ברוכים הבאים לצל פוסט רטרו של מרקורי – מרץ 2020

היום 10.3.20 מרקורי מסיים את הרטרו ונכנס לזירת הצל פוסט רטרו. איזור זה מייצג את השלב האחרון של הרטרו.

זה השלב בו ניתן להפיק רעיונות חדשים לבעיות ישנות וברטרו הנוכחי תרגום ותפיסת המציאות, זמן להסקת מסקנות חדשות וכללים חדשים למפגש עם המציאות.

אם נחתוך את הרטרו לשלושה חלקים עיקרים נקבל שלושה שלבים.:
שלב ראשון של הרטרו נקרא הצל טרום רטרו. בשלב זה עולים ספקות ומתחים בנוגע להבנות , תבניות מחשבתיות ויותר מכל סוגיות שנוגעות לחזון שלנו, לאידאלים ולחלומות (כיון שהרטרו התחיל בדגים ) עולים זיכרונות מעומק המאגרים הפנמיים ביותר לאורך ציר הזמן של חיינו… לכן הצל טרום רטרו הוא הזמן להסב את תשומת ליבנו והבנתנו לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו על תוכנות ישנות שלא בהכרח משרתות את המציאות העכשווית.

שלב השני של התהליך, זהו הרטרו עצמו. ברטרו עצמו נתקל באנשים ומפגשים שילחצו לנו חזק על כפתורי הפעלה, דפוסים שמחברים את האינטליגנציה האינטואיטיבית למציאות, לכן עולים מתחים, חששות, לחצים, עצבים, ולא מעט כאב וצער שהתחבאו עמוק עמוק בתוך הלא מודע..המטרה להעיר אותנו לשדרג את התכנה ביחס למציאות המשתנה ולא רק ביחס לרגשות ה אישים שלנו.

השלב האחרון של הרטרו הוא הצל פוסט רטרו.. הזדמנות שלישית לפגוש את אותה אנרגיה במינון אחר אחרי עבודת מודעות שנעשתה ומכאן האפשרות לצור שפה מדויקת יותר במפגש עם המציאות, החל מהדיאלוג בין החלקים הפנמיים שבתוכנו, כלה ביחסים עם הסביבה, הקרובה, ומושג היחסים בכלל.. יחסים נשענים על חוזה והזמן משנה את החוזה..כעת ניתן לראות באופן בהיר את הפער בין לבין ולשנות! . זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לארגן את הארכיון הפנימי בצורה יעילה, נכונה ובריאה. טיפ, שלב זה של הרטרו בעל משמעות עצומה שכן מעניק את הדלק עד רטרו הבא..

ברוכים הבאים לצל פוסט רטרו.. 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן