מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של מרץ 2020

16.3.20 מרקורי נכנס לדגים
היום 16.3.20 מרקורי נכנס לדגים, בשונה מתמיד, כעת מרקורי חוזר בפעם השלישית על אותה הנקודה: שער הכניסה למזל דגים.. במה שונה כניסת מרקורי העכשוית מבדרך כלל? בדרך כלל מרקורי נע במהירות ולמעשה מסמל את המהירות של המפגש עם החיים, מסתגלים ורצים ושוב רצים , אך כשמרקורי נכנס לרטרו אנו נאלצים לעצור ולחשוב מה הסיפור שאנו מספרים לעצמנו תוך כדי ריצה

לכן מרקורי ברטרו מעניק לנו האטה במקצב והתנועה לצד חריר הסתכלות על המציאות ממקום שונה אחרי מבדק עמוק מאד, ומה אנו פוגשים? תלוי באזור עליו עובר מרקורי. כעת מרקורי עובר בדגים ואנרגית הדגים נוגעת בתפיסת מציאות , בחזון, חלום, הידיעה העמוקה שיש שם משהו גדול מאיתנו, זירה זאת מסמלת לנו את גן עדן ואת האלוהות, את החמלה והתום של המקום האלוהי

וכן, בו זמנית גם את הצל ששיך לאנרגיה זאת, משמע: במקום חלום, תחושה של אבדן וריצה מטורפת במצב של הישרדות.. או במקום אוטופיה וגן עדן תחושה חזקה של נטישה והגלייה מגן העדן.. לכן היכולת לחקור את המקום הזה ולהתחבר למשהו שמעבר להגיון הרציונאלי ומעבר לסיפורים..

כמו צלילה עמוקה מאד פנימה וגילוי מה באמת נמצא שם, וכן נמצאת שם התקווה אך לידה גם הייאוש , נמצאת שם החמלה ולידה גם האכזריות .. כעת אנו עוברים בפעם השלישית על אותה נקודה, בפעם הראשונה היו סימנים קטנים ברקע, בפעם השני צללנו לעומק ללא בלון חמצן, הוצפנו וכמעט וטבענו בתוך המים העמוקים וכעת בפעם השלישית אנו ידועים שאנו יכולים לבחור את הסיפור שאנו מספרים לעצמינו, לבחור בדרך בה אנו בונים מחדש את האמונה והאימון במהות האמיתית של החיים

זה הזמן לעצור ולהתחבר למרקורי : דמותו של מספר הסיפורים הפנימי , לזירה בה נמצא , דגים: רגש עמוק ובטחון של הנפש והנשמה ולבנות את ההבנות האינטואיטיביות, להזיז את הפחד והחרדה ולפנות מקום להתבונן בתמונה הגדולה, באור וביכולת להיוולד ממקום זה לחיים בריאים ושלמים ..

נקודה חשובה, זמן זה מאפשר להשקיע בלבד:) בזמן איכות עם עצמינו ועם משהו שגדול מאיתנו וכאן אנו בוחרים , האם להזין את מספר הסיפורים שלנו במידע מהחדשות והפחד או מהטבע והשלווה של הטבע.. כל בחירה מובילה למחשבה שיוצרת פעולות שיוצרות מציאות.. פשוט, אנו יוצרים את המציאות ודווקא כעת ניתן לצור משהו אחר , שלו ושקט, עמוק ורגוע ..

20.3.20 יום שיוון שמח:) שמש נכנס לטלה
היום 20.3.20 היום והלילה באורך שווה, נקודה זאת מסמלת את תחילת האביב. מזל טוב לכל הטלאים:) יומולדת שמח

היום השמש חוצה את נקודת האפס ונכנס למזל טלה, עם כניסת השמש לטלה מתאפשר לנו לחוות את טבע של הטלה הפרטי שלנו או בדרך אחרת להבין את מהות הלוחם הפנימי שלנו ואיך לעבוד איתו כדי להגיע למנהיג הפנימי..

הטלה מדבר על התחלה, כמו זרע שמבקע את האדמה ומאפשר חיים חדשים, כך היום, אנו מתחלים חיים חדשים עם המון פוטנציאל, תקוות, חלומות , מאווים ותשוקות ומה שמפעיל את הכל הוא רצון.. לכן זמנים אלה מובלים אותנו לפגוש את הרצון בכלל ובעיקר את הרצון לחיות

זמן זה מאפשר לנו להיפתח לאומץ! האומץ לרצות ולעשות .. כן זה מפגש עם פחד של התחלה, עם מתח של אי וודאות, נטילת סיכונים, אסרטיביות חזקה, אך האומץ להרגיש ובכל זאת לעשות ופרוץ את המרחב בו אנו קיימים מרחב חדש ונכון יותר..

כניסת שמש לזירת הטלה מאפשרת לנו לגלות איך אנו עובדים עם האנרגיה הטלאית, ולכן הטיפ לזמנים אלה לשאול שאלות כדי שתאפשרנה להגיע למקור ולליבה של הרצון, שאלות כמו : יש משהו חדש שרצית להתחיל? מה רצית לעשות המון זמן וטרם גילית את האומץ לעשות זאת? מה בוער שם בפנים ומחכה לנבוט בכל העוצמה למרות ועל אף? או מה הדבר שהכי מפחיד אותך? מה הדבר שגורם לכעס ותסכול הגדול ביותר? מה מציף וגורם לתחושה של אבדן דרך.. אנרגיה הטלה תעזור ותסייע לגלות ולעשות

20.3.20 מארס נצמד ליופיטר
מארס מייצג את האומץ והרצון ויופיטר מייצג את התפיסה והאמונה וחיבור בין השניים יוצר לנו עוצמה גדולה שיכולה להיות מנוע לפריצת גבולות ויצירת מציאות חדשה. אך כמו תמיד, כשיש לנו פוטנציאל גדול מאד יש לנו גם צל גדול לא פחות והצל בזירה זאת עובד על דעתנות אגרסיבית מצד אחד ומצד שני על קרבנות מהולה בייאוש וכאב.. תלוי איפה המפגש בין מארס ויופיטר מתרחש במפה האישית ובמקביל מה הדיאלוג הטבעי של מארס ויופיטר במפת הלידה.

הפוטנציאל של צמידות זאת, מפגש בין הלוחם לפילוסוף: הלוחם (מארס) בוחר את המטרה והפילוסוף (יופיטר) מעניק את הדלק של האמונה לפריצת דרך . נקודת זמן זאת משפיעה על השנתיים הקרובות ולכן כדאי להתבונן , להתכוונן, לדייק ולזכור את המטרה לשיפור ויצירת נתיב נכון יותר לחיינו.
הלוחם והפילוסוף מצרפים כוחות למסע מיוחד ליצירת מציאות חדשה! זמן למקד רצונות ולגבות בסט של אמונות שתהוונה דלק למסע , הצלחה וביטוי עצמי בריא ונכון.

כמה נקודות חשובות לבדיקה פנימית:מארס המייצג את הלוחם, מספר לנו על דמות ראשונית שפוגשת את החיים ולכן דמות זאת מנחה כל מפגש עם החיים, החל מהלידה עצמה וכלה במפגש עם מטרה, יעוד וחזון החיים בכלל. בכל אחד ואחד מאיתנו נמצאת דמות הלוחם, דמות זאת פורצת לנו גבולות, מאיצה, יוזמת, דוחפת, יוצרת אמביציה, מרגשת ומאפשרת לצור פעולות במטרה להגיע לביטחון ושלווה. לצידה הדמות המפתחת יותר, דמות הפילוסוף, דמות זאת נולדת מאוחר יותר ומושפעת ממסע החיים שלנו. למעשה עולם האמונות שבתחילת החיים מועתק מסביבה קרובה, בית והשפעות של ההתנסויות הראשוניות.. עולם זה משתנה ביחס ישיר למה חווינו בחיינו ואיך הניסיון האישי בנה לנו סט של אמונות. סט האמונות מנוהל על ידי הפילוסוף הפנימי. סט האמונות מהווה מחסן של דלק לפריצת גבולות, הגשמת חלומות ופוטנציאלים. ..המפגש בין השניים יוצר לנו מעגל חדש שיכול להוות דלת לשינוי ..איפה ואיך, תלוי במפה האישית, מומלץ לבדוק לעומק איפה ואיך בא לידי ביטוי השיח בין מארס ויופיטר כמנוע לעשייה והצלחה!

שבוע מבורך 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן