה

ברכות לשבוע מואר ומאושר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן