מי משחק לי בקארמה? סטורן מסיים את הרטרו

היום 18.9.19 סטורן מסיים את הרטרו ודמות הצנזור מגיעה לבחון אותנו מחדש

הדמות הפנימית אותה מיצג סטורן היא דמות הצנזור, דמות זאת מורכבת מאד ומוטבעת עמוק בתוך התודעה שלנו. למעשה, המפגש הראשון שאנו חווים עם דמות הצנזור מגיעה ממקום מאד קרוב, מדמות ההורה הדומיננטי שמציב לנו רף להצלחה.

הרף לא חייב להיות נוקשה בנראות החיצונית שלו, אבל הלחץ שמפעיל על המערכת העדינה של הילד יוצרת תחושה של חייבים לטפס כמה שיותר גבוה ולעבור כמה שיותר מהר ולהשיג את הציונים הטובים ביותר ולאחר מכן את ההצלחה הברורה ביותר שמוסכמת על כולם

אז מה כל כך נורא בהצלחה?:) הלחץ שמופעל להצלחה ולעמידה במשימות וקניית המעמד דרך עבודה סיזיפית קשה מאד ללא יכולת ליהנות ממנה שכן מיד משהו ניצב על האופק שמים , מישהו מוצלח יותר, משהו מוצלח יותר או כל דבר שיכול להשאיר אותנו מאחור עם תחושה של אני כבר לא נמצא במשחק

בחברה תחרותית בה אנו חיים הלחץ מופעל משלב מוקדם, המילים צריך וחייב הופכות להיות מילות מפתח במילון על בסיס יומיומי, ומכאן ההכרח לעמוד בקריטריונים שמישהו חזק מאיתנו קבע לנו, שמישהו מצפה מאיתנו לעמוד ברף של סטנדרטים מסוימים, לצד החברה שמתייחסת באופן מאד ברור למי שהצליח או מי שעשה את זה..

דמות הצנזור יושבת על תודעה מסוימת שמספרת לנו שלכל פעולה יש תוצאה וכל סיבה יש מסובב או במילה אחת: קארמה. סטורן מדבר על קארמה ..ולכן שהחל מעגל חדש בדצמבר 2017 בגדי, התחילה תנועה מסוימת שלחצה חזק מאד על כפתרי הקארמה, זיכרונות עתיקים, גנטיקה משפחתית, סיפורים של שושלת וכמובן לקינוח עניינים עם ההורה הדומיננטי בחיינו .. (או הזיכרון של אותה דמות ומערכת היחסים שהייתה לנו אתה)

למעשה מסע חניכה מיוחד החל בדצמבר 2017 שקבל תפנית בכל פעם שסטורן נכנס לרטרו, ולמה? כיוון שהרטרו מדבר על הליכה לאחור לבחינה מחדש של כל הסוגיות שצוינו לעיל, זמן הרטרו ניתנת לנו האפשרות להיכנס למקומות שבדרך כלל לא זמינים לנו משום שאנו נעים במהירות גדולה מיד או בהקשר לדמות הצנזור, אנו נעים ממקום של אשמה והלקאה ולכן אלא יכולים להיכנס פנימה ולבחון באמת מה קורה

אז כשסטורן נכנס לרטרו אנו יכולים להיכנס לעומק הזיכרונות, לעומק הקארמה ולהבין מה התחולל בעבר שמשפיע על ההווה ועל העתיד שלנו ואיך ניתן לבחור אחרת כדי לשנות את התוצאות עמן אנו מתמודדים למול סוגיות של הצלחה

במהלך החודשים מאז 30.4.19 ועד היום 18.9.19 הייתה לנו הזדמנות לפגוש מה עוצר אותנו מבפנים, איך ניתן לעבוד עם דמות הצנזור ולהגיע ליחסים חדשים אתה כשהיא מתמירה עצמה לדמות המורה הפנמי שינחה אותנו כעת להמשך המסע בכלל והמפגש עם פלוטו בפרט..

היציאה של סטורן מרטרו מתחילה להשפיע כבר כמה ימים לפני שסטורן נעצר ולכן התחושה של הכבדות ומפגש החזק עם כישלון והצלחה יגיע מהר מאד לשולחן החיים שלנו .. נחווה זאת בשלל דרכים שיזכירו לנו מה זה קארמה ומי משחק לנו בקארמה..

ומושג קארמה מדבר על עשיה ותוצאה, משמע כל מה שאנו חווים כעת הוא תוצאה של פעולות שעשינו בעבר ולכן המפגש המחודש עם דמות הצנזור מאפשר לנו לעצור ולנשום וללמוד מה באמת היה הגורם לעשיה ולמה התוצאות כפי שהן, ולכן החשיבות המרכזית כרגע היא להבין שזה לא גורל! זאת בחירה .. איך משחקים עם “הקלפים” שקבלנו מתוך הבנה של המשחקים הקודמים.. כי היד שאנו מקבלים תמיד תהיה אותה יד למרות שלפעמים נראית אחרת, את אותה הגברת בשינוי האדרת, בדיוק אותה גברת

אז היום אפשר לעצור ולבדוק מה אומר לנו המושג קארמה ולמה נדמה לנו שמשחקים לנו בקארמה בזמן שהאחריות היא שלנו בלבד.. לכן היום מתחיל דיאלוג חדש עם סוגיות של קארמה, עם סוגיות של הצלחה/כישלון , עם היסטוריה של גנטיקת השושלת שלנו כשהכול מוביל לאפשרות להסכים לא להיות במקום של קורבן שנתון לגורל.

זמן זה יראה לנו באופן חזק ביותר את הצורך וההכרח לקחת אחריות.. איפה שלא נלקחת האחריות חשים אשמה, בזבוז, כאב ומתח שנובעים מתחושה של חוסר הצלחה ומהולה באכזבה אישית חזקה מאוד.. חשוב לזהות מדובר בתחום שגורה כבר כמה וכמה חודשים וכעת הנורות האדומות מגיעות לשיא, הכתובת על הקיר והזמן בו נוצר שינוי של תנועה, ניתן לקחת את האחריות ולעשות או לחלופין לצור חוזה שלום עם אותו תחום. מדובר בדרכים ישנות שהובילו לנקודה מסוימת שיוצרת באז חזק על סוגיות של כישלון..

זה הזמן למצוא דרכים לשינוי, אחריות, פעולה או הסכמה לשחרר את הקונספט של כישלון ולהסכים להבין את רעיון התהליך והמגמה ..כעת בצל פוסט רטרו : אותה זירה עליה נע סטורן בפעם השלישית יש הזדמנות נפלאה להיות בכנות אמיתית, ללא כחל וסרק ולראות מה עוצר באמת את החיבור עם ההצלחה.. עדין העטיפה של המתנה יכולה להיות לא נחמדה במיוחד אך האומץ להעז ולפתוח את המתנה יכולה להביא לחיבור לחכמה עתיקה ומופלאה שמחברת במיידי למטרת ולשליחות של החיים..

בהצלחה:)

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן