מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של מאי 2021

17.5.21 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
מרקורי נכנס לתאומים ב- 4.5.21 ומשם מתחיל מסע מרתק של בדיקה עם אפשרות לאתחל את החמרה והתכנה של דמות מספר הסיפורים שלנו, דמות פנימית זאת אחראית על הסיפורים שבונים את הגישה והמפגש עם המציאות לא יכולים להישאר קבועים לאורך כל חיינו וההזדמנות לשנות תמיד חלק בזמן המחזור רטרו שלמרקורי

המסע מתחיל עם כניסת מרקורי לתאומים, מגיע לשיא חדש כשמרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב 14.5.21 וכעת מרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש\כעת שמרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר, התודעה שלנו יכולה להמתח להתגמש ונוצרת הזמנות לראות הרבה מעל ומעבר..

זמן זה יכול להיות קריאת השכמה, תמרור ענק שמגלה דברים שעד כה לא יכולנו לזהות

נקודת זמן זאת יכולה לפתוח ערוץ למשהו שלא ראינו וגרם לנו סוג של נזק או למשהו שיכול הביא הרבה טוב😊 המתנה היא מתיחה של התודעה והאובייקטיביות הכל כך נדירה בזמנים אלה..

זמן זה ניתן לזהות ולראות וכיון שאנו בתאומים, לפעמים נראה זאת דרך שיקופים חיצונים במיוחד בסביבה הקרובה לנו.. או שגילוים אלה מגיעים דרך תקשורת חיצונית, רשתות חברתיות, טכנולוגיה של מחשבים ועוד.. המטרה לאפשר לזהות משהו שקודם לא ראינו כדי שנוכל לסוג עמו הבנות של העבר שלנו במטרה להגיע לשנה המרקוריאנית החדשה עם יכולת לעשות משהו בנידון.

נקודה חשובה: במרחב הלולאה של הרטרו של מרקורי , מרקורי נמצא בין הכדור לבין השמש והכדור ולכן כוח המשיכה של השמש ושל הכדור פעילים באופן שונה : מסיבה זאת גם התדרים וגם המהירות משתנים ונדרשת גמישות גדולה יותר כדי לעכל ולעבד את מה שקורה בכלל והיום בפרט בגלל המרחק הגדול ביותר מהשמש..

מה זה אומר בעצם, שזמן זה מאפשר לגלות משהו אך כדאי לקחת את הנשימה העמוקה לסנכרן עצמינו עם המציאות מתוך הבנה שסוף מעשה מחשבה תחילה או מילה שיצאה לאוויר העולם לעולם לא תוכל לחזור בחזרה..

טיפ: זהירות ממהירות יתר, סקרנות יתר והוצאה של מידע שחשוב לנו ויכול ללכת לאבוד או להגיע לחזקת אחרים , זוכרים שמרקורי במיתולוגיה הוא גם אל הסוחרים והגנבים.. נקודה מעניינת לעבוד עליה בזמן זה במערכת היחסים שלנו עם דמות מספר הסיפורים שלנו.

20.5.21 שמש נכנס לתאומים
מזל טוב לכל התאומים😊 ברכות לשנה טובה מלאת הבנות חדשות
שמש נכנס לתאומים. מזל טוב לכל התאומים! זמן זה בו השמש נע במרחב של אנרגיית התאומים הוא זמן בו ניתן להיפתח למערכת החשיבה, תקשורת ומערכות יחסים . כיוון שאנו חיים בחברה בה יש אין סוף גירוים שלא קשורים למי שאנו באמת, אנו מעמיסים המון מידע שלא בהכרח נחוץ, מידע זה יוצר רעש ולא מקדם מחשבה, אנו מפסיקים להקשיב לעצמינו, לחשוב ולעבד את המציאות של חיינו ואת מערכות היחסים שלנו

זמן זה מאפשר להתחבר קוד הראשוני של המחשבה והתקשורת שלנו ולהבין לעומק את ההשפעות על דרך המחשבה ודרך יצירת קשרים.. לכל מי שנולד תחת מזל תאומים (שמש בתאומים ) חוגג יומולדת ושיעור חייו שמש בתאומים למצוא את האור בזירה זאת, כל אחד ואחד יש את אזור התאומים במפה שלו ואם יש איוש בזירה זאת , כעת יהיה שיח מחודש במיקום זה במיוחד שכעת גם מרקורי נמצא בצל טרום רטרו..

21.5.21 שמש עושה תשעים ליופיטר
דיאלוג זה מדבר על שני חלקים מלאי אור:) ולמה? משום ששמש ויופיטר הם שני גרמי השמים הגדולים ביותר ומאירים ביותר. ברמה הסימבולית ענקים בעלי כוחות שנאבקים על קיומם. אמנם במהותם דומים אך הזווית/תנועה יוצרת קונפליקט ומאבק. שמש בתאומים שם פוקוס על תפיסת המציאות שלנו ברמה היומיומית לעומת יופיטר בדגים ששם דגש על תפיסת החלום והחזון של חיינו

למעשה מיקום שמש ויופיטר במזלות משתנים מדבר על תהליכים של הבנות ולימוד כדי להגיע למצב של פעולה.. (התנועה מקרדינלי למשתנה) , מצד אחד הרצון האישי וזהות אישית ומצד שני הצורך כשיש שיח בין שתי דמויות פנימיות באזורים של תפיסת מציאות , לימוד ומתיחת התודעה , אותן דמויות מקבלות את ההשפעה של הזירה בה נמצאות, שמש מקבל את ההשפעה של התאומים ויופיטר מקבל את ההשפעה של הדגים…..

שמש ויופיטר מיצגים את המאבק בין הגיבור הפנימי שכעת נע במסלול של הבנת המפה של המציאות , מפה שהשתנתה מאד בשנה האחרונה.. לבין הפילוסוף הפנימי שיכול לפתע להגיע לעומק הארכיון הפנימי של החלומות והחזון, האידאלים והערכים הכי גבוהים במטרה לשחרר, לרפא ולהתחבר לנפש.. כך שיש לנו שיח בין חיבור למציאות ומפת המציאות היומיומית לבין זירת החלומות והחיבור לנפש שמעבר לאותה מציאות יומיומית ומסיבה זאת נוצר מתח ולחץ.. טיפ😊 אנו זקוקים לאידיאלים וחלומות תוך חיבור עמוק לנפש ובאותה מידה אנו זקוקים לחיבור למציאות היומיומית כדי שנוכל לחיות חיים מלאים בעלי משמעות

מה שקורה היום, מתח מתוכו נמצא עצמינו בקונפליקט בנוגע לשני קולות אלה.. אך אם נתבונן לעומק נגלה שניתן לרתום את שני הקולות הללו דרך המשמעות שאנו נותנים לחיינו ויישומה ביומיום..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן