הגמשה, הארכה ופתיחת התודעה – מרקורי בלולאת הרטרו נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש – מאי 2021

היום, 17.5.21 מרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש.. מה זה אומר?
למעשה התהליך החל כשמרקורי נכנס לתאומים ב- 4.5.21 ומשם מתחיל מסע מרתק של בדיקה עם אפשרות לאתחל את החמרה והתכנה של דמות מספר הסיפורים שלנו

דמות מספר הסיפורים היא דמות פנימית האחראית על הסיפורים שבונים את הגישה והמפגש עם המציאות, מה שמעניין שאנו “רוכשים” ו-“מאמצים” שפה מסוימת וסיפורים מסוימים ודבקים בהם דרך המנטרה: ככה אני חושב וזאת דעתי… אלא, שאנו לא יכולים להישאר קבועים לאורך כל חיינו באותו סיפור ואותה דעה..

ההזדמנות לשנות נמצאת תמיד שנכנסים לעומק השכבות שתחת לפני השטח, וכניסה זאת מתרחשת בזמן המחזור רטרו של מרקורי

המסע הנוכחי מתחיל עם כניסת מרקורי לתאומים (4.5.21) , מגיע לשיא חדש כשמרקורי נכנס לצל טרום רטרו (14.5.21) וכעת 17.5.21 מרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש.

כעת שמרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר, התודעה שלנו יכולה להימתח ולהתגמש ונוצרת הזדמנות לראות הרבה מעל ומעבר למה שאנו רואים בדרך כלל או במילים אחרות זה הזמן לזהות שמשהו בסיפור יכול ורצוי שישתנה..

זמן זה יכול להיות קריאת השכמה, תמרור ענק שמגלה דברים שעד כה לא יכולנו לזהות. נקודת זמן זאת יכולה לפתוח ערוץ למשהו שלא ראינו וגרם לנו סוג של נזק או למשהו שיכול להביא הרבה טוב😊 המתנה היא מתיחה של התודעה והאובייקטיביות הכל כך נדירה בזמנים אלה.. המתיחה והגמישות מסייעם להגיע למקומות חדשים ולהבין בפרספקטיבה חדשה את הסיפור הישן ומכאן עדכון ושדרוג אותו סיפור.

בזמן שניתן לזהות ולראות תחת האנרגיה של התאומים, לפעמים נראה זאת דרך שיקופים חיצונים במיוחד בסביבה הקרובה לנו.. או שגילוים אלה מגיעים דרך תקשורת חיצונית, רשתות חברתיות, טכנולוגיה של מחשבים ועוד.. המטרה לאפשר לזהות משהו שקודם לא ראינו כדי שנוכל לשדרג הבנות של העבר שלנו במטרה להגיע לתחילת הרטרו עם גישה אחרת (29.5.21) ואז נתחיל שנה המרקוריאנית החדשה עם יכולת לעשות משהו בנידון.

נקודה חשובה: במרחב הלולאה של הרטרו של מרקורי, מרקורי נמצא בין הכדור לבין השמש והכדור ולכן כוח המשיכה של השמש ושל הכדור פעילים באופן שונה : מסיבה זאת גם התדרים וגם המהירות משתנים ונדרשת גמישות גדולה יותר כדי לעכל ולעבד את מה שקורה בכלל והיום בפרט בגלל המרחק הגדול ביותר מהשמש..

מה זה אומר בעצם, שזמן זה מאפשר לגלות משהו אך כדאי לקחת את הנשימה העמוקה לסנכרן עצמינו עם המציאות מתוך הבנה שסוף מעשה מחשבה תחילה או מילה שיצאה לאוויר העולם לעולם לא תוכל לחזור בחזרה..

טיפ: זהירות ממהירות יתר, סקרנות יתר והוצאה של מידע שחשוב לנו ויכול ללכת לאבוד או להגיע לחזקת אחרים , זוכרים שמרקורי במיתולוגיה הוא גם אל הסוחרים והגנבים.. נקודה מעניינת לעבוד עליה בזמן זה במערכת היחסים שלנו עם דמות מספר הסיפורים שלנו.

לכל מי שמתעניין בצופן המרקוריאני בקרוב סמינר מיוחד 

ברכות להתבוננות, הדברות ושיח שלם ומרפא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן