מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של אוקטובר 2019


8.10.19 ונוס נכנסת לעקרב
מה קורה שוונוס נכנסת לעקרב? מיקום ומקום ונוס במפה מאפשר לנו להבין את הצרכים של האדם בנוגע לתחושות, אהבה, יחסים קרובים בכלל ואינטימיים בפרט, מה האדם ממגנט ולמה…
ונוס בעקרב מדברת על עוצמות לא רגילות, קתרזיס, עומק, צורך עצום להיחשף , להשיל קליפות ולגעת במקומות העמוקים ביותר ואנרגיית העקרב מייצרת שינוי, מצבי משבר, מאבק, שליטה, אבדן, מבוכים ודרקונים, חורים שחורים ועוצמות אנרגיית החיים

ונוס בעקרב יכולה להתבטא דרך אפקט הנחש, העקרב או הנשר, אלה שלושה מצבי תודעה שונים של העקרב וכל רטרו של ונוס מאפשר לשנות את מצב התודעה מחד ומאידך יצירה של מגנט אחר ליחסים..

ונוס בעקרב, היא דמות פנימית שחיה ונושמת ומפעילה את האדם מהמקומות הכי עמוקים שבתוכו, היא ממגנטת בעוצמות לא רגילות, יש לה שפע של דרכים והופעות למגנט, החל ממיניות כובשת וכלה בניגון על מתרי הנפש שממול. ונוס בעקרב יודעת להשתמש ביחסים אינטימיים כדי לקדם מטרות ולקבל את מה שהאדם רוצה, בין אם הגדלת המשאבים האישים ובין אם התפתחות וצמיחה. ונוס בעקרב חשה איפה יכולה להיות מופרת ולשדרג את הגנטיקה שלה, בכל הרבדים, החל מהריון של ילד וכלה בהפריה של הנשמה. אבל, אותו מקום בדיוק יכול להיות עקרות וחוסר פריון הנובעים מפלישה וגזל ולא מחיבור והעצמה.

ונוס בעקרב הולכת עד הסוף, מוכנה לעשות הכול כדי לכבוש ואותה מידה מוכנה לזרוק כשלא מופרית יותר,לכן מהווה טריגר מרתק לצמיחה ולהעצמה, הנכונות להתבונן ביחסים ממקום זה מהווה שער לשינוי וגדילה.
ונוס בעקרב אוהבת לחקור לעומק, לגלות את מה שמסתתר מתחת לפני השטח ולכן מכריחה לתהליכי עומק,וכמו תמיד תלוי ברובד המודעות של האדם, אם נחש, אזי מחפש את המניפולציה והשליטה עם שורה של כשפים להשיג כיבוש והפריה או אם נשר, מחפש את הטריגר להתפשטות בכל הרבדים כדי לגעת במרחבים מקודשים וקסומים ולצור הפריה והעצמה. .. למי שרוצה לקרוא מאמר מיוחד על ונוס בעקרב, נא ללחוץ כאן (המאמר נכתב לקראת הרטרו של ונוס בעקרב) 

8.10.19 מארס עושה מולות לכירון
שיח זה בין מארס לכירון מדבר על שיח בין שתי דמויות פנימיות, מארס מייצג את הלוחם הפנימי שמצויד ברצון ומוטיבציה לפרוץ את הגבולות לצור עצמאות , כירון מייצג את הפצוע הפנמי ולכן שנוצר שיח נוצר המון לחץ ומתח. הלוחם אמור להוביל אותנו מרחבים חדשים, לאפשר צמיחה וגדילה בעוד הפצוע לוחץ על כל פצעי המוטיבציה, רצון, פעולה והנעה

כל המקומות בהם נוצרה הדחקה, הכחשה, התעלמות או הסתרה, אלה המקומות שיעלו למבחן המציאות, כיוון שמארס במאזנים, אותו לוחם שלנו נמצא במקום בו המיקוד שונה, ההכרח להגיע לאיזון פנימי כדי להסכים לצאת לדרך, או הצורך להגיע למקצב פנימי שמתואם עם העולם כדי לאפשר יציאה החוצה.. במקביל כירון נמצא בטלה (מארס שליט טלה) כך ששולט בדמות הלוחם מאחורי הקלעים ומקום זה מוציא החוצה פצעי בראשית שמוקרנים תוך מערכות יחסים

כל פלנטה שיוצרת מולות לכירון מגלה את הפצע של הארכיטיפ אותו מייצגת, ובמקרה של מארס : הלוחם שנמצא מול לכירון יכול לחשוף את הקוטביות הדואלית של האנרגיה שמתבטאת דרך שתי סיטואציות : סיטואציית הפצע או סיטואציית הריפוי

כשמארס מול כירון זאת אנרגיית הלוחם/המנהיג הפנימי, מצד אחד נוכל לפגוש את המקום המסורס והפצוע שבנו, מקום שמוביל כעס, דכדוך, עצב, הכחשה, זעם, כאב ותחושת חוסר מיקוד עם דימוי חבול ופצוע , או שמצד שני נוכל לפגוש את המנהיג הפנימי המונחה דרך חיבור לנפש וליעוד האמיתי… ההבדל בא לידי ביטוי בצורה בהירה וברורה, אומללות או אושר? ומה מעבר זה מאפשר? זיהוי הסמנים תחת מעבר זה יכול לאפשר ריפוי חד ומידי ממש כמו סכין מנתחים שמוציא את גורם החולי החוצה זמן זה מאפשר עירות, מודעות ותחושה חזקה מאוד של אותו חלק פצוע ומיקוד בריפוי, אמנם לא קל, לא פשוט, אך היכולת להתעלות מעבר לתחושת הקרבן הפצוע מאפשר לעלות על דרך האבנים הצהובות ולפגוש את המנהיג הפנימי שמונחה דרך השליחות

11.10.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
מרקורי נכנס היום לצל טרום רטרו, הנקודה בה נמצא היום היא הנקודה אליה יגיע במהלך הרטרו ולכן נקודה זאת בעלת משמעות בתוך תהליך הרטרו ואנו יכולים כבר כעת לזהות סממנים של הרטרו העתיד להגיע
הרטרו במזלות המים נוגע העולמות הרגש ומחסנים , בסרטן הרטרו מפעיל את השכבות שיוצרות את התפיסה בכל הנוגע לשייכות ראשונית, בעקרב הרטרו מפעיל את השכבות שיוצרות את התפיסה בכל הנוגע למערכות יחסים ובדגים הרטרו מפעיל את השכבות העמוקות של היחסים עם הנשמה והאלוהות
 
כעת מרקורי שנמצא בעקרב בתוך לולאת הרטרו לוחץ על כפתורים של זכרונות עתיקים שנוגעים במערכות יחסים, נוגע בחלקים שגורמים להצפה רגשית, כמו קצוות העצבים טובלים בביצה של העבר ומאפשרים להציף בגלים ענקים את מה שמסתתר למטה.. ולמה? ההצפה מעלה מהלא מודע אל רבד התודעה ומכאן אפשרות לשנות את המודעות של מה שנמצא בלא מודע על מנת לצור סדר מחדש. הסדר החדש אפשרי כעת בגלל שינוי המהירות, ניתנת לנו הזדמנות לבנות תבניות חדשות שלא היה לנו זמן לגעת בהן בגלל הריצה והמהירות היומיומיות…

לזיכרונות יש נטייה להתערבב, ולכן מה ששקוע עמוק מאד בתוך זיכרון גנטי מתערבב עם מה שהיה לפני שנה וההשפעה מציפה ויוצרת מניפולציות במערכות יחסים, כעת הזמן להיות בקשב לסימנים המקדימים כדי שנגיע לרטרו נוכל באמת להתפיל את המים או לסנן או לזכך ולמצוא עצמינו במקום בריא יותר עם פחות פחדים ופחות מפלצות שמניעות אותנו.

13.10.19 ונוס עושה מולות לאוראנוס
אם היינו מחפשים סלוגן לאנרגיה זאת, היינו יכולים לבחור בקלות בסלוגן: חוויה חושית אחרת!. ולמה ? ונוס מייצגת את הצורך במרחב בטוח, המקום הסגור והמוכר של הרגלים שנעולים בתוך זיכרונות ישנים של חוויות חושיות ראשוניות ביותר הנשענות על זיכרון קדום יותר הנעול בתוך הגנום.. למקום זה אנו קוראים חוויה אמתית וחיים בידיעה של הכול בסדר..

וכשנוצרת מולות בין אוראנוס לוונוס , אותו זיכרון עמוק מתעורר ונוצר לחץ לצור משהו חדש, להרחיב את גבולות המוכר, להתנסות בדברים חדשים ובמקביל נוצרות סיטואציות שמכריחות לפגוש את המציאות אחרת, להגיב למצבים לא מוכרים והיות אמיצים מספיק כדי לפרוץ את הסטטוס קוו כדי לצור חיבור לחוויה חדשה. ואיפה ההתרחשות העיקרית שוונוס נמצאת בעקרב ואוראנוס ברטרו בשור (נמל הבית של ונוס) כל ההרגלים והמפגשים שאנו מיצרים בחיים מגיעים למפגש עם הכאוס, עם הלא ידוע והלא מוכר..

כל התבניות מתפרקות ומכריחות להתבונן מחדש ולפתוח ערוץ לאמת שמעבר למוכר והידוע, מעבר ליחסיות והיחסים.. זמן מרתק לבחון את המרחב הבטוח, מרחב הנוחות שמא הפך למרחב של נכות ..ואיך יודעים? התחושה וההרגשה שמשהו תקוע.. גם אם ננסה לספר סיפורים, זה לא עובד באמת כיוון שאנו חשים ומרגישים.. ההמלצה להיות בכנות עם ההרגשות והחוויות, לבחון היטב מה מספק בטחון אמתי ומה מספק בטחון לכאורה ..זמן לאמת והאמת יכולה לסייע לצור יחסים חדשים ואמתיים.. זמן לגדול ולצאת החוצה למרחבים שלפני כן היו בלתי אפשריים (לכאורה)

14.10.19 ירח מלא
ירח המלא תמיד מדבר על קצוות וקיצוניות במיוחד שחל על ציר מאזנים טלה הירח בטלה הוא הירח הראשון לשנה העברית ומכניס אותנו לאזור לא מוכר שמחוץ לזמן .. .. מעניין שדווקא היום אנו אמורים לצאת מהבית הבטוח להיכנס לסוכה הארעית ‘: סוכות מאפשר לנו לזהות את הארעיות, את חוסר הוודאות, את התלישות וחוסר חיבור כחלק ממסע הנדודים של עם ישראל מחד ומאידך של הנפש בעולם זה.

סוכות מאפשר לנו לשחזר את הגעגוע, להתחבר מחדש לכמיהה, לרצון בביטחון אמתי, להשתוקקות למשהו קבוע, לרצון בשייכות ולאפשרות לתקוע שורשים ולהצמיח פירות.

סוכות אינו עומד במקום של זיכרון נוסטלגי, אלא זיכרון ערכי, עצם היציאה ממרחב בטוח למשהו ארעי, מאפשר לנו לצאת מקיבעון ולהתחבר לזווית ראיה אחרת, לשקול על המאזנים האישיים את רמת השאננות וקהות החושים שהקבוע יצר.

אנו חוזרים לאתחול של שיאים חדשים כיוון שציר זה של טלה/מאזנים מדבר על אנרגיה ראשונית וגולמית של הטלה דרכו הירח מראה את בשלותו עוצמתו, הכל מגיע לשיאים רגשיים ומציף את האנרגיה גולמית והראשונית שלוחצת על מהות הרצון הבראשיתי ביותר בעוד המאזנים מניחים את החיים על כפות המאזנים ושוקלים, מה נכון, מה מתאים, מה מאזן , מה ההכתבות של החברה, תרבות וכללים … ציר זה לוחץ על המקום בו המסע של החיים מעלים את החלקים הבראשיתיים .. את האני מחד ואחר מאידך והקונפליקט בין הרצון והצורך

אנרגיית הטלה מייצגת את כוח החיים, עוצמת הלידה למצבים חדשים ואומץ ומנהיגות לצאת ללא מוכר וללא ידוע.. התרוממות הנפש ופריצת דרך, בעולם בו הכללים מוכתבים והנפש נשכחת והרצון נמוג בתוך ציפיות ונתיבים סלולים מראש.. זמן זה מזכיר לנו איפה הצללים הפנמיים שבנו שהדחיקו ולא הביאו לידי ביטוי את אותה ראשוניות לידי ביטוי במסע החיים.

זמן זה מאפשר להתחבר לאותו רצון ראשוני שנותן דרור לקשת רחבה של רגשות כמו כעס, צחוק, פחד, שמחה, כאב, אהבה ..מה שעולה זה מה שנמצא במחסן ממש ליד הדלת ומחכה להזדמנות להיחשף ולבוא ידי ביטוי .

אנרגיית הטלה מאפשרת להתחבר לדרך האישית ביותר החל מהמפגש עם הטלה הקטן והתמים ועד למפגש עם האייל העוצמתי שמנהיג את העדר. ובזמן זה נוצרת לנו הזדמנות לראות איפה אנו נמצאים בציר הגדילה בין המקום התמיד של הילד למקום הבוגר של המנהיג.

הדיאלוג בין שמש וירח על ציר מאזנים /טלה מדבר על הקשר בין המקום של האני שתואר לעיל לבין כל מערכות יחסים, אינטראקציות, קשרים, שיקופים, השלכות ואפשרויות שנמצאות שם בחוץ…. כיוון שעולה קשת גדולה של רגשות, על פי הרגשות נוכל ללמוד מי ומה אנו ממגנטים לחיינו. זמן בו אנו יוצאים החוצה לסוכה, להיות תחת השמים ולזהות את היחסיות בעולם ולכן במקום זה נוצרת הזדמנות לצפות באנשים שנמצאים בחיינו ואיך כל אחד משפיע עלינו ומה כל אחד מוציא מאיתנו ..איזה כפתורים נלחצים , מה קורה בזמן הלחץ ולמה.. זמן נפלא לעבודה על אזורים ראשונים מאד ובאסטרולוגית:) על ציר האופקים, על המנחים האופקים של חיינו והשפעתם דרך כוח המשיכה תרתי משמע

חשוב לציין שקשת הרגשות והתחושות של פחד, מתח, לחץ , וקשי, תסכול .. קשת זאת מאפשרת לנו לזהות איפה יש צורך באור ובעבודת מודעות חדשה כחלק מחוזה התפתחות למקום של מנהיגות לצד יחסים פוריים ומעצימים.

14.10.19 שמש עושה תשעים לפלוטו
השיח בין שמש לפלוטו מדבר על אתגרים שנוגעים לתחושת הזהות האישית, ולמה? כיוון ששמש מייצג את המהות האישית, האני ותחושת המטרה של מי אני בעולם, בעוד פלוטו מייצג את העוצמות והכוחות שפועלים מתחת לפני השטח, אנו מקבלים שני קולות ששונים מאוד בהווייתם וכשנוצר בניהם קונפליקט (זווית של תשעים) נוצרת חוויה של קושי.

הקושי נוצר בגלל התנגשות בין התחושה של המטרה האישית שמתבססת על זהות עצמית, לבין כוחות שחזקים מאיתנו ומשתלטים עלינו, לדוגמה: פחדים . ומה קורה במצב זה? אנו ממגנטים לחיינו אנשים בעלי עוצמה וכוח כדי שנוכל להתמודד עם סוגיות השליטה ולהתמיר את הפחד וההתכווצות למקום של פריצה וגדילה. בגדול הסוגיה שעולה על הפרק היא כוח ועוצמה, האם הכוח והעוצמה מגיעים מעולמות של פחד ושיתוק או מעולמות של אור והבנה? החכמה כאן לא להיסחף עם הפחד מהחושך, אלא להיות בתוך החושך לרגע וכשנוצרת הסתגלות לחושך ניתן לראות באור אחר את אותה חרדה ומנקודה זאת היא הופכת לפחד ומתוך השקט מגלים את החכמה איך לעבוד עם הפחד לפריצת גבולות ויצירת מרחב הוויה חדש ללא עימות ומאבק…דרך אחרת לזהות זאת היא להבין שהכוח האמתי מגיע מבפנים ולא מהתניות של כוחות חיצונים ושיח זה בין האור והחושך מאפשרים לנו לגלות את האשליה שבחושך שכן החושך הוא רק העדר אור:)

טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים )שמש( לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה..

ברכות לשבוע מואר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן