ירח מלא לוקה על ציר סרטן גדי – 2020

היום 5.7.20 ירח מלא לוקה על ציר סרטן גדי ולכן כל הסוגיות של סרטן וגדי עולות עלפני השטח בעוצמה ענקית .. ההשפעה מתחילה מגאות ושפל חזקים יותר גם ברבדי הפשט וגם ברבדי הדרש…נדרש לבדוק לעומק את סוגיות השייכות המתבססות על עבר וקישורי עבר, הצפות וגודש גדול מאד ..

שמש בסרטן מדבר על החיבור העמוק לשבט, למקום של שייכות ראשוני ממנו אנו יכולים להרגיש שהכל בסדר, יש לנו מעגל תמיכה ויש לנו יסודות עוטפים שמעניקים ומזינים אותנו בשפע של שלווה ורוגע, ממול הירח בגדי. הירח בגדי נמצא הכי רחוק מהבית (שליט סרטן ונמצא בגדי הקוטבי לסרטן) אך דווקא המרחק מהבית מאפשר לשמור על עמדה חזקה ולהתחבר לשורש העתיק של הקיום. ממקום זה נוצרת מוטיבציה חזקה מאוד מול מטרות ששמנו מולנו…לכן ירח זה מגייס את כל הכוחות של הרגש למה צריך לעשות כדי לאפשר להיות חלק מהעולם: ירח מלא זה מדבר על חיבור חזק פנימה על ציר הקיימות, זקיפות והבנה של מאיפה אנו מגיעים ולאן אנו הולכים. ירח מלא זה לא פשוט שכן לוחץ על החתמות עתיקות שמפעילות את המערכות הרגשיות, קודים של שייכות וקעקועים אנרגטים מקדמת דנן…. השנה הכול מועצם בגלל הליקוי ..

ליקוי מדבר על איך קו ישר עובר בין שלוש נקודות/שלושה שחקנים (שמש ירח וכדור) ליקוי ירח יכול להתרחש אך ורק בזמן ירח מלא כשצל הכדור נופל על הירח ושמי הלילה המוארים הופכים לאפלים.. הירח שאמור להיות בשיאו מגיע לקוי, מוצל ועם לחץ חזק מאד של ציר השייכות מאין אנו באים ולאן אנו הולכים.. במיוחד כעת שהשמים מדברי בקולות גדולים ומבקשים מאיתנו להתעורר..

דווקא הליקוי שלוחץ על הנקודות הכי כואבות והכי אישיות יכול לגרום לנו לשקוע עמוק בתוך המאורה הפנימית ולא לצאת או שדווקא הליקוי מראה לנו את כוחו של הצל ולכן האחריות הנדרשת (גדי) לצאת החוצה ולעשות משהו אישי למען שורשי העץ ממנו אנו ניזונים.. בין אם לנכש עשבי שוטים או בין אם לחפור נתיב למים שישקו ויזינו את שורשי העץ.. הטיפ : לנשום עמוק ולהתחבר לעץ החיים הפנימי , לראות מאיפה השורשים מגיעים ולאן האמירים והפריות מגיעים ומה הקשר.. לנקות את הציר הצמיחה של העץ ולראות את הבוסתן כולו מתי לפרוח .. מטפורית זה הגן הנעלם.. הגן שניתן להגיע אליו אם לוקחים את האחריות גם אישית וגם שבטית , גם פיזית וגם נשמתית כדי לשפר את הצמיחה במיוחד כעת.. אין לנו זמן וכל פעולה הכי קטנה תורמת למאסה..

הליקוי הפעם הוא הליקוי השלישי בסדרת ליקוי קיץ 2020 על ליקוי יוצר תזוזות חזקות מאד, התזוזות הללו הן אתגרים והתפתחויות הנוגעים לשינוים או לסוגיות שעלינו להרפות ולשחרר..

מזל גדי הוא המזל המייצג את האמביציה, הקריירה, ההישגיות, האחריות, המשמעת, השליטה והאוטוריטה. האנרגיה באה לידי ביטוי דרך פרקטיות, אסטרטגיה, מיקוד, סדר, שמרנות, ריאליזם, זהירות ושליטה וכל זאת על מנת שנוכל לטפס במעלה הסולם להצלחה והכרה דרך העולם שבחוץ.. ברמה כללית אנרגית הגדי באה לידי ביטוי דרך מבנים החל משלטון, דרך בנקאות, דת , חוקים ו.. אגב ליקוי זה מהדהד עם הליקוי שהיה ב 2001 רגע לפני שינוי עולמי גדול מאד.. הליקוי מציע לראות שוב את מה שנדרש לשנות כדי לאפשר מבנים שישרתו את הקבוצה ויעניקו ביטחון קיומי ופרקטי לכולנו.

כשאנרגיה באה לידי ביטוי באופן מאתגר נפגוש ציניות, קור, שליטה על אחרים (בניגוד להכוונה החיובית של שליטה עצמית) ביקורת, חומרנות , וקושי בכל הנוגע לחיים רגשיים, משפחתיים ..כעת הזמן לזהות ולהסכים ליצור חוזה חדש

ברקע יופיטר ופלוטו צמודים בגדי, סרטון חזר לגדי והלחץ שנוגע לאנרגיה זאת מגיע במינון גבוה מאד ומעורר רגשות עד הצפה חזקה ובלתי נשלטת.. כיוון שאנו מזהים, מניפולציות, התעללות, שליטה דומיננטית, אובססיביות, כוחניות, צללים עמוקים וגדולים ..לפרטים על אנרגית רקע זאת נא ללחוץ כאן

מומלץ לעצור ולנשום וגם אם מגיעים גלים גבוהים של רגשות שהודחקו או אם התעלמנו מהם.. זה הזמן לתת לזה להיות ולהכנס למחויבות של עבודה אישית לאיזון ציר זה של מאיפה אנו באים ולאן אנו הולכים..
ברכות לעבודה מוצלחת עם האור..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן