מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של ספטמבר 2021

15.9.21 מארס נכנס למאזנים
מארס מייצג את הרצון, יכולת פעולה, תשוקה, אסרטיביות, כיוון ומטרה.. זאת כשנמצא במקום שתואם את התדר שלו, אך כשנמצא במקום שלא תואם את התדר, בקלות רבה ניתן לאבד את המיקוד, רצון, כוונה, תשוקה, אסרטיביות ומטרה..

האנרגיה של מאזנים מכניסה את מארס למרחב ומיקום לא נוח ולא קל כיוון שמהווה את האנטיתזה למהותו : אנרגיית המאזנים שוקלת את שני צידי המטבע בעוד מארס מכוון מטרה וכשמארס נכנס לזירת התנסות של מדידה ושקילה והשוואה מאבד את המיקוד והתזמון  ולכן מאבד את עוצמתו ורצונו.

תפקוד מארס במאזנים מכניס לזירה מבלבלת משום שמארס הוא אני מוחלט בעוד אנרגית המאזנים מייצגת את כל מה שאני לא.. ולכן אנו נכנסים למסע זירה הכי רחוקה מרצון אישי וממיקוד אישי ..מקום זה נפלא ליצירת שיח והפריה הדדית, אך לא תמיד, אם אנו מאוימים מהאחר, אם אנו מפחדים מהאחר, אם אנו מרגישים משהו שלילי כלפי האחר.. זמן זה יכול להוציא ממיקוד ולהוביל למקומות הכי אפלים, המראות הופכות להיות מעורפלות והמפגש שנוצר הופך להיות מאיים וכואב..

למעשה ההזדמנות היא להסכים לצאת מהמקום האישי החוצה, להתבונן במראות שעל הקיר ולזהות, לאבחן, ללמוד, לצור חוזה חדש בין האדם לבין המראה (פחד ואימה שהעולם שבחוץ מייצג) ולבחור דרכים חדשות ומיוחדות לשלום.. לא בכדי מזל מאזנים  מייצג מלחמה ושלום ולנו יש את הבחירה בין מלחמה ושלום, החל מהקולות הפנימיים השונים בהווייתם, לשיח בין גוף ונפש, ומערכות יחסים! יחסים במיקרו ומאקרו.. אם משהו בנו לא מאוזן (מאזנים) או משהו לא מצליח לצור תנועה (אוויר) נחווה  מצבים של הישרדות, סמני שאלה, עייפות, תהייה, תשישות, חוסר מיקוד, וחוסר חיבור לדרך.. זה הזמן לאמת וכנות, להסכים לצאת לדרכים חדשות שמקפיצות ממקום של פחד, חרדה והישרדות למקום של מנהיגות, עוצמה ויכולת לעבור את המראות:) למי שמעוניין אני זמינה לקריאה אישית מעמיקה

17.9.21 ונוס עושה תשעים לסטורן
ונוס מייצגת את המערכות המאפשרות לנו לזהות את הצרכים הראשונים שיוצרים לנו מרחב בטוח, הדפוסים מוחתמים בשלבים מוקדמים מאד של חיינו מתוך המגע ראשוני ביותר , לעומת סטורן המייצג את הקוד החברתי, מה מאפשר לנו לחוש שייכות חברתית דרך הכרה, להכרה דרך החברה, לתיוג ומיתוג של החברה, להצלחה בעיניים של החברה

לכן זווית זאת נוגעת בפער בין הצרכים האישים לבין השפעה חברתית,  מצד אחד ההשפעה האישית היא המדויקת ביותר ונוגעת בצרכים הכי ראשונים שמאפשרים סיפוק, שמחה ואושר ומצד שני ההשפעות של החברה עצומות שכן הן מוזנות מהיסטוריה ארוכה בשנים, הן מוחתמות משושלות משפחתיות ושיוכים שמתבססים על מקור מדיני, לאומי או כל תבנית שאנו רשומים תחת עינו של האח הגדול..

ונוס מייצגת את אותו חלק פנימי שמחפש בטחון במרחב איש י שלא מותנה בדבר מלבד מה שיענה לאותו צורך ראשוני של בטחון בעוד סטורן מדבר על היסטוריה של שושלות ושיוכים שמתבססים על מקורות. סטורן מייצג את התבנית הפטריארכלית , לכן מפעיל אותנו בסוגיות של טוב ורע, שכר ועונש,  גן עדן וגיהינום, ושוב, תחושות אלה מוחתמות בשלבים ראשונים ביותר של החיים.

סטורן מייצג את הקריטריונים החברתיים שאנו  אמורים לעמוד בהם כדי לחוש את תחושת השייכות החברתית, גאווה וכבוד להיות חלק מחברה מסוימת  וכל מקום בו אנו חשים את הקוטביות של שייכות וחוסר שייכות, הכרה וחוסר הכרה.. מקום זה גורם לנו להפסיק להקשיב לחושים הראשונים ולגוף ולהתחיל להאזין לשכל שדורש ולוחץ בנוגע למה צריך לעשות כדי להיות ראויים לשיוך ולהכרה של החברה בה אנו חיים. ..

כיוון שוונוס וסטורן נמצאים במזלות קבועים, מדובר בזמן מיוחד נגלה שאנו נאחזים בכל הכוח במה שמרגיש לנו שיכול לתת מענה לצרכים הראשונים שלנו.. וממקום זה הקונפליקט בין ונוס וסטורן הפוך להיות עוצמתי יותר, מתנה ולוחץ על כפתורים של חסר וחסך ומסיבה זאת זמן זה כיול להיות נפלאה בחוויות ובשיקופים דרכם מאפשר לנו לגלות את מה שנסתר מעניינו בדרך כלל

21.9.21 ירח מלא
ירח מלא זה מביא את העוצמה של המולד לשיאים חדשים..: ירח מלא על ציר בתולה דגים מדבר על גולה וגאולה, החיים השבירים והשלמים המתרחשים על גשר מתנדנד בין גולה לגאולה.. בין  עולמות עליונים של גן עדן ואלוהות, אחדות ואהבה אין סופית למול המציאות הדחוסה של החיים שלוכדת בתוך התניות של מקום וזמן..

לכן זמן זה לוחץ על כל כפתורים שעוסקים בפער בין תפיסת המושלם לבין הפגימות בחיים הרגילים.. ירח מלא זה לוחץ חזק מאד על החלום ושברו, על ההבדל בין חלום לאשליה, ההבדל בין חזון לאכזבה, בין תקווה לבין ייאוש של אבדן הדרך..

ציר זה חזק במיוחד כשהשליטים של שני המזלות המעורבים נמצאים בלוך לולאות הרטרו, מרקורי נמצא בצל טרום רטרו ונפטון נמצא ברטרו  ולכן יש הזדמנות כלל מה שנמצא מתחת לפני השטח לצוף ולעלות למעלה באופן חזק יותר ודינמי יותר. למעשה כל החלקים שהיו בהסגר וכלא או שנשכחו ואבדו לפתע יוצאים החוצה במלוא העוצמה כמו צונאמי ענק.. רעידות האדמה במרכז הליבה שלנו נחוות באופן קבוע

מקום זה יכול להוציא החוצה תסכול, עצב, פחד, יאוש ותחושת אבדן גדולה מאד ואולי תחושה זאת היא הברכה הגדולה מכל כיוון שעוזרת לנו בתהליך ההתפקחות/ההתפכחות.. זמן מרתק לראות בעיניים פתוחות לרווחה את השדים והצללים ואולי אלה המורים המדהימים ביותר שלנו לפסוע בשלווה, קבלה, תודה והודיה על אותו גשר מתנדנד ובעצם החיבור לאיכויות אלה אנו מייצבים את הגשר ומאפשרים משהו חדש בחיינו.. כניסה למקומות שעד כה ישבו תחת קטגוריה של הגן הנעלם.. ימים מופלאים שמאפשרים לעבור בשלווה וקלות את החומות בין גולה לגאולה..

ולסיום כדאי לזהות שזמן הירח המלא המייצג את סוכות לוחץ לנו על כפתורי הביטחון, האם החופש נמצא בין אבעת הקירות של מה שאנו מכנים בית או שמא בסוכה הארעית שגגה פתוח לשמים? זמן לבדוק לעומק את ציר גן העדן שלנו לעומת החיים היומיומיים וכמה מתח נבנה בין לבי ותזכורת קטנה מהמקורות לציר זה: לנשים :בעצב תלדי… לגברים: בזיעת אפך תאכל לחם…העבודה והעמל למען יצירת חיים מלאים ושלמים ודרך המאמץ לחזור ולבנות את הגשרים לאותו וגן עדן הנסתר

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן