מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של יולי 2020

8.7.20 מרקורי ברטרו עושה תשעים למארס
מרקורי מייצג את החשיבה ותפיסת העולם שלנו ומארס מייצג את האסטרטגיה, לוחמה ומנהיגות שלנו לכן כששתי אנרגיות אלה נמצאות בקונפליקט הן יכולות להביא למצבי לחץ ולוחמה, ואיפה? החל מהדיאלוג הפנימי שבתוכנו, בין מספר הסיפורים הפנימי לבין הלוחם הפנימי , כל בסביבה הקרובה, בגישה, אמונה, ועד לדיאלוג שלנו עם אלוהים.

ואיך זה בא לידי ביטוי? אם נוצר מאבק פנימי, מאבק זה ימגנט עוד מבחוץ, נתקל בהתנגדויות, בצורך להיות מהירים מאוד במתן פתרונות ומקום זה יכול עוד בעיות חדשות ללא יכולת לגעת בבעיות הישנות. הפתיל קצר מאוד לא רק בהתעסקות עם בעיות אלא בכלל ולכן הכול הופך להיות בעיות, נוצר צורך עז לבטא את התסכול והכעס ללא גבולות וללא מחשבה תחילה. אנרגיה זאת חזקה מאוד ולוחצת על כפתורים לא מעטים שנוגעים לאיזון בין מחשבות וחלומות לבין היישום במציאות החיים.. אם נדע להמיר ולהתמיר את הקונפליקט לדיאלוג יש סיכוי מצוין שנוכל למצוא קצה חוט שמוציא מתוך מבוכים ישנים, פתרונות חדשים והיפוך של מצבי מלחמה למצבי השלמה ושלום.

בנקודת זמן זאת הקונפליקט גדול יותר משום שכירון גם כן לוקח חלק במשוואה ומרקורי ברטרו ולכן המאבק נוגע במקומות עמוקים מהרגיל, זה לא רק רצון ומטרות בחיים אלא המקום בו הרצון מסורס והמטרה לא ברורה ולגבי חשיבה, זזה מקום בו הכול נכנס לעומק האינטליגנציה הרגשית כשהכול סוחף עמוק יותר ויותר..

זה המקום בו הלוחם הפנימי מתקשה לצאת החוצה כשזיכרונות עתיקים מציפים את הווייתו. מצבים מסוג זה יכולים לגרום לעגמומיות, תסכול, חוסר רצון, הרגשה שאין סיכוי לצד מאבקים חסרי טעם בתוכינו ועם קרובים לנו.. המטרה של שיח זה הוא להאיר על הרצונות שלנו ועל המחשבות והפער בין לבין כדי שנמצא ערוץ בריא לביטוי מלא של הצרכים המנוגדים שבנו

11.7.20 כירון נכנס לרטרו
כירון נכנס לרטרו לחמישה חודשים ומהלך תקופה זאת הסוגיות שעולות לשולחן נוגעות לריפוי החוסר אונים, הכעס, כאב ופחד לצד השברים והסדקים בין החלקים המרכיבים את השלם הפנימי .כירון הוא הגשר בין החלקים האישים ביותר לחלקים הגבוהים ביותר, למעשה כירון נוגע בפיצול/חיבור של כל מה שעובד על דואליות. כירון הוא הפצוע המרפא וכל תנועה שלו על הגלגל לוחצת על אנרגיה מסוימת שמאפשרת ריפוי וכשכירון נא לאחור (אגב תנועתו שונה מתנועת גרמי שמים אחרים) נוצר לנו מרחב להיפגש עם סוגיות פצועות בחיינו ולהתבונן למקום חדש ועמוק יותר..

ההילוך לאחור מורגש כבר שבוע ואף יותר …תחילת הרטרו בנקודת התחנה שממנה כירון יוצא למסע לאחור היא נקודה בעלת משמעות כמו אבן דרך בתוך המסע פנימה לפיוס ולריפוי, לכן יום זה מהווה נקודת מפנה לכל מה שלא מאוזן בחיים, לכל מה שזקוק לאישור מחד וריפוי מאידך.. כיוון שנקודת זמן זאת אקוטית במסע התפתחות ברבדים העמוקים ביותר והקרנתם לחיים בכלל..

כירון מייצג את מחסן הטראומות וזיכרון עתיק ביותר של הפצע בכל המישורים והרבדים. לכן הנקודה בה נעצר ומאט את תנועתו נוצר מצב בו נוכל לפגוש את הפצע ואת המסע לריפוי (נולד מתוך צורך) . בזמן זה כל בעיה שנוגעת לתפקוד הגוף, רגש, נפש, מנטל ו… יכולה לצוץ בעוצמה חזקה יותר. הרעיון לפגוש את הבעיה, לעבד אותה, להכיל, להסכים לצור חוזה איתה ובכך לצור נקודת מפנה. המסע הוא מסע לשקם ולפייס את המקומות הלא מאוזנים שיצרו את הבעיה מלכתחילה. כיוון שהכול מתחיל ברבדים האנרגטיים, זמן זה אנו יוצאים למסע פנימה כדי לזהות איפה האנרגיות לא פועלות ופועמות בצורה מאוזנת ומפרה, זיהוי והבנה שיעזרו להבין את הלמה והאיך, האיך יתן את הכלים לאיך ניתן לקחת אחריות על איזור/בעיה כדי לאפשר ריפוי והעלאת התדר של אותו אזור/בעיה… פצע, חולי או בעיה הם תוצאה ותוצר שמגיע ממקום מסוים והרטרו של כירון יכול לאפשר לנו לזהות, להכיל, לעבד, לרפא ולשנות…

נקודת העצירה/התחנה שממנה כירון יוצא למסע לאחור היא נקודה בעלת משמעות כמו אבן דרך בתוך המסע פנימה לפיוס ולריפוי, לכן יום זה מהווה נקודת מפנה לכל מה שלא מאוזן בחיים, לכל מה שזקוק לאישור מחד וריפוי מאידך.. כיוון שנקודת זמן זאת אקוטית במסע התפתחות ברבדים העמוקים ביותר והקרנתם לחיים בכלל.. ממליצה בחום על יעוץ כירוני… המפתח לשינוי, פיוס, ריפוי ויצירה של מציאות מאסטר.

12.7.20 מרקורי מסיים את הרטרו
מרקורי מסיים את הרטרו אך עדין יש לנו דרך להבין את משמעות הרטרו הזה, ולמה? משום שמרקורי סיים את הרטרו אך טרם השלים את התהליך של הרטרו עד סופו.

נקודת שינוי זאת מספרת לנו על אבן דרך בתוך מסע עמוק פנימה לעולם החשיבה והתקשורת שלנו, בכלל וכעת בכל מה שנוגע לעולם הרגש, זיכרונות, משפחה בכלל וקשר לאמא בפרט.. כסמל לקשר לחיים עצמם, ולכן מסע זה חיבור אותנו לשורשים מאיפה אנו מזינים את עצמנו ואיפה אנו מטפחים את עצמנו .. לכן כל תנועה של מרקורי בתוך מסע ה לוחצת חזק יותר על המקומות הללו

היום שמרקורי מסיים את הרטרו נוצרת הפעלה חזקה מאד של אנרגיה ונרגיש אותה כבר כמה ימים לפני שמרקורי מסיים את הרטרו וכמה ימים אחרי שמרקורי מסיים את הרטרו והחוויה המתלווה בלבול, חוה חזקה שהקלפים טרפים וכשזה נוגע בעולמות של זיכרונות הכול צף חזק מאד וגורם בדרך כזאת או אחרת להרים ידיים ולומר די, אין לי כוח..

ולמה? משום שהעולם שאנו חיים בו מניע אותנו להישגים והצלחות ומתעלם מרגשות והרגשות וכעת זה הזמן שאנו מאזנים את הציר של השורשים והפירות, מאיפה באים ולאן הולכים .. ואותו מקום רגיש נפתח לעומקים שבדרך כלל לא זמנים לנו, אנו מרגישים ..בתקופה זאת של אי וודאות כל כך גדולה שעולם הרגש נפתח, זה מצב לא פשוט שמכריח התמודדות עם סוגיות שהתעלמנו והדחקנו..

זמן זה מרקורי עושה תפנית ועובר בשפעם השלישית על אותו אזור ולכן זה הזמן בו נחווה הרגשה ברורה יותר, תיווצר לנו בהירות לגבי אותו בלבול וכאב שנחשפנו אליו בגיל ההתעלמות , הדחקה והכחשה של הרגש.. זמן זה יאפשר כיוונון עדין יותר ותיקון של מקומות בהם הצינורות הפנימיים שבורים או זולגים.

זמן זה מאפשר התעוררות חדשה והתבוננות בעיניים חדשות במציאות הישנה.. שטווח הזמנים שמרקורי נע בצל פוסט רטרו בעל משמעות עמוקה ביצירת תבניות חדשות

הנה זמני המפתח של הרטרו של מרקורי
מרקורי נכנס לסרטן ב- 28.5.20
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב – 3.6.20
מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש ב- 5.6.20
מרקורי נכנס לרטרו ב- 18.6.20
מרקורי מתחיל שנה מרקוריאנית חדשה ב- 1.7.20
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 12.7.20
מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש ב – 22.7.20
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 28.7.20
מרקורי מסיים את מהלכו בסרטן ב 5.8.20

14.7.20 שמש עושה מולות ליופיטר
שיח זה בין שמש ויופיטר יכול להיות לא פשוט משום שמציב את הקושי לשפוט מה חשוב ובעל ערך גבוה יותר בחיינו, ולמה? כיוון שמפגש בין ענקים שמימים יוצר מצב של פילטר עם עדשה מגדילה מאד, תחת עדשה מגדילה אנו רואים את המציאות באופן מעוות ולא מסוגלים להיות בכנות ואמת עם עצמינו בין אם מדובר במאווים או בפחדים ולכן זמן זה מוביל למחקר פנימי מעמיק בנוגע לחיבור שלנו למציאות.

אם נעזר בזמן זה לחקור באופן כן ואמתי את המחשבות והאמונות שלנו, נוכל לפתוח את התודעה למרחב מעניק דלת למה שמעבר .. אמנם הכול מקצין למימדים שמעבר ליכולת ההכלה, אך דווקא זמן זה מיצר נגישות לחכמה. כיוון שאנו מדברים על מולות שמייצגת מאבק או לוחצת על כפתור המשוב יש מצב שהחכמה תגיע לא מניסיון אישי שלנו אלא דרך התבוננות במראה, דרך שיקוף או משוב מאנשים שקרובים ובעלי ערך בחיינו.

אמנם הכול מתעצם למימדים יוצאי דופן גם החיובי וגם השלילי ואולי ההבדל בין חיובי לשלילי לא ברור יותר וממקום זה נולד מרחב חשיבה גדול יותר שמביא לאמונה עמוקה יותר

אסטרולוגית, זווית זאת מדברת על שיח שני ענקי האור במערכת השמש שלנו. בין שמש ויופיטר, שמש מייצג את מקור האור והחיים ויופיטר הוא הפלנטה היחידה במערכת שלנו שמקרינה החוצה ובתהליך של התפתחות להפוך להיות מרכז של מערכת עצמאית! לכן שיח זה לוקח לסנוור ומשחקים בין אור וצל וכששני גופי אור מדברים נוצר פוטנציאל למשהו גדול מהחיים. דיאלוג זה מאפשר מפגש שמטרתו לחבר בין אמונות שנספגו מעבר רחוק ביותר לגיוס דלק לפריצת גבולות ויצירת מרחבים חדשים.

דרך אחרת להבין את הדיאלוג בין השמש ולבין יופיטר : המתח בין שמש ויופיטר מאפשר להעמיק לשיח הפנימי ודרכו להגיע להבנה בהירה עמה ניתן לעבור דרך תקרת הזכוכית ולעוף למרחבים חדשים, אך בדרך ניתן להתנגש ולהיתקל בגלל הסנוור והטלת הספק הנובעת ממקבצים השונים של האנרגיות בהן נמצאים ענקי האור..

מקום זה שם דגשים על ביטחון עצמי, שאיפות ואמונות שיכולים לגדול למימדים של בעירה .. במצב זה קשה מאד לשפוט מה נכון ומה לא נכון, ולכן שיח זה שם דגש על קשב ועל איזון מתוך הבנות של נדנדת החיים הראשונית ביותר.. נקודות התורפה הן ביטחון עצמי מוגבר עד מקום של הסתבכות עם סוגיות של שליטה , יכולת שיפוט לקויה נוכח נוכחות גדולה מידי של אני או של מישהו אחר במקומי, פרספקטיבה רחבה מידי או צרה מדי, התלהבות יתר ו… חשוב לנשום ולבדוק את מערכת התגובות נוכח מפגש עם המציאות, סיטואציות ואנשים.. ודווקא אותם מצבי קיצון יכולים לעזור לראות בכנות מה באמת קורה בחיינו במטרה לאזן שכן רק מתוך איזון נוצר הערוץ הבריא לחכמה

מולות זאת חלה ברטרו של יופיטר ולמעשה מנקודה זאת משנה מגמה .. ולכן כל עולם האמונות שלנו עובר סוג של מבחן מציאות במיוחד נוכח הצמידות של יופיטר לפלוטו.. זמן בו העוצמות גדולות למימדים שיכולים להבהיל , והטיפ כדאי לזכור שאנו ממגנטים מצבי קיצון כדי ליצור שינוי.. כדי למצוא את האמונה שיכולה להוציא אותנו מהבורות ..

14.7.20 מארס נצמד לכירון
ב 28.6.20 מארס נכנס לטלה והתחיל מסע חדש כדי לאפשר לנות לצאת ממצב של הישרדות למקום של מנהיגות, תוך כדי מפגש עם כעס, תסכול, מתח, דכדוכך, עצב, פחד כשהמטרה לזהות מה אנו רוצים ואיך להביא את הרצון לידי ביטוי כדי להגיע למטרות שתאפשרנה לקחת את ההגאים בידיים ולהניע את חיינו למקום חדש..

כשמארס נכנס לטלה וחוזר הבית ( שליט מזל טלה) אותה דמות פנימית בתוכנו שאחראית על הרצון, פעולה ופריצת הגבולות הקיימים, אותה דמות מתעוררת ויחד עמה כל הזיכרונות (לא רק האישים, אלא קולקטיבים, שבטים, חברתיים מוסרים ו.. נקודת ההתחלה, נקודת האפס מחברות לנקודות התחלה נוספות – הנקודות שיוצרות את הצלב הקרדינאלי)

דמות זאת מתעוררת ועמה סוגיות פרימליות ראשוניות שנוגעות במקומות חשופים מאד שדורשים מענה.. האם רצינו וקיבלנו את מה שאנו רוצים, האם פעלנו וקיבלנו את התוצאה שאליה ייחלנו, האם החזון שלנו קיבל לגיטימציה במציאות.. אם כן יש סבירות גבוהה שנשמח לרצות ולפרוץ עוד גבולות ולגדול, להתפתח ולרכוש ביטחון ועוצמה.. אם לא, זה הזמן בו הכפתור של הזיכרון יקבל הפעלה וממנו התגובה מיידית מאותו מקום כואב ופוחד

וכעת כשמארס נפגש עם כירון כל הסוגיות של הכאב עולות וצפות בעוצמה לא רגילה, ולמה? כירון בטלה מדבר על מחסני הטראומות בהם הרצון שלנו לא רלוונטי, מקומות בהם הורדמנו וסורסנו באופן שלא נוכל לרצות עוד אלא רק ננוע בתוך המולה גדולה של פחד ומתח.. כשקולו של הפחד מיצר אמוק וריצה מטורפת בתוך שביל צר הדורש מחיר גבוה מאד..

המפגש לוחץ כעת על הקול האישי של כל אחד ואחד מאיתנו, זמן בו אנו יכולים לעצור את הריצה של הפחד והניהול על ידי כוחות גדולים מאתנו (אנרגית טראומה שלא מטופלת חוזרת וזורמת לאנרגיה שקדמה לה) ולכן זה המקום של הצהרה אישית אני לא קורבן של נסיבות אלא .. לזכור את הזכות המולדת של כל אחד ואחד מאתנו לחיות באופן מלא ולבוא לידי ביטוי באופן שלם..

כעת זה הזמן בו מתאפשר מגע חזק מאוד עד טלטלה עם הפצע ובו זמנית עם חומרי ריפוי חדשים שמגיעים כמו סכין מנתחים, סכין שמוריד את החולי, הזיהום, העייפות, הדאגה, החרדה, הקורבנות, המסכנות, הכאב או ההדחקה וההכחשה.. כל מה שמוזן מאתנו יכול לרדת בשנייה.. ומכאן יכולה להיווצר הקלה גדולה מאוד שתתיר לנו לצאת למסע מחודש לעצמאות וביטוי שלם של מי שאנו

נקודה נוספת שהריפוי יכול לאפשר, פריקת הלחץ, הכעס, המתח, האלימות (העיקר כלפי עצמנו) וכיון שאלה עומדים על הפרק כתופעות שיכולת להתפרק, כן הן גם יכולות להתעצם ולכן כדאי להיות מודעים לתופעה, ברגע שיש העצמה של התופעות הללו זה הזמן שהן מנסות להילחם על קיומן.. מותר לחתוך ולוותר על כל מה שלא עובד נכון במסע החיים שלנו, בכל מום בו אנו מרצים או מתרוקנים מתוך ייאוש.. זה הזמן לשחרר..

טיפ לראות את המטרה מעבר לחומת החושך או מנהרה שלא ניתן לראות את האור בצקה או כל סוג של כלא.. החומות נוצרו על ידי הסכמה שלנו ומותר לשנות חוזה ממצב הישרדות למצב מנהיגות.. שתיווצר מסה קריטית יש סיכוי מצוין לשינוי שמחכה להסכמה שלנו..

ברכות לשבוע טוב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן