שיחות עם הצנזור – שמש עושה תשעים לסטורן

היום 7.10.19 השמים שמש משוחח עם סטורן. כיוון שמדובר בשתי אנרגיות שונות מאד במהותן יש סיכוי מצוי שנחווה את הקונפליקט בין שתי אנרגיות אלה. אך לפני הכל כדאי שנבדוק מה מייצגות האנרגיות הללו: שמש מייצג את מרכז המערכת שלנו בעוד סטורן מייצג את הגבולות (הפלנטה האחרונה הנראית בעין ערומה) שמש מייצג חום, סטורן מייצג קור, שמש מייצג קיץ, סטורן מייצג חורף, שמש מייצג הקרנה החוצה, סטורן מייצג גבולות פנימה..

כשיש שלנו שיח בין שני גרמי שמים או יותר שמיצגים סוגיות מנוגדות, נוצר לנו קונפליקט בין מה שמייצגים אותם גרמי שמים..אך בו זמנית, חשוב לזהות שאנרגיות מנוגדות הן אנרגיות משלימות.. היכולת להבין את הניגודיות המשלימה מאפשרת ליצור שיח בריא שמוביל להתפתחות.

סטורן מייצג את דמותו של הצנזור הפנימי וכן שיח זה תמיד לוחץ ויוצר קונפליקט שנוגע בצנזור הפנימי, זאת הסיבה ששיח זה מפעיל תחושה חזקה של מגבלה, התמודדות והתקלות עם מהמורות שלא ציפינו להן. למעשה זה המקום בו הפחד נולד וזה המקום בו הפחד יכול לנהל אותנו, פחד ממה שאנו מזהים בחיינו ופחד ממה יהיה..

הצנזור מביא עמו אשמה ודאגה ואלה מושלכות חזק למערכות יחסים ולסוגיות שנוגעות לקריירה והצלחה בעולם.. מקום זה מחזיר אחורה בזמן לסוגיות שנוגעות בדמות האב. החל מאבא ביולוגי וכלה באבא רוחני ועד אבינו שבשמיים: חשבון נפש עמוק, אינטנסיביות גדולה ותחושה של קיבעון, זה המקום לבדוק מה נותן לנו בטחון בחיינו ועד כמה אותו בטחון מעצים או תוקע. זה הזמן להקשיב ולקחת אחריות על המקומות של ההצלחה בעולם

במילים אחרות: זווית זאת/ שיח זה בין שמש וסטורן מדברת על הצלחה/כישלון, כיוון שזמן זה לוחץ כל כך חזק על סוגיות של הצלחה וכישלון, ייתכן ונתקל במצבים בהם נצטרך להתחייב לאחריות ומאמץ שיגבילו את החופש שלנו ויגייסו את המשאבים שלנו כדי להגיע למה שסימנו המטרה והצלחה… אגב זמן זה מסמן תוצאות של עבר ולכן יש סיכוים שנתקל בסוגיות שלא סגרנו מעבר וכרגע דולפות ולוחצות על ההווה עם השלכות לעתיד. למשל, כלכלית: חוב שלא סגרנו יכול לצוץ משום מקום עם ריבית ולחץ שישפיע גם על העתיד.. חשוב לזהות שמדובר באזור שמגורה ולוחץ על כפתורים שיש לטפל ולעבוד עימם כדי לאפשר התפתחות, הצלחה והגשמה של מטרות ויעדים זמן זה בסך הכול מראה שיש לסגור עניינים של עבר ולמצוא פתרונות עדכניים לזמן זה…

דרך אחרת שהיבט זה יכול להראות את עצמו ניפוח האחריות ועומס, זה הזמן לזהות למה ומדוע ואיך לצור גבולות בריאים שיאפשרו בעתיד לפרוץ אותם ולגדול למטרות והיעדים שלנו. טיפ, הקשבה לאינטליגנציה החושית.. חשוב לראות את הנקודות הקודמות בתוך מעגל השיחות בין שתי דמויות אלה, השנה 2.1.19 (צמידות) לאחר מכן השיח מתח למתח (תשעים) 11.4.19 ואז המולות ב 8.7.19 מגיע השיא של הדיאלוג בין השנים שנבחן כעת ב 7.10.19 ויתחיל שיחה מחדש במפגש הבא בין השנים ב- 13.1.20 (אגב, מפגש זה יהיה טעון במיוחד בגלל הצטרפות של פלוטו לחגיגה)

דרך נוספת להתבונן בשיח זה: סטורן מייצג את המציאות הבוחנת אותנו מול דרישות החברה ולכן אנרגיה זאת מעוררת את הצורך להצליח, לעמוד במשימות, להגיע למקום הכי נחשב ובעל עוצמה כדי לזכות בהכרה של העולם ..אך כמו תמיד ההכרה מתחילה מבפנים, אם יש בנו צנזור חזק מידי, לעולם לא נרגיש שהגענו למטרה ולעולם לא נחווה תחושה של הצלחה וגם אם נכיר בה, לא נוכל ליהנות ממנה.. סטורן מייצג את אותה אנרגיה חברתית חיצונית מחד ומאידך את האנרגיה הפנימית המכוילת למקום זה.. לכן שסטורן נע בשמיים אנו חשים את האנרגיה הלוחצת כבאה לידי ביטוי דרך אנשים, נסיבות, מצבים , מפגש עם כללים, חברה, סמכות, אחריות ויותר מכל ציפיות..מקום זה מעמיד תחת עדשה מגדילה ולכן תחושת הכבדות, עייפות ועצבות..

חשוב לזהות שאלה רק סימנים לכך שאנו לא מכוננים לגמרי ולכן הולכים יד ביד עם הצנזור. לצנזור יש מטרה ברורה מאוד לשפר ולאפשר להגיע לטוב ביותר..לכן סימנים אלה מאפשרים דיוק לדרך ומי שדייק עם הדרך יחוש תחושת התרוממות וידיעה שהכול בסדר.

זמן זה בו נוצר השיח בין שמש וסטורן, מתעוררות הסוגיות הללו, אחרי מסע של הבנות וחשבון נפש ארוך מאד.. דרך נוספת להבנת השיח בין שמש וסטורן, שני גרמי שמים אלה מייצגים את האנרגיה הזכרית על שתי פניה: הכרה ואהבה חמה למול חינוך נוקשה וקשוח. בגדול אנו זקוקים לשתי האנרגיות כדי לצור תמהיל בריא של זהות עצמית. תמהיל זה מדבר על חום ואהבה, הכרה וחיזוקים לצד הצבת מטרות, שקדנות ומצוינות במטרה להעביר אותנו תהליך של חניכה ליישום, הצלחה ופריצת תקרת הזכוכית הנובעת מקארמה עתיקה.. אך השיח הפעם מדבר על קונפליקט בין התמסרות מאהבה לבין פחד מאמונה ומקום זה מוביל להתבוננות מחודשת פנימה.

המיקום של שמש במאזנים מדבר על אפשרות להתנסות במרחב של אהבה שמעניקות לנו מערכות יחסים בעוד סטורן בגדי לוחץ על כל הכפתורים של הפחד ממה שצריך ומסוגיות של הצלחה/כישלון או דחייה ופחד מהלבד.. ממקום זה נוצר קונפליקט בין הרצון ליחסים לבין פחדים עתיקים מהחוסר קבלה ואיסור של החברה . הבעייתיות נעוצה במיקוד בדמות הצנזור פנימי המוביל לתחושות של אשמה ומתח, קפיאה, כאב והלקאה

חשוב לזהות שהפוטנציאל בזמן זה הוא מעבר דרך אותן תחושות כדי להגיע להבנת עומק של המטרה, שקדנות, רצינות מחויבות והתמדה.. זה הזמן בו ניתן לזהות את תפקיד הצנזור ואיך הוא מוביל למפגש עם המורה הפנימי למסע של חניכה מול הפחדים והאשמה. או מינוף של היכולות והכישרונות לעשייה ויישום כדי להגיע לתוצאות שעוברות את הצנזור, המטרה לנקות את הפחד והאשמה ולאפשר חיבור לנשמה ולאלוהות, ויצירת ערוץ למערכת יחסים פורה ואוהבת

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן