מלכת השמים יוצאת עוברת על מסלול המלוכה הפעם נוספת – ונוס מסיימת את הרטרו ונכנסת לצל פוסט רטרו

היום 25.6.20 ונוס מסיימת את הרטרו. לאורך ההיסטוריה ונוס תמיד הוגדרה כמלכת השמים, אולי בגלל שבזמן שנראית תמיד גדולה, זוהרת ובוהקת יותר מכל הפלנטות.. אולי בגלל שעוסקת בנושאים של הלב ובסוגיות שנוגעות בכל מה שבעל ערך בחיינו, אולי בגלל הייחוס שלה:)) כך או כך כשהיא נכנסת לרטרו משהו משתנה בזרימת האנרגיה שקולה של ונוס מייצג.. עברנו את 42 יום בהם ונוס ירדה לעולמות של מטה וחזרה ונולדה מחדש.. וכעת מגיעים לנקודת השינוי..

מה שינוי האפשרות להניע אנרגיה החוצה, בתחילת הרטרו היתה אפשרות לסגור דברים פתוחים, לארגן קצוות פרומים כדי שנגיע לתחילת השנה של ונוס עם יכולת להבין מה רוצים ולזרוע לשנה החדשה, אך כוחות המשיכה שפועלים על ונוס לא מאפשרים לעשות זאת בקלות, כמו לוכדים את התודעה ונוצרת תחושה של קושי ומאבק נגד משהו..

היום כשוונוס מסיימת את הרטרו התנועה החוצה מתחילה להיות קלה, מצד אחד נפלא כי אפשר להתחיל לנוע קדימה ומצד שני הקלות, היא כמו הקלות של ללחוץ על ההדק מבלי לראות את ההשלכות של אירועים מתגלגלים.. גם ברמה אישית וגם ברמה חברתית, כלכלית, מדינית, קולקטיבית ו..

זמן זה בו ונוס נכנסת לצל פורס רטרו, לאזור עליו נעה בפעם השלישית יש אפשרות להבנות חדשות ועם זאת יש לזכור את השחרור מכוח המשיכה ולכן המהירות … כאן חשוב לזהות שגם אם יש לנו החלטות ממש ממש חכמות הן צריכות לעבוד במקצב מדויק כדי לצור אפקט חיובי.. לכן הטיפ לזמן זה , גם אם ברורה לנו הדרך כדאי לעבוד על מהירות התגובה המייצרת את התוצאה המפגש עם המציאות

עד לא מזמן קבלתי המון שאלות, מי זה הכוכב המבהיק בשמי הערב אחרי השקיעה.. עניתי בחיוך ונוס, ואז הגיעו השאלות, איפה ונוס?:) אז כמו פלנטה שנעה סביב השמש כך גם ונוס ובגלל מיקומה בין השמש לכדור, מהירותה השתנתה במקביל היא נעלמה : המיקום של ונוס בין שמש לכדור לא מאפשרת לנו לראות את ונוס מרחב זה הוגדר בתרבויות עתיקות תעלת הלידה של ונוס:).. זה הזמן בו נוס נמצא בשיאו של הרטרו ומיד אחרי שנפגשת עם השמש משנה פוזיציה והופכת להיות מקדימה לשמש.. ונוס כבר לא נמצאת אחרי השמש, למעשה ברטרו זה כתמיד ונוס גוועה ועלתה מחדש כשוונוס של בקר או כפי שמוכרת במקורותינו: איילת השחר

כך למי שישכים קום, יגלה את אורה מקדים לשמש ופותח ערוץ חדש.. כעת כשוונוס סיימה את הרטרו, היא סיימה את מהלך על אותה אזור בפעם השלישית, למעשה, היא מסיימת את הרטרו ומתחילה את הצל פוסט רטרו, זוהי הפעם השלישית בה ונוס נעה על אותו אזור וכעת ניתן להבין באמת את האינטליגנציה של הלב ומערכות יחסים שיש לנו בחיינו עם כל מה שאנו מעריכים, החל מעניינים חומרים, רגשיים ועד עניינים של הנפש…ושוב הטיפ: בדיקת מהירות 🙂

מקומות אלה מגלים הבהרה גדולה מאד ולפתע נבין איך התנהלות עם כסף או קריירה או זוגיות או תפיסת מציאות יושבים בדיוק על אותה תבנית ואותם דפוסים וכעת יש אפשרות לשנת אותם כדי לצור מרחב בטוח שנכון ואמיתי לנו..

במיוחד כעת בתקופה של אי וודאות נוצרת ודאות פנימית עמוקה. כעת ונוס תעבור בפעם השלישית על אותו אזור ולכן זמן זה ניתן לבין באמת מה הסיפור שאנו מספרים לעצמינו בכל הנוגע למה שבעל ערך בחיינו וכשמבינים ניתן לנקוט עמדה ולצור שינוי בעל משמעות בחיינו.. רק שוב.. מבדק המהירות בעיקר מהירות התגובה ..כמה נשימות מסדרות את המערכות ומחזירות למקור ההבנה העמוקה וממנה ניתן לפגוש את המציאות באופן נכון מדויק לטובתנו המידית וטובתנו הנעלה

הנה תאריכי המפתח של מחזור הרטרו של ונוס
3.4.20 ונוס נכנסת לתאומים
13.5.20 ונוס נכנסת לרטרו
3.6.20 ונוס מתחילה שנה חדשה
25.6.20 ונוס מסיימת את הרטרו
29.7.20 ונוס מסיימת את הצל פוסט רטרו
7.8.20 ונוס מסיימת את מהלכה בתאומים

ועד סיום הצל פוסט רטרו ננשום עמוק ונעצור ליהנות מדברי פשוטים:)

נקודה חשובה מאד לגבי הרטרו הנוכחי של ונוס, מחזורי הרטרו של ונוס נעים במעגלים קטנים פעם בשנה וחצי בחמישה מזלות קבועים במשך עשרות שנים.. פעם בשמונה שנים באותו מזל ופעם ב 120 שנים פלוס שמונה.. כשנוצר מעבר של ונוס על שמש. בפעמים האחרונות של ונוס ברטרו בתאומים עברנו את נקודות השיא של פעם ב 120 שנה פלוס שמונה.. מעברי ונוס על השמש ושינוי עמוק מאד של האנרגיה.. ורק כעת הכל חוזר למצב “רגיל” תמיד אחרי מחזור גדול מתחילה תנועה חדשה על הפלנטה וכעת אנו בדיוק שם בפעם הראשונה שחוזרים למצב “רגיל” ולכן ההסתגלות יכולה להיות מוזרה ולא בהכרח ברורה.. למרות הפרדוקס של הבנות חדשות בזמן זה אחרי הרטרו:) הכל בסדר מדובר בממדים שונים שעובדים ביחס כמו גלגלי שינים של שעון עתיק שתמיד מדייק..

מה שחשוב כעת, היא ההסכמה לנשום ולחווט מהירות ביחס לערכים גבוהים שלנו ..זה המפתח ליצירה של יחסים בריאים ומטיבים בבנו לבין עצמנו , ביננו לבין אחרים וביננו לעולם בכלל..

ברכות לימים יפים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן