מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של מאי 2019

שבוע בו לא מתרחשות תנודות גדולות ולא שפע של שיחות .. רק שני היבטים /שתי שיחות עם כוכבים, השבוע זה בו מרקורי וונוס שתי הפלנטות הפנימיות (הממוקמות בין הכדור לבין השמש) נמצאות בשיח דינמי: מרקורי עם אוראנוס וונוס עם פלוטו, לכן בזמן זה אותם חומרים פנימיים נחשפים, מתקלפים ומחפשים דרך לצאת מעבר למעגלי הפרסונה .. זמן של שינוים עמוקים ומגע בכפתורי הפעלה ראשונים

8.5.19 מרקורי נצמד לאוראנוס
מרקורי נפגש למפגש דינמי עם אוראנוס, לכשצמד זה נפגש נוצרת הזדמנות להביא לידי ביטוי הבנות מיוחדות שמחוץ לקופסה.. זמן לפרוץ את הרבועים ולהכניס קצה תבלין של “יוצא דופן” תוך מפגש עם מה שאנו חוששים מאותו גורם יוצא דופן..

המערכות בהם אנו חיים מכתיבות, מתנות ואולי אפילו ממשטרות את החשיבה והיצירה ולכן נוצרת הנטייה לפעול מתוך זרימה בעדר ההמונים.. וכשנפגשים לרגע עם משהו אחר, נלחצים כל הכפתורים ואנו מגיבים ממקום של מגננה/מתקפה שמתבססים על דפוסי מפתח של העדר .. כניסת אוראנוס לשור יוצרת הזדמנות לשנות את החוזים של ההתניות והמניפולציות שסיגלנו לעצמנו לאורך חיינו…והמפגש מאפשר למרקורי לתווך את אנרגיה למקום היום יומי כדי לאפשר שיח כן ואמתי

כשמרקורי נפגש עם אוראנוס מתעורר מוח הלטאה שלנו , מאיץ למוח הקוף ומוביל למפגש כן עם מוח האדם שלנו.. המוח החושב באמת ולא מותנה דרך ההרגלים וההתניות , לכן זמן זה מאופיין בחוסר שקט, התעוררות, מתח, עצבנות, חוסר שקט ואולי אף תחושה של דרך ללא מוצא, השכל שאמור לשמור עלינו ולמצוא תמיד את סיפור הגיבוי לא יכול עוד להסכים להמשיך עם אותן מנטרות .. לכן דווקא אותן תופעות שאנו יכולים לזהות כלא פשוטות הן מתנות נפלאות שמגלות היכן נדרש שינוי..

זמן זה הוא זמן בו דפוסי החיקוי והאימוץ שלנו נתקל במראה חזקה מאד שמנערת וחושפת את האמת באופן שאנו חייבים להודות על האמת ולהבין מה באמת חף מחיקוי:) ואם בכלל.. זמן להמציא את עצמינו מחדש וכל האמור בנוגע למקורות הביטחון שלנו, הערכה עצמית, משאבים ועוצמות

במפגש זה מתרחשת קפיצת מדרגה של התודעה, ההבנה, הגישה ויותר מכל היצירתיות והתבלין של יוצא דופן .. וכעת שנוצר לנו מפגש זה משהו בנו מתעורר ואנו יכולים להגיע לרעיונות יוצאי דופן עם ניצוץ חזק של תנועה.. כמו כפתור לחשיפת האוצרות הפנימים ויצירת עוגן בריא הממגנט שפע ושלווה.

9.5.19 ונוס עושה תשעים לפלוטו
ונוס מייצגת את המפגש החושי שלנו עם העולם ופלוטו מייצג את העוצמות שמעבר ליכולת החושית שלנו ולכן השיחה בניהם ממגנטת אינטנסיביות, עומק ושינוי. ומסיבה זאת תחת השפעות אנרגיות אלה ניתן בקלות רבה להיתקל בשלל מפלצות ושדים, זמן בו נדרשים לצלול לעומק ולא תמיד עם בלון חמצן ולכן הנשימה נעתקת והלחץ גובר וכל מפגש עם המציאות יכול להחוות שאיום או ללחוץ על כפתרי הגנה ומגננה…

ולמה? כי יש משהו בונוס שמחפשת שהכול יהיה בסדר בעוד פלוטו מסיר את הצעיף של “הפוליטיקלי קורקט” ומכריח להיכנס לעומק הדפוסים, תחושות, רגשות על קשת הצבעים החל מפחדים וחששות וכלה בתשוקות ומאוויים ולהסכים לצור חוזה חדש דרך שולם עם השדים ויצירת דיאלוג עם החלקים הזקוקים לעבודה , שינוי וריפוי..

המטרה לאפשר מפגש כן עם הצללים והשדים ולזהות שבסופו של יום הם המורים לשבילים שמעבר למודעות העכשוויות שלנו ..ולמה? כי המודעות הראשונית נבנית על ידי המערכת החושית וכשאנו לא מסוגלים לעבד ברמה החושית את המידע שהמציאות מביאה לפתח דלתנו, אנו נכנסים למקומות של מפגש עם צללים ושדים ..

המפגש מאפשר לפגוש את האמת שמעבר ליכולת ההכלה ולעבד, לעכל ולהבין כדי להרחיב את התודעה וממקום זה נוצרת התפתחות ברמת המודעות .. זמן נפלא למפגש עם האמת למרות שלעתים כואבת.

ברכות לשבוע מואר ופורה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן