מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של אוגוסט 2020

10.8.20 מרקורי עושה תשעים לאוראנוס
שיח זה בין מרקורי לאוראנוס מהווה קריאת התעוררות, כמו שעון מעורר שמתריע הגיע הזמן לקום ולצאת מדפוסים מוכרים והתניות קבועות. זה הזמן לפתוח את התודעה כדי לראות משהו חדש בנוגע למציאות החיים שלנו..

כשמרקורי נפגש עם אוראנוס, ובמפגש נוצרה התחלה למעגל היחסים בין השנים.. מה הציע המפגש בינהם? הזדמנות להביא לידי ביטוי הבנות מיוחדות שמחוץ לקופסה.. זמן לפרוץ את הרבועים ולהכניס קצה תבלין של “יוצא דופן” תוך מפגש עם מה שאנו חוששים מאותו גורם יוצא דופן.. מתי נראה ונדע שאכן הסכמנו לקחת את התבלין המיוחד, עכשיו שמרקורי עושה תשעים לאוראנוס.. שנוצר מרחק מספיק ששובר את נקודת האל חזור, רק אז ניתן לזהות את ההשגים שנוצרו מהמפגש ולאן הם מובילים.

מה בעצם הסיפור של מרקורי ואוראנוס? המערכות בהם אנו חיים מכתיבות, מתנות ואולי אפילו ממשטרות את החשיבה והיצירה ולכן נוצרת הנטייה לפעול מתוך זרימה בעדר ההמונים.. וכשנפגשים לרגע עם משהו אחר, נלחצים כל הכפתורים ואנו מגיבים ממקום של מגננה/מתקפה שמתבססים על דפוסי מפתח של העדר .. לכשאוראנוס נכנס לשור נוצרת הזדמנות לשנות את החוזים של ההתניות והמניפולציות שסיגלנו לעצמנו לאורך חיינו…מרקורי נושא את אנרגיה למקום היום יומי כדי לאפשר שיח כן ואמיתי

כשמרקורי נפגש עם אוראנוס מתעורר מוח הלטאה שלנו, מאיץ למוח הקוף ומוביל למפגש כן עם מוח האדם שלנו.. המוח החושב באמת ולא מותנה דרך ההרגלים וההתניות , לכן זמן זה מאופיין בחוסר שקט, התעוררות, מתח, עצבנות, חוסר שקט ואולי אף תחושה של דרך ללא מוצא, השכל שאמור לשמור אותנו ולמצוא תמיד את סיפור הגיבוי לא יכול עוד להסכים להמשיך עם אותן מנטרות .. לכן דווקא אותן תופעות שאנו יכולים לזהות כלא פשוטות הן מתנות נפלאות שמגלות היכן נדרש שינוי..

בנקודות מפתח ביחסים בין מרקורי ואוראנוס נוצר זמן בו דפוסי החיקוי והאימוץ שלנו נתקלים במראה חזקה מאד שמנערת וחושפת את האמת באופן שאנו חייבים להודות על האמת ולהבין מה באמת חף מחיקויJ ואם בכלל.. זמן להמציא את עצמינו מחדש וכל האמור בנוגע למקורות הביטחון שלנו, הערכה עצמית, משאבים ועוצמות

במפגש זה מתרחשת קפיצת מדרגה של התודעה, ההבנה, הגישה ויותר מכל היצירתיות והתבלין של יוצא דופן .. וכעת שנוצר לנו מפגש זה משהו בנו מתעורר ואנו יכולים להגיע לרעיונות יוצאי דופן עם ניצוץ חזק של תנועה.. כמו כפתור לחשיפת האוצרות הפנמיים ויצירת עוגן בריא הממגנט שפע ושלווה:)

13.8.20 מארס עושה תשעים לפלוטו
מארס ופלוטו, שני שליטי מזל עקרב נמצאים בקרב אינטנסיבי עמוק מאד, זהו אחד הקרבות החשובים ביותר בחיינו, ולמה? כיוון שקרב זה לוחץ על הכוח שיש לנו להיות מנהיגים בחיינו (או להסכים לברירת המחדל של ההישרדות ) מול הכוח שיש לאחרים להפעיל אותנו או להפרות ולהעצים אותנו (או להסכים לברירת המחדל של ניהול על ידי המפלצות הפנימיות שכוחן גדול מאיתנו) קרב זה יכול לצור קרבנות רבים ומחיר עצום שכן יושב על כפתורים מאד ראשונים שמביאים לנפיצות עצומה , כפתורים אלה נעולים בתוך מטענים גנטיים עתיקים ומחברים אותנו למסה עצומה שמנוהלת על ידי שני כוחות אלה בהוויה הנמוכה שלהם, הישרדות בכל מחיר, טריטוריאליות, אגו, כעס וזעם לצד התניות, מניפולציות ואלימות סמויה/גלויה (תלוי איפה מתיישב שיח זה במפה האישית ועל מה.. ובמקביל איפה מארס ופלוטו במפה האישית ומה הדיאלוג שבניהם)

המאבק בין שני כוחות אלה יוצר מקדם חיכוך גבוה ונפיצות עצומה כך שכל דבר קטן יכול להעיר את המפלצות ולהגיע לאגרסיביות, זעם, פחד וחרדה..האדרנלין מגיע לשיאים חדשים ועימו המתח והלחץ..כיוון שהכל מגיע ממקום ראשוני מאד נראה כי רך כך ניתן להתמודד עם כוחות אלה ..חשוב לזכור שניתן לצור התמרה ולהתחבר לפאזות הגבוהות של כוחות אלה או לפאזות הגבוהות של תת דמויות הפנימיות שמנהלות כוחות אלה ..

מילת המפתח כשמגיעה אנרגיה כל כך אדומה, לראות את האור האדום ברמזור:) לעצור, לנשום ולבחור ממקום אחר.. משום שהיבט זה הוא הזמנה לקרב אך מאחריו יש את ההזמנה לריפוי אותם סימפטומים שצוינו לעיל ומקור החולי ממנו נובעים..זמן מרתק לגלות כמה כוח יש שם או כמה עוצמה..כמה חולי ואלימות או כמה ריפוי , חמלה וסליחה. במילים אחרות.. שיח זה יוצר אווירה שמאפשרת להוציא את מה שמתחבא בפנים בין אם מפלצת או עוצמה, לכן זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מה אנו ממגנטים לחיינו ומה זה משרת, ובמקביל לזהות “חומרים בסיסים וראשונים” הקיימים בנו וזקוקים לפוקוס ולעבודה אישית, למשל: פחדים, תסכולים, כעסים לא פתורים וריפוי פצעים עמוקים של זהות, רצון, מטרות וסוגיות של הצלחה/כשלון.. ויותר מכל לחבור לגבור הפנימי

ברכות לשבוע מלאור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן